Pasibaigus legendinių Renault 1.2, 1.4 ir 1.6 16 V atmosferinių variklių erai, Renault pristatė mažesnius, turbininius TCe variklius, kurie ant popieriaus atrodė nuostabūs. Tačiau neilgai trukus po jų įvedimo atsirado pirmosios problemos. Tai yra išsamus visų įprastų Renault 1.2 TCe variklio problemų vadovas.
Pirmiausia sužinosime 1.2 variklio specifikacijas ir pamatysime, kokią galią šis variklis sukuria. Tada mes sužinosime daugiau apie Renault 1.2 TCe variklio problemas ir pamatysime, kas labiausiai vargina šį variklį. Galiausiai apžvelgsime modelius, kuriuose yra šis variklis. Taigi, pasinerkime į straipsnį.
Pagrindinės Renault 1.2 TCe variklio specifikacijos
1.2 TCe taip pat žinomas oficialiu pavadinimu D4FT. Tai variklis, priklausantis D variklių šeimai, kurią 90-aisiais sukūrė „Renault“. Tačiau laikui bėgant šis variklio dizainas išsivystė į D4FT. Tai iškelia tokį klausimą. Ką jo pavadinime reiškia T? Tai reiškia, kad variklis yra su turbokompresoriumi. Būtent 2007 m. „Renault“ pamatė poreikį sukurti turbokompresorių, kad patenkintų rinkos poreikius. Klientai labai nusivylė prastu įprasto D4F variklio našumu ir norėjo didesnio variklio našumo. Ir jie gavo daugiau. Šis 1,2 TCe turbo variklis buvo įvertintas 105 AG. Kalbant apie variklio konstrukciją, tai yra inline-4, kurio darbinis tūris yra 1,2 l. Gana mažas variklis, bet toks buvo jo tikslas – tarnauti mini automobiliuose. Blokas pagamintas iš ketaus, o cilindro galvutė – iš aliuminio. Tai reiškia, kad tai gana lengvas variklis. To reikia, kai kalbame apie degalų taupymą. Galva yra SOHC, o tai reiškia, kad variklis įgyvendina vieną viršutinį skirstomojo veleno išdėstymą. Be to, viename cilindre iš viso yra keturi vožtuvai, taigi iš viso yra 16 vožtuvų. Bet čia yra 1,2 TCe variklio specifikacijų sąrašas.
- Variklio konfigūracija: inline-4
- Talpa: 1,2L
- Skersmuo: 69 mm
- Eiga: 76,8 mm
- Bloko medžiaga: ketaus
- Galvos medžiaga: aliuminis
- Galvutės konstrukcija: SOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Suspaudimo laipsnis: 9,8
- Kuro įpurškimas: MPI
- Turbokompresorius: Taip
- Arklio galios: 100–105 AG (55 kW)
- Sukimo momentas: 105 Nm (77 lb-ft)
Dažnos Renault 1.2 TCe variklio problemos
Įprastos Renault 1.2 TCe variklio problemos:
- Uždegimo žvakės ir uždegimo ritės gedimas
- Didelis aliejaus suvartojimas
- Paskirstymo grandinės tempimas
- Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas
- Alyvos nutekėjimai
- Aušinimo skysčio nutekėjimas
- Kuro siurblio gedimas
- Turbokompresoriaus gedimai
- Skirstomojo veleno jutiklio gedimas
Išvardijome dažniausiai pasitaikančias „Renault 1.2 TCe“ variklio problemas, o dabar pereikime prie šių problemų.
Uždegimo žvakės ir uždegimo ritės gedimas
Pirmoji problema mūsų sąraše yra susijusi su uždegimo komponentais. Uždegimo komponentai yra tie, kurie dažniausiai sugenda ir sukelia problemų. Šios problemos tikriausiai labiausiai vargina, nes galite likti be galimybės užvesti variklio. Tikriausiai žinote apie uždegimo žvakes. Tai komponentai, kurie sukuria kibirkštį ir uždega degalus. Gale, kuris yra atidengtas cilindre, turite elektrodą. Ir šie elektrodai gali būti užteršti pašalinėmis medžiagomis, kurios gali juos pažeisti. Taigi, jie gali pasidengti anglimi, gali pasidengti alyva, jei variklis naudoja alyvą. Aušinimo skystis, jei automobilis dega aušinimo skysčiu, arba dujos, jei automobilis važiuoja daug. Visos šios situacijos gali sugadinti uždegimo žvakes ir sugadinti jų veikimą. Be to, yra ir ritė. Šiuose varikliuose turite vieną ritę visiems keturiems cilindrams. Ši ritė iš esmės yra elektrinis transformatorius, kuris paverčia žemą srovę į kažką galingesnio ir sukuria stiprią kibirkštį. Kai šie komponentai sugenda, gausite patikrinimo variklio lemputę, variklio uždegimo sutrikimus, nedidelę tuščiąja eiga, prastą veikimą ir degalų taupymą. Laimei, jų pakeitimas nėra toks brangus ir tai taip pat paprastas „pasidaryk pats“ darbas.
Didelis aliejaus suvartojimas
Dar viena rimtesnė šio 1.2 TCe variklio problema – didelės alyvos sąnaudos. Šie varikliai paprastai sunaudoja daugiau alyvos nei rekomenduojama ir tai supykdė daugelį savininkų. Taigi jie pateikė ieškinį „Renault“ ir „Nissan“, kurie iš esmės yra viena įmonė. Šiame ieškinyje dalyvavo 1100 asmenų. Pranešama, kad problemą sukėlė stūmoklio žiedų problema. Tiems, kurie nežino, žiedai yra tie, kurie sandarina stūmoklį. Yra suspaudimo žiedai ir vienas alyvos valdymo žiedas. Tikriausiai alyvos valdymo žiedas gerai neatliko savo darbo ir lėmė tokias alyvos sąnaudas šiame 1,2 TCe variklyje. Taigi, prieš pirkdami įsitikinkite, kad variklis, kurį ketinate pirkti, nėra rimtas alyvos vartotojas, nes jei taip, tai gali būti labai varginanti nuosavybė.
Paskirstymo grandinės triukšmas
Kitas dalykas, kurį norėtume pažymėti ir įtraukti į savo sąrašą, yra problema, kurią išspręsti gana brangu. Yra žinoma, kad Renault 1.2 TCE variklis turi problemų su paskirstymo grandine. Taip, paskirstymo grandinė, o ne paskirstymo diržas. Šio variklio paskirstymo grandinę reikia reguliariai prižiūrėti. Ši paslauga apima paskirstymo grandinės ir įtempiklio keitimą. Nevadintume to paslauga, o gana dideliu priežiūros bilietu, kuris yra gana brangus. Šią paslaugą reikia atlikti, kai pradedate girdėti barškantį garsą už laiko nustatymo dangčio. Šie barškantys garsai atsiranda, kai paskirstymo grandinė jau yra ištempta, o triukšmas stipriausias per pirmas 4 sekundes šalto variklio užvedimo metu. Ištempus, paskirstymo grandinė gali šokinėti, praleisti ir išjungti variklio sinchronizaciją, o tai gali sukelti katastrofišką variklio gedimą. Vožtuvai ir stūmokliai susidurs ir sulinks. Įsitikinkite, kad šią problemą kontroliuojate ir kuo greičiau ją išspręskite.
Alyvos nutekėjimai
Alyvos nutekėjimai yra dažni 1,2 TCe variklyje ir šie nutekėjimai gali atsirasti iš įvairių vietų. Dažniausia vieta yra alyvos lygio matuoklis. Daugelis žmonių tiesiog nežino, kad reikia tinkamai pritvirtinti matuoklį. Turite išgirsti spragtelėjimą, kad matuoklis tinkamai įsitaisytų ir nebūtų nuotėkių. Kitos vietos, kur šie varikliai gali nutekėti, yra alyvos dangtelis, kuris ne itin gerai užsifiksuoja ir gali leisti alyvai nutekėti. Be to, priekiniai ir galiniai pagrindiniai sandarikliai gali nutekėti, bet ne taip dažnai. Dažniau nuteka alyva iš vožtuvo dangtelio tarpiklio ir alyvos padėklo tarpiklio. Alyvos keptuvės yra žinomos dėl alyvos nutekėjimo. Dabar pereikime prie kitų Renault 1.2 TCe variklio problemų.
Aušinimo skysčio nutekėjimas
Šiuose 1,2 TCe varikliuose taip pat dažnai pasitaiko aušinimo skysčio nutekėjimų. Taigi, kas yra aušinimo skystis ir kodėl jis nuteka? Variklio aušinimo skystis yra skystis, skirtas aušinimo sistemai. Kiekvienas variklis turi aušinimo sistemą, o kiekvienas variklis turi vandens siurblį, radiatorių ir radiatoriaus žarnas. Kas gali atsitikti, yra tai, kad gali atsirasti nuotėkių. Žarnos turi jungiamąsias detales, kurios gali nutekėti, taip pat gali būti nuotėkių iš radiatoriaus, jei jis sugenda. Taip pat vandens siurblys gali nutekėti, jei siurblys sugenda. Tačiau aušinimo skystis taip pat gali nutekėti viduje, jei išpūsta galvos tarpinė. Štai kodėl, jei variklis netenka aušinimo skysčio ir nerandate nuotėkio išorėje, galvos tarpiklis gali būti šios problemos priežastis. Svarbu tai, kad tokiais atvejais neleiskite varikliui perkaisti. Nes jei tai padarysite, vidinė dalis gali būti nuolat pažeista.
Kuro siurblio gedimas
Paskutinė problema mūsų sąraše yra kuro siurblio gedimai. Šie varikliai turi labai jautrius kuro siurblius, kurie gali dažnai sugesti. Nežinantiems šis kuro siurblys yra kuro bake, o jis turi kuro siurbimo paskirtį. Tai elektroninis siurblys, kuris gali sugesti viduje. Taigi, kai jūsų siurblys sugenda, variklis užgestų važiuojant arba negalėsite užvesti automobilio, nes nebus degalų slėgio. Sprendimas yra pakeisti siurblį, kuris gali būti šiek tiek brangus.
Kitos problemos
Kitos 1.2 TCe variklio problemos – turbokompresoriaus gedimai, kurie tikrai laikomi rimtais ir brangiai pataisyti, bei skirstomojo veleno jutiklio gedimas, kurie nėra tokie rimti, bet vis tiek dažni ir erzina. Turbokompresoriaus gedimai ir problemos dažniausiai atsiranda dėl užsikimšusio išmetimo vožtuvo (tos anglies nuosėdos yra tikra problema, patikėkite mumis), susidėvėjusių guolių (to galima tikėtis didesnės ridos pavyzdžiuose) ir dėl alyvos bado (norint išlikti sveikam, turbokompresorių reikia nuolat šviežios variklio alyvos srautas). Skirstomojo veleno jutikliai yra gyvybiškai svarbūs tinkamam variklio veikimui, nes jie matuoja skirstomojo veleno padėtį ir sukimosi greitį. Tačiau įvertinus jų svarbą, nustebtumėte, kaip pigiai juos pakeisti. Šis jutiklis paprastai sugenda dėl korozijos ir kitų problemų, kylančių elektroniniams komponentams dėl išorinių elementų poveikio. Sugedęs skirstomojo veleno jutiklis gali sukelti problemų bandant užvesti variklį, jis gali įjungti variklio įspėjamąją lemputę, sumažinti variklio galią ir netgi palikti jus šalia kelio.
Kuriuose modeliuose yra Renault 1.2 TCe variklis?
- 2007 – 2014 Renault Twingo
- 2007 – dabartinis Renault Clio
- 2007 – 2012 Renault Modus
- 2010 – 2013 Renault Wind
- Renault Captur
- Renault Megane
- Renault Scenic
- Renault Kadjar
- Dacia Sandero
- Dacia Lodgy
- Dacia Logan
- Dacia Duster
Kokios yra bendros „Renault 1.2 TCe“ variklio problemos?
Įprastos šio variklio problemos yra alyvos suvartojimas, uždegimo komponentų, tokių kaip uždegimo žvakės ir ritės, problemos, alyvos ir aušinimo skysčio nutekėjimas. Apskritai, be alyvos sunaudojimo problemos, su kuria susiduria kai kurie savininkai, su 1,2 TCe varikliu rimtų problemų nėra.
Ar Renault 1.2 TCe variklis yra patikimas?
Taip, 1,2 TCe veikia tinkamai, kai kalbama apie patikimumą. Didžiausia problema yra pastebėtas didelis alyvos suvartojimas, taip pat buvo iškelta byla prieš „Renault“ dėl šios konkrečios problemos.