Norite įsigyti Toyota Land Cruiser, Hilux, Fortuner, HiAce ar Innova su 1GD-FTV varikliu ir bandote sužinoti daugiau apie Toyota 1GD-FTV – 2.8D variklio problemas? Jei taip yra, esate tinkamoje vietoje, nes šiame straipsnyje mes išsamiai aptarsime kiekvieną šio variklio problemą.
Pagrindinės Toyota 1GD-FTV – 2.8D variklio specifikacijos
Dabar, prieš detalizuodami problemas, sužinokime daugiau apie „Toyota 1GD-FTV“ variklio specifikacijas ir pažiūrėkime, koks šio variklio našumas. Tai labai nauja variklio konstrukcija, kuri buvo pristatyta 2015 m. ir pakeitė anksčiau naudotą 3.0 1KD-FTV variklį. Naujesnis 1GD-FTV, nors ir pristatytas 2015 m., daugiausia naudojamas rinkose už JAV ribų. „Toyota“ parduoda dyzelinius modelius visame pasaulyje, bet dėl tam tikrų priežasčių ne JAV. Taigi, šio variklio niekada nerasite JAV rinkoje. Nepaisant to, tai yra šios šio variklio specifikacijos.
- Konfigūracija: inline-4
- Talpa: 2,8L
- Cilindro anga: 92 mm
- Stūmoklio eiga: 103,6 mm
- Bloko medžiaga: ketaus
- Galvos medžiaga: aliuminis
- Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Degalų įpurškimas: Common Rail tiesioginis įpurškimas
- Suspaudimo santykis: 15,6:1
- Turbokompresorius: Taip
- Arklio galios: 175 AG
- Sukimo momentas: 310–332 lb-ft (420–450 Nm)
Toyota 1GD-FTV – 2.8D variklio problemos
Toyota 1GD-FTV variklį vargina šios problemos:
- Blogi kuro vamzdžiai
- Per didelis vidinių dalių susidėvėjimas
- Dulkės praeina pro oro filtrą
- Pakaitinimo žvakės gedimas
- „AdBlue“ purkštukas susitraukia
- Užsikimšęs DPF
- EGR aušintuvo gedimas
- Probleminis naujas alyvos siurblys
Sužinojome apie įprastas Toyota 1GD-FTV – 2.8D variklio problemas, o dabar pereikime prie kiekvienos iš šių problemų išsamiai. Labai svarbu žinoti, kaip kyla šios problemos. Kadangi taip sužinosite, kokie jie rimti ir kaip lengva juos ištaisyti.
Bloga degalų tiekimo linija/vamzdis
Viena iš rimčiausių Toyota 1GD-FTV problemų yra degalų tiekimo linijos problema. Ne todėl, kad jį labai sunku sutvarkyti, bet gana pavojinga, nes gali nutekėti kuras. Daugelis Japonijoje pagamintų Toyota Land Cruiser Prado, Toyota HiAce ir Toyota Regius Ace, pagamintų nuo 2019 m. kovo iki birželio mėn., buvo atšaukti dėl netinkamo priveržimo momento. Įrengimas nebuvo atliktas tinkamai, o kai kuriose transporto priemonėse pradėjo bėgti degalai, nes tarp HPFP (aukšto slėgio kuro siurblio) ir bendrojo bėgio kuro tiekimo sistemos buvo laisvas galas. Laimei, „Toyota“ išsprendė šią problemą ir priminė modelius, kurie buvo paveikti. Jie pakeitė kuro vamzdį, taip pat ir spaustuką nauju ir viską priveržė iki naujos specifikacijos. Jei perkate Toyota su šiuo varikliu, įsitikinkite, kad automobilis, į kurį žiūrite, nuo to nepakenks.
Per didelis vidinių dalių susidėvėjimas
Šis modelis taip pat kenčia nuo pernelyg didelio variklio vidinių dalių susidėvėjimo. Šie komponentai apima skirstomuosius velenus ir svirties. Tiems, kurie nežino, šie komponentai liečiasi vienas su kitu, kai variklis veikia. Taigi, kai kurių šių variklių, pagamintų iki 2019 m., svirties ritinėliai ir skirstomojo veleno skiltelės linkę gana greitai susidėvėti.
Dėl šio veiksmo dažnai suveikia tuščioji eiga ir užsidega variklio patikros lemputė. Vienintelis šios problemos sprendimas – paskirstymo velenus ir svirties pakeisti atnaujintais, pagamintais 2019 m. ar vėliau. Modeliai, kuriuos paveikė ši problema, yra „Fortuner“, „Hilux“ ir „Land Cruiser“. Yra Toyota išleistas techninės priežiūros biuletenis, kuriame nurodyta ši problema.
Dulkės praeina pro oro filtrą
Kita problema, kuri erzino daug klientų, ypač Australijoje, buvo situacija, kai smulkios dulkių dalelės prasiskverbia pro oro filtrą ir patenka į variklio įsiurbimo angą, sukeldamos didelių problemų. Šios dalelės buvo tokios smulkios, kad jas sunku pamatyti plika akimi, nebent jos būtų surinktos vienoje vietoje.
O labiausiai paplitusi vieta, kur šios dalelės kaupiasi, yra MAF jutiklis. MAF yra masės oro srauto jutiklis, kuris matuoja į variklį patenkantį orą ir padeda reguliuoti oro ir degalų santykį. Kai šis jutiklis bus užblokuotas, užsidegs patikrinimo variklio lemputė ir bus prarasta galia. Šios problemos sprendimas – nuvežti savo automobilį į atstovybę ir leisti sutvarkyti. Ką galite padaryti kaip savininkas, tai rankiniu būdu išvalyti MAF suslėgtu oru. Tai taip pat padeda, jei nenorite vargti su mechanika.
Pakaitinimo žvakės gedimas
Kaitinimo žvakių gedimai taip pat buvo pastebėti Toyota 1GD-FTV variklyje. Taigi, kas yra pakaitinimo žvakės? Pakaitinimo žvakės yra specialūs komponentai, naudojami dyzeliniuose automobiliuose. Jie sukuria šilumą ir padeda užsidegti esant žemai temperatūrai. Kiekvienas cilindras turi pakaitinimo žvakę.
Kas atsitinka su šio variklio pakaitinimo žvakėmis, jos pradeda naikinti save. Rekomendacija, kaip išspręsti šią problemą, yra pakeisti pakaitinimo žvakę ir perprogramuoti ECU. Taip pat tai darant rekomenduojama patikrinti, ar cilindrai nepažeisti. Paveikti modeliai yra Fortuner – GUN156 ir Hilux – GUN125, GU126 ir GUN135.
„AdBlue“ purkštukas susitraukia
„AdBlue“ problemos taip pat yra dažnos šiuose varikliuose. Taigi, kas yra AdBlue ir ką jis daro? AdBlue yra į vandenį panaši medžiaga, kuri įpurškiama į išmetamąsias dujas, siekiant sumažinti NOx dalelių kiekį. Šis skystis yra privalomas naujesniuose dyzeliniuose automobiliuose ir sunkvežimiuose. Norėdami sužinoti daugiau apie AdBlue ir Adblue problemas, peržiūrėkite mūsų Adblue sistemos problemų vadovą. Ant išmetimo yra specialus purkštukas, kuris įpurškia šį skystį, ir šis purkštukas gali sugriūti dėl korozijos. Dėl šios problemos buvo atšauktas 2017 m. Taigi, 2015–2017 m. modeliai labiausiai kenčia nuo šios problemos. Sprendimas – priekinį išmetimo mazgą pakeisti nauju.
Užsikimšęs DPF
DPF taip pat gali užsikimšti 1GD-FTV variklyje. Taigi, kas yra DPF ir kodėl jis užsikemša? Na, DPF yra dyzelino kietųjų dalelių filtras, tai yra specialus filtras, kuris buvo sukurtas siekiant sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį. Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite mūsų vadovą apie užsikimšusius DPF.
DPF tiesiog sulaiko NOx daleles ir suodžius ir jas surenka. Tada, kai filtras atsinaujina, jis pradeda valyti šias daleles jas sudegindamas. O norint regeneruoti DPF, reikia karts nuo karto važiuoti automobiliu užmiestyje 30 minučių 3000 aps./min. Jei to nepadarysite, DPF užsikimš. Perskaitykite mūsų vadovą, kaip vairuoti ir prižiūrėti dyzelinius variklius, kad išvengtumėte DPF problemų. Ir tai yra įprastas dalykas šiuose varikliuose. Daugelis savininkų apie tai nežino ir tiesiog taip paleidžia variklį ir susiduria su šia problema. Sprendimas yra rankiniu būdu išvalyti DPF arba visiškai jį pakeisti, o tai padaryti yra labai brangu.
EGR aušintuvo gedimas
EGR aušintuvas taip pat labai linkęs sukurti vidinį nuotėkį ir pradeda leisti aušinimo skystį. Šis EGR aušintuvas buvo skirtas išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemai ir yra linkęs įtrūkimų. Norėdami sužinoti daugiau, perskaitykite mūsų vadovą apie EGR aušintuvo gedimo simptomus. Kai jis įtrūksta, automobilis pradeda netekti aušinimo skysčio, o jei to nepastebite, tai gali būti žalinga, nes variklis perkais. Šios problemos sprendimas yra pakeisti EGR aušintuvą išilgai EGR vamzdžio. Tai išspręs problemą visam laikui.
Probleminis naujas alyvos siurblys
2020 m. modeliui buvo sumontuotas naujas alyvos siurblys ir šis pakeitimas kilo su problema. Tiksliau, patikrinimo variklio lemputė ir kodas P052477. Nurodo žemą alyvos slėgį. Šios problemos sprendimas – perprogramuoti kompiuterį ir pakeisti kodo aptikimo slenkstį. Tai galima padaryti pardavėjui. Laimei, viską galima surūšiuoti atnaujinus programinę įrangą.
Kuriuose modeliuose yra Toyota 1GD-FTV – 2.8D variklis?
Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi 1GD-FTV variklį.
- „Toyota Land Cruiser Prado“ (2015 m. – dabar)
- „Toyota Fortuner“ (2015 m. – dabar)
- „Toyota HiAce H200“ (2018 m. – dabar)
- „Toyota HiAce H300“ (2019 m. – dabar)
- „Toyota Hilux AN120/AN130“ (2015 m. – dabar)
- „Toyota Innova AN140“ (2016 m. – dabar)
Kokios yra „Toyota 1GD-FTV“ variklio problemos – 2.8D?
Šis variklis turi tam tikrų problemų, tačiau, mūsų laimei, daugumą šių problemų jau ištaisė Toyota. Didžiausia šio modelio problema tikriausiai yra pakaitinimo žvakės gedimas, dėl kurio pakaitinimo žvakės gabalas gali įkristi į cilindrą ir sugadinti. Taip pat yra problemų dėl blogo EGR aušintuvo, kuris gali sugesti ir dėl to variklis gali netekti aušinimo skysčio. Degalų žarnos taip pat gali nutekėti dyzelinu, taip pat dažnai užsikimšęs DPF. Be to, įsiurbimo angoje gali būti dulkių dalelių, dėl kurių gali sugesti MAF jutiklis. Ir galiausiai, modelių, pagamintų iki 2019 m., skirstomojo veleno skiltys ir svirties gali greitai susidėvėti.
Ar 1GD-FTV variklis yra patikimas?
Apskritai 1GD-FTV variklis yra gana patikimas. Ne pats didžiausias patikimumas kalbant apie Toyota, bet ir ne baisus. Didžiausios problemos kyla dėl skirstomojo veleno ir svirties susidėvėjimo iki 2019 m. modeliuose, pakaitinimo žvakių gedimų, EGR aušintuvo gedimų, dyzelino nuotėkio ir dulkių įsiurbimo angoje.