General Motors planuoja nutraukti Apple CarPlay ir Android Auto technologijų naudojimą savo būsimuose elektriniuose automobiliuose ir vietoj jų naudoti įmontuotas informacinės pramogų sistemas, kurias kuria kartu su „Google“. Ši strategija turėtų leisti GM užfiksuoti daugiau duomenų apie tai, kaip vartotojai vairuoja ir įkrauna savo elektrinius automobilius.
Bendrovės sprendimas nutraukti Apple CarPlay ir Android Auto naudojimą pradedant nuo 2024 m. „Chevrolet Blazer“ elektrinio automobilio gali padėti GM surinkti daugiau duomenų apie tai, kaip vartotojai vairuoja ir įkrauna savo EV.
GM projektuoja būsimų EV navigacijos ir informacinės pramogų sistemas kartu su „Google“.
General Motors pareiškimas
GM išleido pareiškimą, kuriame teigiama, kad, didindama savo EV ir programinės įrangos platformas, bendrovė siūlys naują turinį, funkcijas ir paslaugas, kurios padės susieti vartotojų digitalinį gyvenimą su jų automobiliais. Šios strategijos pagrindas yra integruotų patiriamųjų patirčių kūrimas, kurios pakeis vartotojų sąveiką su jų transporto priemonėmis.
Norint suteikti vartotojams patogų priėjimą prie visų šių patiriamųjų patirčių per pažangias būsimų automobilių informacines sistemas, įmonė integruos geriausias programų ir aplikacijų pasirinkimas, pvz. Google Maps, Google Assistant, Audible, Spotify ir kt.
Dėl šios strategijos GM nutrauks Apple CarPlay ir Android Auto naudojimą.
General motors atsisako CarPlay
GM nusprendė atsisakyti „CarPlay“ telefono projekcijos technologijos savo elektriniuose automobiliuose, o tai yra iššūkis „Apple“ konkurencijai su „Google“ siekiant užimti daugiau vietos transporto priemonių skydeliuose Šiaurės Amerikoje. GM „Chevrolet“ prekės ženklo reklama praeityje tvirtino, kad jie siūlo daugiau modelių su „CarPlay“ ar „Android Auto“ nei bet kuris kitas prekės ženklas.
GM dirba su „Google“ nuo 2019 metų, siekdama kurti programinę įrangą, kuri labiau integruotųsi su kitomis transporto priemonių sistemomis. Automobilis intensyviai plėtoja strategiją, kad jo elektriniai automobiliai taptų platformomis prenumeratos paslaugoms.
Iki 2035 m. GM tikslas yra nutraukti naujų degalų lengvųjų transporto priemonių gamybą.
Kodėl vyksta toks pokytis?
GM gali pasiekti naudos, sutelkdama inžinierius ir investicijas į vieną požiūrį, kad būtų labiau susietas transporto priemonių informacinės pramogos ir navigacija su funkcijomis, pvz. pagalbiniu vairavimu, teigė GM vyriausiasis skaitmeninės patirties vadovas Edward Kummer ir vykdomasis skaitmeninės kabino patirties direktorius Mike Himche intervjuu su „Reuters“.
Himche pasakė „Reuters“: „Mums reikia daugiau pagalbos funkcijų, kurios turi glaudesnį ryšį su navigacija. Mes nenorime kurti šių funkcijų taip, kad jos priklausytų nuo to, kad žmogus turėtų mobilųjį telefoną.“
Ką gaus pirkėjai?
GM EV pirkėjai su naujomis sistemomis gaus nemokamą prieigą prie „Google Maps“ ir „Google Assistant“, balso komandų sistemos, aštuoneriems metams, GM sakė. GM sakė, kad ateityje informacinės pramogos sistemos siūlys aplikacijas, pvz. Spotify muzikos paslaugą, „Audible“ ir kitas paslaugas, kurias daugelis vairuotojų dabar naudoja per savo mobiliuosius telefonus.
„Mes tikime, kad mums yra galimybė pasipelnyti iš prenumeratos pajamų“, – sakė Kummer. GM Generalinis direktorius Mary Barra siekia, kad iki 2030 m. prenumeratos pajamos siektų 20-25 mlrd. USD.
GM planuoja toliau siūlyti „Apple”
CarPlay“ ir „Android Auto“ projekcijos sistemas savo vidaus degimo variklio modeliuose. Automobilių savininkai, turintys projekcijos technologijas, vis dar galės naudoti sistemas, teigė GM.
Vairuotojai taip pat vis dar galės klausytis muzikos ar atlikti skambučius „iPhone“ ar „Android“ telefonuose naudodami belaidžio ryšio technologiją „Bluetooth“, sakė GM.