Net ir tada, kai atnaujintas 2023 m. „Nissan Z“ vis dar yra prekybos salonuose, entuziastai su nerimu laukė detalių apie įkaitusį „Nismo“ variantą. Naujojo Nissan Z forume paviešintame užsakymų vadove teigiama, kad kai kuriems tai gali pasirodyti stulbinantis įvykis, kuriame teigiama, kad vienintelė galima pavarų dėžė bus automatinė, o ne dvigubos sankabos blokas, sukurtas iš GT-R platformos, o ta pati. įprastas sukimo momento keitiklis iš standartinio Z automobilio.
Jei atidžiai stebėtumėte „Nissan“ „Nismo“ anonso vaizdo įrašą, automato egzistavimas gali ir nenustebins. Norėdami iliustruoti esmę, iš klipo paėmėme šias nuotraukas. Kaip matote apačioje kairėje, sankabos pedalo nesimato; apačioje dešinėje matome ant ratų sumontuotas pavarų perjungimo mentes. Nors tai negarantuoja, tai yra tvirtas rodiklis, kad „Nismo“ modeliui bent jau yra automatinė.
Tačiau nutekintas užsakymų vadovas gali tiesiog uždaryti sandorį. Jame išvardijami ir esami „Sport“ ir „Performance“ modeliai (2024 m. „Proto Spec“ turėtų būti atsisakyta) tiek automatiniu, tiek mechaniniu variantu, vėliau – „Nismo“ atskirai ir tik su automatine pavarų dėže. Užsakymų vadove taip pat išvardytos kelios kitos išskirtinai „Nismo“ modelio funkcijos, įskaitant „Alcantara“ salono apdailą ir „Nismo“ lenktyninių juostų rinkinį. Išorės apdailos variantai yra juodos, raudonos, baltos, pilkos ir sidabrinės spalvos su kontrastingu stogu. Neatrodo, kad Nismo bus galima įsigyti mėlynos arba geltonos spalvos paleidimo metu, o tai gaila, nes tai būtų mūsų geriausias pasirinkimas.
Atsižvelgiant į tai, kaip arti išleidimo, neturėtume per ilgai laukti, kol iš „Nissan“ gausime oficialios gamybos informacijos. Tačiau kol kas atrodo, kad „Nismo Z“ laikysis „Subaru WRX GT“ formulės. Čia tikimės, kad klystame.