Prezidento Joe Bideno administracija trečiadienį pareiškė, kad ketina investuoti 2 mlrd. JAV dolerių iš praėjusių metų Infliacijos mažinimo įstatymo, kad paspartintų vietinę elektrinių transporto priemonių gamybą ir gaivintų gamyklas, kurios patiria sunkumų.
Greičio dotacijos ir kitos subsidijos, skirtos finansuoti esamų automobilių gamyklų pertvarkymą elektrinėms transporto priemonėms gaminti, gali padėti Baltiesiems rūmams griežtai kritikuoti automobilių gamintojus ir Jungtinių automobilių darbuotojų sąjungą (UAW) dėl siūlomų aplinkosaugos taisyklių, kuriomis siekiama padėti pradėti elektromobilių erą.
Programa „Vietinės gamybos pertvarkymo subsidijos elektromobiliams“ suteiks išlaidomis padalytas dotacijas efektyvioms hibridinėms, įkraunamos elektros hibridinėms, visiškai elektrinėms ir kuro elementų transporto priemonėms gaminti.
Energetikos departamento Transporto priemonių technologijų biuras teigė, kad pagal programą pirmenybė bus teikiama projektams, kuriais atnaujinamos arba pertvarkomos gamybos įmonės, kurios neseniai nutraukė savo veiklą arba turėjo greitai užsidaryti.
Tikslas yra išsaugoti esamas darbo vietas, įskaitant darbo vietas profesinėse sąjungose ir atlyginimus, ir „darbo galimybes bendruomenėse, kurios dešimtmečius buvo mūsų automobilių ekonomikos variklis“.
Ohajo valstijoje įsikūrusi elektrinių sunkvežimių gamintoja „Lordstown Motors“ antradienį pateikė pareiškimą dėl apsaugos nuo bankroto. Tai yra naujausia paraiška dėl apsaugos nuo bankroto pagal 11 skyrių daugelio pradedančiųjų įmonių, kurios buvo paskelbtos viešai per pandemijos laikų specialios paskirties įsigijimo bendrovių (SPAC), kurios buvo viešai kotiruojamos bendrovės, bumą. skirtas įsigyti privačias bendroves.
Bideno administracija, siekdama iki 2050 m. dekarbonizuoti ekonomiką, skatina JAV automobilių pramonę paspartinti perėjimą prie elektromobilių. Aplinkos apsaugos agentūra (EPA) balandį pasiūlė taisykles, pagal kurias iki 2032 m. net du trečdaliai naujų transporto priemonių rinkos turėtų pereiti prie elektromobilių.
Automobilių inovacijų aljansas, atstovaujantis „General Motors“, „Stellantis NV“, „Toyota Motor“ ir kt., trečiadienį EPA pasiūlymą pavadino „de facto akumuliatoriaus elektromobilio mandatu“, kuris „nebuvo nei pagrįstas, nei pasiekiamas“.
UAW perspėjo, kad dėl tokių greitų pokyčių gali kilti pavojus tūkstančiams darbo vietų tokiose valstijose kaip Mičiganas, Ohajas, Ilinojus ir Indiana. Shawnas Fainas, UAW prezidentas, agitavo siekdamas išsaugoti Jeep gamyklą Belvidere, Ilinojaus valstijoje, kurią Stellantis nusprendė uždaryti. Automobilių gamintojas paliko atvirą galimybę, kad gamykla galėtų gauti naują gaminį su valstybės pagalba.
Individualūs apdovanojimai gali būti nuo 25 iki 500 milijonų JAV dolerių, o dotacijų finansavimas bus prieinamas iki 2031 m. rugsėjo mėn.
Trečiadienį Energetikos departamento pranešimas apie ketinimus yra preliminarus. Po pranešimo netrukus gali būti paskelbtas pranešimas apie finansavimą, kuris yra panašus į pranešimą, labai skiriasi arba gali būti iš viso neskelbtas, sakoma pranešime.