Komfortas yra pagrindinė Citroën savybė: C4 modelis tvirtai įsitvirtino kompaktiškų automobilių klasėje ir dabar yra prieinamas kaip elektromobilis. Atliekant 2025 metų atnaujinimą buvo atlikti pakeitimai, kuriuos aptarsime toliau.
C4 atnaujinimas: nauja priekinė ir galinė dalis
C4 dizainas buvo modernizuotas, o pagrindiniai pakeitimai taikomi priekinei ir galinei dalims. Nauji LED žibintai ir galinės lempos suteikia modernesnės, švaresnės išvaizdos. Atnaujinti ratukai pagerino aerodinamiką. Tačiau išlieka klausimas, ar tas spoileris tikrai būtinas, nes jis trukdo vaizdui užpakaliniame veidrodyje. Nepaisant to, automobilis išlieka stilistiškai patrauklus.
Automobilio vidus: minkštos sėdynės ir pakankamai vietos
Automobilio viduje vyrauja pažįstamas Citroën stilius – minkštos sėdynės, daug vietos ir prancūziškas stilius. Tik Head-up ekrano dizainas, kuris naudojamas persikelti iš prietaisų skydelio, pasirodo šiek tiek senamadiškas. Jis suderintas su 7 colių informaciniu ekranu ir 10 colių plačiuoju naršymo bei pramogų ekranu, garsėjančiu dėl aiškios struktūros.
Valdymas balsu naudojant Chat GPT
Vairuotojai gali panaudoti balsu valdomą sistemą „Sveiki, Citroën“, kad suaktyvintų įvairias funkcijas, tokias kaip sėdynių šildymas ar radijo įjungimas. Nepaisant keleto techninių ribotumų, sistemos veikimas dažnai sužavi keleivius.
Elektrinis ë-C4 vairavimo komforto pranašumai
Renkantis variklį tarp benzininio ar elektrinio, pastarasis pasižymi didesniu važiavimo komfortu. Du modeliai, kurių mažesnis variantas pasižymi 50 kWh baterija, o galingesnis modelis siūlo 54 kWh bateriją. Nepaisant nedidelio veikimo nuotolio skirtumo, pasirinktas galingesnis variantas rekomenduojamas dėl savo efektyvumo.
C4 ir C4 X: kainos prasideda nuo 23 300 eurų
Norintys pradėti vairuoti elektromobilį gali pasirinkti pradinės C4 versijos modelį, kurio kaina prasideda nuo 31 900 eurų. Galingesnis variantas kainuoja nuo 34 100 eurų. Tačiau benzininiai modeliai prasideda nuo 23 300 eurų, o hibridinis modelis suteikia geriausią kainos ir kokybės santykį, taigi ekonominės naudos siekiantys vairuotojai turėtų stipriau apsvarstyti šį pasirinkimą.
Važiavimo komfortas Citroën C4 modelyje
Citroën C4 išlieka malonus ir patogus vairuoti, nepaisant vykusio atnaujinimo. Automobilis siūlo patogias sėdynes ir gerą interjero kokybę, tačiau kai kuriems keleiviams gali trūkti galvos vietos užpakalinėje sėdynėje. Bendras bagažo skyriaus talpa siekia nuo 330 iki 1130 litrų, kurią galima efektyviai naudoti dėl lygios automobilio krovimo vietos.
Testai PDF formatu (iki atnaujinimo)
Kas svarsto pirkti naudotą Citroën C4, gali atsisiųsti testų rezultatus PDF formatu:
- Citroën C4 BlueHDi 130 Shine EAT8
- Citroën ë-C4 Shine
- Citroën C4 PureTech 130 Shine
- Citroën ë-C4 X 136 Shine Pack
Techniniai duomenys pateikiami žemiau:
Techniniai duomenys (gamintojo teiginiai) | Citroën C4 Hybrid 110 You e-DSC6 (nuo 03/25) | Citroën C4 PureTech 130 Plus EAT8 (nuo 01/25) | Citroën e-C4 136 You (nuo 01/25) | Citroën e-C4 156 Plus (nuo 01/25) |
---|---|---|---|---|
Variklio tipas | Otto (Mild-Hybrid) | Otto | Elektro | Elektro |
Darbinis tūris (kompresiniai varikliai) | 1 199 ccm | 1 199 ccm | – | – |
Maksimali galia kW (sistemos galia) | 81 | 96 | 100 | 115 |
Maksimali galia AG (sistemos galia) | 110 | 131 | 136 | 156 |
Sukimo momentas (sistemos galia) | 205 Nm | 230 Nm | 260 Nm | 270 Nm |
Maksimali galia aps./min. (kompresiniai varikliai) | 5 500 aps./min | 5 500 aps./min | – | – |
Varomasis tipas | Priekiniai | Priekiniai | Priekiniai | Priekiniai |
Greitėjimas 0-100 km/h | 10,7 s | 10,2 s | 10,8 s | 10,0 s |
Maksimalus greitis | 191 km/h | 200 km/h | 150 km/h | 150 km/h |
WLTP nuotolis (elektriškai) | – | – | 354 km | 416 km |
CO2 lygis (WLTP) | 108 g/km | 134 g/km | 0 g/km | 0 g/km |
Bendras sąnaudų lygis (WLTP) | 4,8 l/100 km | 5,9 l/100 km | 15,3 kWh/100 km | 14,9 kWh/100 km |
Akuumuliatoriaus talpa (bruto) kWh | – | – | 50,0 | 54,0 |
Akuumuliatoriaus talpa (neto) kWh | – | – | 46,0 | 51,0 |
Krovimo galia (kW) | – | – | AC:7,4-11,0 DC:100,0 | AC:11,0 DC:100,0 |
Bagažinės talpa normali | 380 l | 380 l | 380 l | 380 l |
Bagažinės talpa su nuleista galine sėdyne iki stogo | 1 250 l | 1 250 l | 1 250 l | 1 250 l |
Svoris (EU) | 1 403 kg | 1 341 kg | 1 636 kg | 1 636 kg |
Krovinių talpa | 402 kg | 394 kg | 384 kg | 384 kg |
Priekabos keliamoji galia (neįburta) | 700 kg | 670 kg | – | – |
Priekabos keliamoji galia (įburta 12%) | 1 000 kg | 1 000 kg | – | – |
Garantija (transporto priemonė) | 2 metai | 2 metai | 2 metai | 2 metai |
Ilgis x plotis x aukštis | 4 350 mm x 1 800 mm x 1 525 mm | 4 350 mm x 1 800 mm x 1 525 mm | 4 350 mm x 1 800 mm x 1 520 mm | 4 350 mm x 1 800 mm x 1 520 mm |
Pagrindinė kaina | 23 320 eurų | 25 350 eurų | 31 900 eurų | 34 100 eurų |

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.