„Lamborghini Gallardo“ sugebėjo atlikti triuką, kurio anksčiau nepadarė nė vienas V8 varomas „Lamborghini“, grįždamas į 1973 m. „Uraco“: elkitės kaip vertas V12 pagrindinio turnyro kortelių. Galbūt du papildomi cilindrai padarė skirtumą – Italijos automobilių gamintojas pardavė 14 022 pavyzdžius per 10 „Gallardo“ pardavimo metų. Tai buvo didžiulis skaičius, ypač kai automobilių gamintojas per metus parduodavo arčiau 1 000 automobilių nei 9 233 pernai. „Huracán“ pasirodė dar saldesnė pakuotė – vos per penkerius metus buvo parduoti 14 022 vienetai. Viso pasaulio keliuose slenka daugiau nei 20 000 žmonių, todėl V10 audra tuoj baigsis. Vienas sakinys „Lamborghini“ pirmojo ketvirčio finansinių rezultatų santraukoje atskleidžia, kad V10 „išparduotas iki gamybos pabaigos“.
Rezultatų suvestinėje nenurodoma data, kada paskutinis „Huracán“ siautėjo nuo linijos. Žinome, kad tai įvyks kažkada kitais metais – beveik visa automobilių gamintojo produkcija sudarė iki 2024 m. pabaigos.
Kad ir kas būtų po to, „Huracán“ debiutuos vėliau šiais metais, o „Lamborghini“ kažkodėl sugebėjo išlaikyti paslaptyje jėgos agregatą. Sutarta, kad važiuoklė bus modifikuota platformos versija, sukurta V12 hibridiniam flagmanui „Revuelto“. Automobilis žurnale rašoma, kad „Revuelto“ „monofuzeliažas“ bus perdarytas su aliuminiu, kad būtų sumažinta kaina. Dar praėjusį lapkritį, Auto Express rašė apie Lamborghini techninį pareigūną Rouveną Mohrą sakydamas:[the Huracan successor is] ne į diapazoną orientuotas hibridas ir nebus jokio mažinimo“, – žurnalas teigė, kad Mohras perdavė nuotaiką, „kad tai prieštarauja Lamborghini filosofijai sumažinti variklio dydį ir tada „kompensuoti“ elektrifikavimu, kaip tai padarė kai kurie konkurentai.
Visai neseniai pasirodė dviejų turbinų hibridinis V8, šis variklis yra Lamborghini konstrukcijos. Kadangi bendrovė „Volkswagen“ grupės stabilioje įmonėje jau seniai turi brolį ir seserį, su kuriuo dalijasi V10 hibrido išlaidas ir išlaikymą, hibridinis V8 yra daug prasmingesnis. Grupė gausiai naudojasi V8 ir naudos hibridines versijas kelių prekių ženklų modeliuose. Šio variklio jungiklis rodo, kad bendra galia yra apie 850 arklio galių, turbinos, kurios nesisuka iki 7 000 aps./min., ir 10 000 aps./min. Ir mes jau žinome, kad jis bus parduodamas kaip karšti pyragaičiai – arba krespolinis, veikiau.