Prieš kelias savaites „Nissan“ patvirtino, kad į gamybą grąžina elektra varomą visureigį, įkvėptą „Xterra“. Bet kas dėl tikrosios „Xterra“? Šiurkštūs visureigiai nuo 2015 metų, kai baigta „Xterra“ gamyba, tapo labai populiarūs, ir „Nissan“ tai pastebėjo. Jie intensyviai dirba, siekdami atgaivinti mylimąjį „Nissan“ off-roader’į, bet ne kaip elektromobilį.
„Mes norime grąžinti „Xterra“, esame labai arti šio tikslo“, sako Ponz Pandikuthira, „Nissan USA“ produktų planavimo vadovas, duodamas interviu. Jis taip pat paminėjo, kad Vinay Shahani, „Nissan USA“ pardavimų ir rinkodaros vadovas, taip pat palaiko „Xterra“ atgaivinimą.
- „Vinay yra didelis gerbėjas, aš taip pat esu didelis gerbėjas, mes ieškome būdų, kaip tai įgyvendinti“, sakė Pandikuthira.
Jie nori, kad naujasis „Xterra“ išlaikytų savo pirmtakų reputaciją. „Xterra kažką reikšminga simbolizavo, todėl buvo tokia sėkminga“, tęsė Pandikuthira. „Viskas, ko reikia, ir nieko, kas nereikalinga. Ji turi būti tvirta, gebanti ir mes manome, kad yra geras būdas tai padaryti, ir tikriausiai neverta jos keisti elektromobiliu.“
Manoma, kad neseniai reklamavus „Xterra“ įkvėptą elektromobilį, jis bus skirtas miestų gyventojams, mėgstantiems lauko veiklas savaitgaliais. „Tiems, kurie nori prisiminti senąją „Xterra“, bet yra vyresni, turi daugiau pinigų ir gali sau leisti šiek tiek didesnį automobilį, turime planą. Būkite arti mūsų ir būsime jūsų svajonių išpildytojai.“
Shahani, anksčiau buvęs „Xterra“ prekės ženklo vadovu, šiam projektui turi asmeninį ryšį.
„Jeigu aš pasižiūriu aplink ir matau, kur kiti gamintojai pasuko šia linkme, manau, kad tai mūsų teisėta vieta“, teigia jis. Tai užpildo svarbią nišą dabartinėje „Nissan“ pasiūloje. „Tai tikras ikoninis automobilis, kuris papildęs mūsų asortimentą suteikia jam pilnumą.“
Shahani atidžiai seka, ką žmonės kalba apie „Nissan“ socialiniuose tinkluose, ir sako, kad antras dažniausias klausimas, kurį mato, yra „Kada sugrįš „Xterra“?“ (Pirmas yra toks pats klausimas, bet dėl GT-R.)
„[Pandikuthira] ir aš esame labai susitelkę, kur šis prekės ženklas turi eiti, ką turime turėti pasiūloje, ir esame sujaudinti šia mintimi apie sugrįžimą, tik turime sukurti verslo planą.“
Jei Pandikuthira ir Shahani pavyks įtikinti vadovus, naująją „Xterra“ pamatysime mažiausiai po kelerių metų. Bet tai idėja, kuri juos abu tikrai jaudina.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.