„Tesla“ smuko 50 vietų gerbiamų prekių ženklų apklausoje

„Tesla“ smuko 50 vietų gerbiamų prekių ženklų apklausoje

„Tesla“ vieta „Axios Harris Poll 100“ reputacijos reitinge šiais metais nukrito 50 vietų. Aly Song / „Reuters“.

  • „Tesla“ vieta „Axios Harris Poll 100“ reputacijos reitinge šiais metais nukrito 50 vietų.
  • Nors Tesla pelnė aukštus balus už trajektoriją ir viziją, ji pelnė teisingus balus už pasitikėjimą ir charakterį.
  • Bendrovė yra žemiau kitų transporto priemonių gamintojų, tokių kaip Toyota, Honda, BMW ir Ford.

Remiantis nauju patikimiausių prekių ženklų tyrimo reitingu, JAV vartotojų mintyse „Tesla“ reputacija šiek tiek pablogėjo. Elektromobilių gamintojas, kuriam vadovauja Elonas Muskas, sąraše nukrito 50 vietų į 62 vietą iš 100 sąraše esančių kompanijų ir įtraukė ją į „gerų“ kategoriją pagal balų vadovą. Tesla gavo „puikus“ balus trajektorijos, vizijos ir produktų bei paslaugų kategorijose – ir „labai gerą“ augimo balą. Automobilių gamintojas smuko, kai konkurentas „Ford Motor“ šoktelėjo devyniomis vietomis ir atsidūrė 32-oje vietoje. Tuo tarpu apklausoje dalyvavę respondentai pasirinko „Patagonia“ ir „Costco“ kaip JAV 1 ir 2 labiausiai gerbiamus prekių ženklus. Jie neigiamai žiūrėjo į kitą Musko kompaniją, suteikdami „Twitter“ reitingą Nr. 97 – tik trimis vietomis aukščiau tyrimo atsilikoją „The Trump Organization“. Kalbant apie Tesla, ji uždirbo „teisingus“ balus už charakterį, pasitikėjimą ir pilietiškumą. Remiantis tyrimo rezultatais, nuo 2016 m. Tesla reputacijos reitingas svyruoja tarp „puikaus“ ​​ir „labai gero“.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *