2017 m. „Mercedes-AMG GT R“ išnarpliotas: variklis, važiuoklė ir daugiau!

2017 m. „Mercedes-AMG GT R“ išnarpliotas: variklis, važiuoklė ir daugiau!

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-09-16

Vokiškas automobilių dizainas dažniausiai asocijuojasi su subtilumu ir logišku funkcijos išpildymu. Paprastai čia nerasime perdėm įmantrių detalių – dizaino linijos pasirenkamos atsargiai, o perteklinė puošyba lieka už ribų. Tačiau naujasis sportinis AMG GT R modelis įrodo, kad net ir vokiška rimtis gali turėti aštrų charakterį. Ši kupė savo išvaizda alsuoja sportišku įžūlumu, kuris puikiai tinka išskirtiniam AMG šeimos nariui.

Variklis ir galia

Po ilgu variklio dangčiu slėpiasi galingas V8 variklis su dviem turbinomis, sukurtas remiantis kitų AMG GT modelių platforma. Ši versija išsiskiria patobulinta oro įsiurbimo sistema, naujais lydinio stūmokliais ir aukštesniu suspaudimo laipsniu. Dėl šių pakeitimų variklis išvysto net 577 arklio galias, o sukimo momentas išauga iki 700 Nm – daugiau nei subtilesni modeliai. Taip pat pakeistas smagračio dizainas, tad reakcija į akceleratoriaus paspaudimą tapo dar aštresnė, primenanti atmosferinio variklio pojūtį.

Automobilio išmetimo sistema pagaminta iš titano, o vamzdžiai išdėstyti centrinėje galinės dalies zonoje. Garsinis efektas atitinka bekompromisį įvaizdį – tiek išvaizda, tiek garsas sukuria stiprų įspūdį.

Greita transmisija ir manevringumas

Galia perduodama per specialiai pakoreguotą septynių pavarų automatinę transmisiją. Čia taip pat galima pasirinkti iš devynių stabilumo kontrolės nustatymų, todėl kiekvienas vairuotojas gali tiksliai pritaikyti automobilio elgesį prie savo įgūdžių ir norimo saugumo lygio.

Važiuoklės ypatumai

Naujasis modelis pasižymi platesne ratų bei padangų baze, palyginti su kitais toje pačioje serijoje. Priekiniai sparnai, pagaminti iš anglies pluošto, apgaubia 1,8 cm plačiau išsikišusią važiuoklę priekyje ir net 2,2 cm – gale. Automobilio padangos – itin sportiškos Michelin Pilot Sport Cup 2, parinktos optimaliam sukibimui su danga.

Įspūdingą stabdymo efektyvumą užtikrina standartiniai keramikiniai stabdžiai, o auksiniai suportai tik paryškina išskirtinę šio modelio prigimtį. Kaip ir GT S modelyje, naudojamas elektroniniu būdu valdomas riboto slydimo diferencialas, tačiau galinių ratų vairo mechanizmas – išskirtinis GT R bruožas. Elektriniai varikliai reguliuoja galinių ratų kryptį, taip gerindami stabilumą važiuojant didesniu greičiu.

Nors įrengta nemažai papildomų funkcijų, naujasis modelis tapo dar lengvesnis. Anglies pluošto stogas greitai patraukia dėmesį, tačiau dar didesnis svorio sumažinimas pasiektas pakeitus centrinę transmisijos tunelį ir pagrindinę karkaso konstrukciją į anglies pluoštą. Tai ne tik sumažina svorį, bet ir padidina standumą.

Dinamiška aerodinamika

Automobilio aerodinamikos sistema padaryta daug lankstesnė. Aktyvūs elementai keičia formą priklausomai nuo greičio. Priekiniame buferyje sumontuota beveik nematoma anglies pluošto oro užsklanda sumažina atstumą tarp automobilio ir kelio net 4 cm, taip sukurdama venturio efektą ir prispausdama automobilį prie asfalto.

Priekinės dalies oro kanalai sumažina oro pasipriešinimą, suformuodami vadinamąsias „oro užuolaidas” aplink ratus. Kai nėra poreikio aušinti variklį ar stabdžius, dideli oro įleidimo angos automatiškai užsidaro – dėl to automobilis tampa dar slidesnis. Galinėje dalyje gausu pribloškiančių sprendimų – čia montuojamas solidus difuzorius ir rankiniu būdu reguliuojamas galinis sparnas. Jie kartu ne tik atrodo efektingai, bet ir padidina pritraukimą prie dangos, ypač važiuojant dideliu greičiu.

Išskirtinis stilius

Automobilio priekinio grotelės pasižymi nauju dizainu – plačios apatinėje dalyje, su įspūdingomis 15 vertikalių juostų, ši konstrukcija kurta pagal lenktyninių modelių pavyzdžius iš penktojo dešimtmečio, tačiau ji kartu jau pritaikyta GT3 lenktynių automobilyje. Ši agresyvi visos AMG šeimos išraiška ateityje taps nauju kompanijos standartu.

Prieinamumas ir gamyba

Šis labiausiai sportinis AMG GT šeimos modelis bus prieinamas jau kitą vasarą. nors kaina dar nėra paskelbta, tikėtina, kad bazinis modelis bus netoli 200 tūkstančių eurų ribos. Gamyba nenustatyta kaip ribota – norinčių įsigyti šį automobilį neturėtų trūkti, tad eilė iš anksto garantuota.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *