Du sėdimos vietos turintis hibridinis GT automobilis, pavadintas galingo mito herojumi – būtent todėl, kad visi šio gamintojo modeliai siejami su buliais, o minotauras, būdamas žmogaus ir buliaus hibridas, puikiai tinka kaip metafora. Be to, šis vardas skamba originaliau ir išskirtiniau nei įprasti pavadinimai.
Kodėl šis modelis svarbus
Įsiliedamas į elitinį hibridinių superautomobilių trejetą kartu su kitais garsiais vardais, šis naujasis modelis stiprina hibridinių jėgos sistemų, kaip tikros ateities sprendimo, reputaciją pirmaujančių sportinių automobilių segmente. Gamintojas laikosi tokios krypties ir šiuos technologinius sprendimus pasirinks pereinamuoju laikotarpiu, kol neišvengiamai teks imtis mažesnės apimties ar priverstinio variklio technologijų.
Techninė bazė
Automobilio konstrukcijos pagrindą sudaro modernizuotas anglies pluošto karkasas, prie kurio papildomai pritvirtinti aliuminio priekiniai ir galiniai apatiniai rėmai.
Hibridinė sistema ir galia
Automobilis komplektuojamas su 5,2 litro V-10 varikliu, kuris išvysto net 602 AG ir atitinka tos pačios markės sportinius standartus. Gale sumontuota ir septynių pavarų automatinė dviejų sankabų transmisija, turinti integruotą elektros variklį/generatorių. Priekiniai ratai varomi dviem nepriklausomais elektriniais varikliais.
Bendra sistemos galia pasiekia net 897 AG. Energijos tiekimu rūpinasi ličio jonų baterijų komplektas, kuris įmontuotas senojo transmisijos tunelio vietoje. Tai leidžia rėžimu važiuoti visiškai elektriniu režimu iki 50 kilometrų atstumu ir pasiekti maksimalų 125 km/h greitį. Įjungus vidaus degimo variklį, automobilis iki 100 km/h įsibėgėja vos per tris sekundes, o didžiausias jo greitis siekia 320 km/h.
Su kokiais modeliais varžysis?
Šį automobilį būtų galima lyginti su žinomais hibridiniais superautomobiliais, tačiau gamintojas pabrėžia, kad tai – labiau patogus GT automobilis, kuris tiktų ilgoms kelionėms, nei kraštutinių sportinių galimybių modelis. Tad prie konkurentų priskiriamas ne tik hibridiniai, bet ir prabangūs GT tipo automobiliai.
Kokios ateities perspektyvos?
Kadangi ši įmonė jau turi du itin ribotos gamybos dvisėdžius, gali būti, kad hibridinė sistema bus pritaikyta esamiems modeliams. Taip pat neatmetama galimybė, jog elektros modulis bus derinamas su mažesniu V-6 ar V-8 varikliu, todėl naujas automobilis taptų dar patrauklesnis platesniam pirkėjų ratui ir galėtų konkuruoti su kitais GT segmentais. Taip pat egzistuoja tikimybė, jog šis konkretus modelis niekada neišvys gamybos linijos, tačiau hibridinė sistema tikrai bus naudojama naujuose automobiliuose. Hibridas laikomas patikima alternatyva sumažinto darbinio tūrio ar turbokompresorinėms jėgainėms.
Planuojama pasirodymo data ir kaina
Rinkoje šio automobilio galima tikėtis ne anksčiau kaip 2018 metais, o kaina priklausys nuo pasirinkto modelio varianto – nuo prabangesnio GT, kainuojančio apie 200 tūkstančių, iki daugiau nei pusės milijono eurų už aukščiausios galios versiją.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.