AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

2019 m. „Lamborghini Asterion“: 900 AG hibridinis raketos greičio monstras

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 25 rugpjūčio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0
2019 m. „Lamborghini Asterion“: 900 AG hibridinis raketos greičio monstras

Du sėdimos vietos turintis hibridinis GT automobilis, pavadintas galingo mito herojumi – būtent todėl, kad visi šio gamintojo modeliai siejami su buliais, o minotauras, būdamas žmogaus ir buliaus hibridas, puikiai tinka kaip metafora. Be to, šis vardas skamba originaliau ir išskirtiniau nei įprasti pavadinimai.

Kodėl šis modelis svarbus

Įsiliedamas į elitinį hibridinių superautomobilių trejetą kartu su kitais garsiais vardais, šis naujasis modelis stiprina hibridinių jėgos sistemų, kaip tikros ateities sprendimo, reputaciją pirmaujančių sportinių automobilių segmente. Gamintojas laikosi tokios krypties ir šiuos technologinius sprendimus pasirinks pereinamuoju laikotarpiu, kol neišvengiamai teks imtis mažesnės apimties ar priverstinio variklio technologijų.

Techninė bazė

Automobilio konstrukcijos pagrindą sudaro modernizuotas anglies pluošto karkasas, prie kurio papildomai pritvirtinti aliuminio priekiniai ir galiniai apatiniai rėmai.

Hibridinė sistema ir galia

Automobilis komplektuojamas su 5,2 litro V-10 varikliu, kuris išvysto net 602 AG ir atitinka tos pačios markės sportinius standartus. Gale sumontuota ir septynių pavarų automatinė dviejų sankabų transmisija, turinti integruotą elektros variklį/generatorių. Priekiniai ratai varomi dviem nepriklausomais elektriniais varikliais.

Bendra sistemos galia pasiekia net 897 AG. Energijos tiekimu rūpinasi ličio jonų baterijų komplektas, kuris įmontuotas senojo transmisijos tunelio vietoje. Tai leidžia rėžimu važiuoti visiškai elektriniu režimu iki 50 kilometrų atstumu ir pasiekti maksimalų 125 km/h greitį. Įjungus vidaus degimo variklį, automobilis iki 100 km/h įsibėgėja vos per tris sekundes, o didžiausias jo greitis siekia 320 km/h.

Su kokiais modeliais varžysis?

Šį automobilį būtų galima lyginti su žinomais hibridiniais superautomobiliais, tačiau gamintojas pabrėžia, kad tai – labiau patogus GT automobilis, kuris tiktų ilgoms kelionėms, nei kraštutinių sportinių galimybių modelis. Tad prie konkurentų priskiriamas ne tik hibridiniai, bet ir prabangūs GT tipo automobiliai.

Kokios ateities perspektyvos?

Kadangi ši įmonė jau turi du itin ribotos gamybos dvisėdžius, gali būti, kad hibridinė sistema bus pritaikyta esamiems modeliams. Taip pat neatmetama galimybė, jog elektros modulis bus derinamas su mažesniu V-6 ar V-8 varikliu, todėl naujas automobilis taptų dar patrauklesnis platesniam pirkėjų ratui ir galėtų konkuruoti su kitais GT segmentais. Taip pat egzistuoja tikimybė, jog šis konkretus modelis niekada neišvys gamybos linijos, tačiau hibridinė sistema tikrai bus naudojama naujuose automobiliuose. Hibridas laikomas patikima alternatyva sumažinto darbinio tūrio ar turbokompresorinėms jėgainėms.

Planuojama pasirodymo data ir kaina

Rinkoje šio automobilio galima tikėtis ne anksčiau kaip 2018 metais, o kaina priklausys nuo pasirinkto modelio varianto – nuo prabangesnio GT, kainuojančio apie 200 tūkstančių, iki daugiau nei pusės milijono eurų už aukščiausios galios versiją.

Ankstesnis įrašas

Mercedes-Benz CLS (2005–2010) apžvalga

Kitas įrašas

Ko tikėtis iš vidutinio variklio „Zora“ „Corvette C8“

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025