2024 metų Chevrolet Silverado HD pasižymi didesniu variklio sukimo momentu ir daugiau pavarų. Ši sunkvežimių serija išsiskiria atnaujintu dizainu, patobulinta jėgaine bei patogesniu valdymu, skirtu tiems, kurie dažnai vilkina sunkias priekabas ar perveža didesnius krovinius.
Naujovės variklių gamoje
Naujasis Silverado HD bus siūlomas su standartiniu 6,6 litro benzinu varomu V8 varikliu arba pasirenkamu Duramax turbodieseliniu V8. Abu šie jėgos agregatai buvo sustiprinti – ypač Variklio patikimumas ir sukimo momentas tapo dar didesni, kad atitiktų didelių apkrovų poreikius.
Benzininio ir dyzelinio variklio skirtumai
- Duramax dyzelinis variklis gavo 25 procentais daugiau sukimo momento esant žemiems sūkiams. Šis variklis generuos 346 kW (470 AG) galią ir 1322 Nm sukimo momentą jau nuo 1600 aps./min.
- Benzininis 6,6 l V8 išlieka su tokiais pat techniniais rodikliais – 295 kW (401 AG) ir 629 Nm sukimo momentu prie 4000 aps./min., tačiau dabar komplektuojamas su 10 laipsnių automatine Allison pavarų dėže, kuri anksčiau buvo skirta tik dyzelinėms versijoms. 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė daugiau nesiūloma.
Patobulintas vilkimo pajėgumas
Didesnis transmisijos našumas leido padidinti bendrą leistinąją masę – modeliai su benzininiu varikliu dabar pasiekia net iki 11 793 kg. Maksimalus šių modelių vilkimo svoris naudojant specialų „max tow“ paketą siekia 10 206 kg ir nuo šiol „max tow“ opciją galima užsisakyti ir 2500HD versijai.
Didžiausią tempimo galią demonstruoja Silverado 3500 HD dviem galiniais ratais su dyzeliniu varikliu – šis modelis išlaikė maksimalų tempimo pajėgumą iki 16 329 kg. Nors tai sutampa su ankstesnio modelio rodikliais, išaugęs sukimo momentas jau prie žemų sūkių padidina komfortą tempiant sunkius krovinius.
Pažangi technologinė įranga
- Priekabos prijungimo palengvinimui įrengtos kamerų sistemos.
- Adaptuota pastovaus greičio palaikymo sistema atsižvelgia ir į tempiamą priekabą.
- Atnaujintas prietaisų skydelis pasižymi didele 34 cm įstrižainės centrine ekrano sistema ir skaitmeniniu 31 cm prietaisų skydeliu.
- Centrinė konsolė pakreipta 6 laipsnių kampu vairuotojo pusėn, o dėl didelių ekranų informaciją mato ir keleiviai.
Salono dizainas buvo iš esmės atnaujintas, siekiant didesnio vairuotojo komforto ir patogumo.
Naujos komplektacijos ir ZR2 versija
Be atnaujintų galios sprendimų bei tempimo technologijų, svarbiausias naujienas pristato Silverado HD ZR2 – ši versija rinkoje pasirodys 2024 metais. ZR2 žymėjimas išsiskiria pažangiomis pravažumo savybėmis, tačiau pagrindiniai Silverado HD prioritetai išlieka tempimas ir didelio svorio pervežimas, todėl galinėje ašyje ir toliau montuojamos linginės pakabos. Priekinei pakabai skirta nepriklausoma konstrukcija. Kol kas visa informacija apie šią versiją dar neatskleista.
Kartu bus siūlomos ir kitos apdailos – Work Truck, Custom, LT, LTZ bei High Country.
Vidaus degimo variklis vis dar svarbus
Nors vis sparčiau vystomi elektromobiliai, sunkiasvorės transporto priemonės ir toliau daugiausia naudoja vidaus degimo variklius dėl jų patikimumo tempiant didelius svorius. Gamintojas teigia, kad sunkiasvoriai pikapai dar ilgai liks su tradiciniais varikliais, kol elektrinės jėgainės negalės pasiūlyti tinkamo tempimo atstumo su kroviniu.
Kainos ir pasirodymo data
2024 metų Silverado HD kainos dar neskelbiamos – daugiau informacijos apie kainodarą bus pateikta artėjant modelio debiutui pirmoje 2023 metų pusėje.




