Kai kuriems vidurio ciklo atnaujinimams būdingi garsai, o ne didelės pokyčių bangos, kai pridedamos naujos spalvos ar ratų dizainas, bet išlaikoma pagrindinė konstrukcija. 2024 m. Porsche Cayenne netinka šiai kategorijai. Porsche pasirinko drąsų požiūrį ir radikaliai atnaujino vidutinio dydžio visureigį, išskyrus virtuvės kriauklę, o rezultatas yra labai įspūdingas.
Porshe Cayene vidaus ir išorės pakeitimai
2024 metais „Cayenne“ modelio salone bus atlikta daugybė pokyčių. Bus pakeistas senasis prietaisų skydelio išdėstymas ir įdiegtas lengvesnis, bet geresnis ekranas, kaip ir „Taycan“ modelyje. Pavarų perjungiklis bus perkeltas į prietaisų skydelio viršų, o tai reiškia, kad fizinė klimato kontrolė, esanti virš transmisijos tunelio, suteiks daugiau erdvės kvėpuoti.
Vidurinio dydžio visureigio „Cayenne“ 2024 metų modelyje pusiau analoginis matuoklių blokas buvo pakeistas visiškai skaitmeniniu, 12,6 colio ekranu, o viršutinio ekrano naudojimas yra neprivalomas. Modelyje taip pat yra naujas, 12,3 colio jutiklinis ekranas su naujausia „Porsche Communication Management“ programinės įrangos versija, kuri integruoja „Spotify“ ir „Apple Music“. Pasirinktinai galima pasirinkti 10,9 colio jutiklinį ekraną su specialia vieta, skirta pirštų atspaudams, tačiau vairuotojui žvilgtelėti neleidžiantis specialus ekrano sluoksnis transliuoja vaizdo įrašus.
2024 metais atnaujintame „Cayenne“ modelyje išorės pakeitimai nėra itin dramatiški. Priekyje naujas gaubtas yra tarp pertvarkytų priekinių žibintų, kurie yra ant atnaujinto buferio su įspūdingesnėmis oro įleidimo angomis. Priekiniai sparnai yra šiek tiek piktesni, o užpakalinės dalies dizainas pakeistas siekiant geriau suderinti valstybinio numerio ženklą su kupė variantu. Abiem modeliams taip pat yra šiek tiek pakeisti galiniai žibintai. Trys naujos dažų spalvos: Algarvės mėlyna metalinė, Montego mėlyna metalinė ir Arctic Grey – užbaigia šiuos patobulinimus.
Peppier jėgos pavaros
Naujas „Cayenne“ modelis, turintis bazinį 3,0 litrų V-6 turbokompresorinį variklį, dabar siekia 348 arklio galias ir 368 svarų pėdų sukimo momentą, o tai yra 13 AG ir 36 svarų pėdų pagerėjimas palyginti su ankstesniu modeliu. Vidutinio lygio „Cayenne S“ modelis atsisako 2,9 litrų V-6 variklio su dviem turbokompresoriais ir pasirenka 4,0 l V-8 variklį, kuris turi 468 arklius ir 442 svarų pėdų sukimo momentą, o su pasirenkamu „Sport Chrono“ paketu pasiekiama 4,4 sekundžių akseleracija iki 100 kilometrų per valandą. Dviejų turbinų V-8 variklis yra tik kupė modelyje „Cayenne Turbo GT“, kuris 2024 metais pasieks 650 AG ir 3,1 sekundžių akseleraciją iki 100 kilometrų per valandą. Aštuonių greičių automatinė pavarų dėžė išlieka standartine visiems modeliams.
Cayenne E-Hybrid
„Cayenne E-Hybrid“ modelio papildymas nepasikeitė. Elektros variklis dabar suteikia 174 arklio galias, o tai yra didesnis galingumas, palyginti su išeinančiu modeliu, turinčiu 134 arklio galias. Baterijos talpa taip pat padidėjo nuo maždaug 14,3 kWh iki 20,6 kWh, kas turėtų padidinti dabartinio modelio EPA apskaičiuotą 28 kilometrų elektrinio variklio diapazoną. Naujas integruotas 11,0 kW įkroviklis yra gerokai galingesnis nei ankstesnio modelio 3,6 kW įkroviklis. Iš viso „E-Hybrid“ galingumas padidėjo nuo 455 iki 464 arklio galių. Nors federacijos duomenys dar nepaskelbti.
Važiuoklės patobulinimai
Nepaisant to, yra daugiau naujovių! Bazinio „Cayenne“ modelio ratų skersmuo padidėjo nuo 19 iki 20 colių, taigi padidėjo kontaktinis plotas ir mechaninis sukibimas. „Porsche“ PASM prisitaikantys amortizatoriai yra standartiniai baziniame „Cayenne“ modelyje, kuriuose yra specialūs vožtuvai, skirti atšokti ir suspausti. Adaptyvi pneumatinė pakaba yra pasirinktinė, bet standartinė kupė modelyje „Turbo GT“. „Porsche“ taip pat patobulino galinės ašies valdymo ir sukimo momentų vektoriaus sistemas, kad dar labiau pagerintų valdymą. Kadangi „Cayenne“ prototipai užstrigo kaip velcro dėka padidinto kontaktinio ploto, „Porsche“ pastangomis buvo atlikti būtinieji patobulinimai ir šių modelių valdymas tapo dar patogesnis.
Kaina ir išleidimo data
2024 m. „Porsche Cayenne” galima įsigyti kaip kupė arba ilgo stogo versija, kuri bus parduodama šią vasarą. Užsakymų knygos jau atidarytos, todėl jei norite įsigyti šį automobilį, galite užsisakyti jį jau dabar. Jei pageidaujate tradicinio kėbulo stiliaus, tai tikrai geras pasirinkimas. Bazinio „Cayenne” kaina bus apie 67 300 eurų, „Cayenne E-Hybrid” kaina bus apie 77 600 eurų, o „Cayenne S” kaina – apie 81 000 eurų.
Kupės variantų kaina prasidės nuo 72 500 eurų už bazinį „Cayenne”, „Cayenne E-Hybrid” kaina kils iki 81 000 eurų, o „Cayenne S” – iki 86 500 eurų. Tik kupės modelio „Cayenne Turbo GT” kaina bus šiek tiek brangesnė – apie 164 800 eurų.