AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

2025 m. „Cadillac Escalade IQ“: įspūdingi skaičiai

Gabrielė Vaičytė Paskelbė Gabrielė Vaičytė
2025 5 gruodžio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Kadillac Escalade nuo pat pasirodymo tapo prabangos visureigių sinonimu, o naujasis Escalade IQ modelis žymi esminį žingsnį į priekį – tai visiškai elektrinis, didžiulės klasės visureigis, nutraukiantis bet kokius ryšius su vidaus degimo variklius turinčiais pirmtakais. Šis automobilis ne tik keičia tradicinį požiūrį į markės vertybes, bet ir tampa technologijų bei komforto etalonu savo klasėje.

Išskirtinai didelis eksterjeras

Pažvelgus į Escalade IQ, nedvejodamas atpažinsi aiškias Escalade dizaino gaires – didžiulis kėbulas, ryški priekinė „skiauterė“ ir stambios proporcijos. Tačiau naujasis modelis pasižymi aptakesnėmis linijomis, laibesniu priekinio stiklo kampu ir kitokiais žibintų sprendimais, kurie išskiria jį nuo senesnių versijų. Šio visureigio ilgis siekia net 5,7 m, o ratų bazė – 3,46 m. Automobilio plotis su veidrodėliais – 2,39 m, o su sulankstytais – 2,17 m, todėl jis iššaukiančiai atrodo net ir perpildytoje gatvėje.

Didžiuliai 61 cm ratlankiai su 89 cm padangomis vizualiai pabrėžia elektrinio Escalade masyvumą, tačiau šis pasirinkimas kiek atsiliepia važiavimo komfortui. Šoninis siluetas gana santūrus, tačiau pastebimai nutolsta nuo ankstesnių modelių dėl žemėjančios stogo linijos ir įstrižo galinio stiklo. Ieškantiems dar labiau klasikinio Escalade vaizdo ir papildomų 10 cm ilgio siūlomas IQL modelis. Galinėje dalyje dominuoja naujo dizaino žibintai ir švarios linijos.

Daug erdvės ir technologijų viduje

Salonas išlaiko pažįstamą Escalade prabangą, tačiau atnaujintas šiuolaikiniais sprendimais. Ryškiausias salono bruožas – 140 cm įstrižainės ekranas nuo vieno statramsčio iki kito: jame integruotas prietaisų skydelis, centrinis infotainment valdymas ir atskira keleivio pusės jutiklinė zona, per kurią galima valdyti pasirinktus automobilio parametrus ar net žiūrėti vaizdo įrašus, nematomus vairuotojui. Žemiau – papildomas ekranas skirtas klimato kontrolei, galios durims (visos keturios yra varomos elektra), sėdynių masažui ir kitoms funkcijoms.

Nors čia nerasite įprastos Apple CarPlay ar Android Auto sistemos, integruota Google Built-In derinama su fiziniu valdymo ratuku, leidžiančiu patogiai naršyti meniu. Vidaus apdailai parinktos kokybiškos medžiagos – oda, medis, metalas – kurios sukuria solidžią atmosferą, nors kai kuriems tai gali pasirodyti kiek per kuklu žinant automobilio kainą.

Erdvės čia netrūksta, Escalade IQ yra tikras septynvietis visureigis su trimis eilėmis sėdynių, užtikrinančių komfortą visiems keleiviams. Trečioji eilė kiek aukštesnė dėl platformoje esančio akumuliatoriaus, bet net ir ten suaugęs žmogus sėdės patogiai. Bagažinė siūlo 671 l vietos už trečios eilės, 1 957 l už antrosios, o nuleidus visas sėdynes gausite net 3 376 l erdvės. Be to, po priekiniu gaubtu yra dar 345 l talpos papildomas skyrius, o maksimalus automobilio ir priekabos bendras svoris gali siekti 11,8 t.

Didelė galia ir našumas

2025 metų Escalade IQ komplektuojamas su dviejų elektros variklių sistema ir 205 kWh akumuliatoriumi tarp ašių. Dinaminės savybės išties įspūdingos: maksimaliai pasiekia 551 kW (750 AG) ir 1 065 Nm sukimo momentą, kuris užtikrina 0–100 km/h įsibėgėjimą vos per 4,7 s nepaisant net 4 853 kg masės. Įjungus režimą „V-Mode“, automobilis dalina galią iškart ir įspūdžiai primena sportinius automobilius. Norint pradėti važiuoti, pakanka paspausti stabdį – vairuotojo duris uždaro elektra, sistema aktyvuojasi be papildomų veiksmų.

Nuvažiuojamas atstumas siekia apie 740 km, o naudojantis 350 kW greita nuolatinės srovės įkrovimo stotelėmis per 10 minučių galima papildyti atsargas dar 160 km kelionei. Gamintojas nenurodo, kiek trunka pilnas įkrovimas nuo žemo lygio, tikėtina, dėl didžiulio akumuliatoriaus šis procesas truktų ilgiau, bet didelės energijos atsargos leis įkrovimo stotelėse lankytis retai.

Kaip važiuoja Escalade IQ?

Automobilio matmenų nesumažina net ir sumontuota keturių ratų vairavimo sistema bei automatinės kameros, padedančios manevruoti. Posūkių metu galiniai ratai gali pasisukti iki 7°, todėl pravažumo spindulys vos 30 cm didesnis nei kompaktiško automobilio, tačiau dėl didelio pločio ir aukšto langų apvado miesto centre kyla iššūkių tiksliai jausti kelkraštį. Užmiestyje ar platesnėse erdvėse šie nepatogumai praktiškai išnyksta.

Važiavimo kokybę kiek riboja standžiai pripūstos 61 cm padangos (priekyje 4,2 bar, gale 4,9 bar), tad kelio nelygumus automobilis sugeria šiek tiek kietokai, nepaisant oro pakabos ir Magna-ride sistemos. Tepresnės 56 cm padangos gerokai pagerintų komfortą, tačiau net ir dabartinis sprendimas nėra kritinis.

Nors V-Mode režimas ir milžiniška galia leidžia siekti sportinių rezultatų, sportišku šio modelio pavadinti neįmanoma – vairo jėgos grįžtamasis ryšys minimalus, o pakaba linkusi pasvirti posūkiuose. Aktyvus viena pedalo važiavimo režimas leidžia automobiliui visiškai sustoti be stabdžių, o norintiesiems dalinį rekuperacinį stabdymą – galima naudotis papildomu pavadėliu ant vairo. Šis sprendimas kiek nuvilia plastiko kokybe, kuri iškrenta iš bendro interjero konteksto.

Navigacijos asistentas su „Super Cruise“ sistema leidžia mėgautis nesudėtingu dalinai autonominiu vairavimu – ši funkcija standartinė.

Kaina – itin aukšta

Nėra abejonių – Escalade IQ pozicionuojamas kaip aukštos klasės pirkinys. Pilnai sukomplektuota „Sport 2“ versija kainuoja 139 000 Eur, įskaitant papildomas išlaidas už pristatymą. Bazinis modelis prasideda nuo 120 000 Eur. Palyginimui – pradinė modelio su vidaus degimo varikliu kaina prasideda nuo 78 000 Eur. Toks skirtumas atspindi bendrą elektrinių visureigių tendenciją.

Šiame segmente Escalade IQ praktiškai neturi tiesioginių konkurentų – panašių elektrinių septynviečių modelių pasaulyje pasitaiko retai, o tokie kaip Volvo EX90 ar Kia EV9 siūlo gerokai mažiau prabangos. Automobiliai su dviem eilėmis sėdynių (pavyzdžiui, aukštos klasės visureigiai) irgi kainuoja panašiai arba brangiau, o rinkoje pasirodysiantys nauji modeliai konkurencinę situaciją pakeis tik ateityje.

Ar dydis – viskas?

Escalade IQ neabejotinai skirtas ne kiekvienam vairuotojui – jo matmenys, grynai amerikietiškas įvaizdis ir kaina daugelį atgrasins. Kiti gamintojai siūlo racionalesnius sprendimus daugeliui poreikių. Visgi tiems, kurie ieško prabangaus, tikrai erdvaus, trimis eilėmis sėdynių aprūpinto elektromobilio ir vertina išskirtinumą, Escalade IQ tampa labai patraukliu pasirinkimu. Turintiems galimybę paskirti per 120 000 Eur tokiam automobiliui, tai gali būti vienas įsimintiniausių sprendimų ne tik dėl įvaizdžio, bet ir dėl technologinių bei komforto savybių. Kiek tokių pirkėjų bus Lietuvoje – parodys laikas.

Ankstesnis įrašas

400 AG V8 varomas bagis: įspūdžiai visam gyvenimui arba paskutinis nuotykis

Kitas įrašas

Kurios lenktynės šį sezoną tau kelia didžiausią laukimą?

Gabrielė Vaičytė

Gabrielė Vaičytė

Automobilių kultūros ir gyvenimo būdo temų autorė, aktyviai besidominti motociklais, jaunimo mobilumo tendencijomis ir miesto transporto sprendimais. Gabrielės straipsniuose daug dinamikos, šiuolaikinių temų ir aktualijų. Dažnai kalbina vairuotojų bendruomenes, mokyklas ir renginių organizatorius.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Šie automobiliai dar bjauresni už naująjį „Tesla Model Y“

2025 6 gruodžio
Automobilių apžvalga

Turbo varikliu su vienu rotoriu aprūpinta „Miata“ – didžiausias NA smagumas

2025 6 gruodžio
Automobilių apžvalga

Štai naudoti automobiliai, kuriuos įsigytumėte už 9 000 eurų

2025 5 gruodžio
Automobilių apžvalga

2025 m. „Cadillac Escalade IQ“: įspūdingi skaičiai

2025 5 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025