AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

2025 m. „Hyundai Ioniq 5 XRT“ – smagus „Rallycross“ automobilis, kurio išvaizdą norisi atleisti dėl vairavimo malonumo

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 20 lapkričio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Automobilių gamintojai kartais eksperimentuoja ir pristato netikėtus modelius – būtent taip pasielgė „Hyundai“, išleisdamas 2025 metų „Ioniq 5 XRT“. Šis elektrinis miesto visureigis išsiskiria modifikuota važiuokle, neseniai atnaujintomis kėbulo detalėmis ir išraiškingu bekelės charakteriu. Nors tokio automobilio atsiradimas daugeliui gali pasirodyti netikėtas, bekelės entuziastai greitai įvertins jo galimybes važiuoti sudėtingesniais keliais, nepaisant kiek neįprastos išvaizdos.

Bekelės elementai ir dizaino pakeitimai

2025 metų „Ioniq 5 XRT“ sukurtas pagrindą paėmus iš visų varančiųjų ratų modelio. Jis išsiskiria padidinta prošvaisa iki 18 cm, kiek aukštesne važiuokle ir patobulintais priekiniais bei galiniais buferiais, kurie apsaugo automobilio apačią. Šiam modeliui pritaikyti 46 cm skersmens ratlankiai, apauti universaliosiomis padangomis, funkcionalūs kabliai, taip pat pristatyti specialūs dizaino elementai – unikalus juodas dizainas ir pikselių kamufliažas tam tikrose kėbulo vietose.

Važiuoklės bei valdymo ypatybės

Pakabos reguliavimas ir padidinta prošvaisa leidžia „Ioniq 5 XRT“ efektyviau įveikti žvirkelius ir smėlio danga dengtus kelius. Priėjimo kampas, lyginant su standartiniu modeliu, pagerėjo iki 19,8 laipsnio (anksčiau – 17,5), o nuvažiavimo kampas išaugo iki 30 laipsnių (buvo 25,4). Nors šie rodikliai gerokai neprilygsta tikriems visureigiams, jie leidžia drąsiau važiuoti neužpavojinant kėbulo apatinės dalies.

Važiavimo režimai įvairioms sąlygoms

XRT versijoje įdiegti papildomi važiavimo režimai – „Sniegas“, „Pelkė“ ir „Smėlis“. Jie perjungiami atskiru mygtuku ant vairo, o kiekvienas režimas optimizuoja variklio atsaką, stabilizacijos sistemą ir ratų sukibimą pagal esamas kelio sąlygas. Ypač „Smėlio“ režime, automobilis leidžia dinamiškai valdyti galinę ašį ir suteikia daug sportinio vairavimo pojūčių.

Techninės specifikacijos ir įranga

Pagrindinė pavara išlieka tokia pati kaip ir įprastoje visų varomųjų ratų „Ioniq 5“: du elektros varikliai (po vieną kiekvienai ašiai), jų bendra galia siekia 235 kW, o sukimo momentas – 605 Nm. Dėl padidintos prošvaisos ir bekelės padangų energijos sąnaudos šiek tiek išauga: vienu įkrovimu XRT gali nuvažiuoti iki 417 km (standartinės versijos nuvažiuoja apie 467 km).

  • Standardizuota greitojo įkrovimo jungtis, galima naudotis viešais įkrovimo tinklais.
  • Viduje sumontuota „Bose“ garso sistema, apžvalgos kameros, aklosios zonos stebėjimo sistemos.
  • Vidaus apdailoje – pikselių rašto intarpai ant durelių bei XRT emblema ant priekinių sėdynių.
  • Visi salono elementai – juodos spalvos, stoglangio opcija nenumatyta.

Spalvos ir papildomos galimybės

Įvairaus skonio pirkėjams siūlomas aštuonių spalvų pasirinkimas: be įprastų juodų, baltų, pilkų ir sidabrinių variantų, XRT išsiskiria išskirtinėmis „Digital Teal“, „Ultimate Red“ ir „Cosmic Blue Pearl“ spalvomis, kurių dvi pastarosios galimos tik šiai versijai.

Kainos ir vertė

Šio modelio kaina rinkoje įsitaiso tarp „Ioniq 5 AWD SEL“ ir „Ioniq 5 AWD Limited“ versijų – už „Ioniq 5 XRT“ prašoma apie 52 900 eurų su visais papildomais mokesčiais. Kainų kontekste tai gan patrauklus pasirinkimas tarp konkurentų su panašia komplektacija ir bekelės galimybėmis.

Koks vairavimo įspūdis?

Nors „Ioniq 5 XRT“ dizainas gali pasirodyti prieštaringas, jo gebėjimas smagiai ir stabiliai važiuoti bekele tikrai suteikia naujų pojūčių kasdienėje elektrinių miesto visureigių pasiūloje. Nepaisant tam tikrų kompromisų, pavyzdžiui, trumpesnio nuvažiuojamo atstumo ar ribotos vidaus spalvų paletės, šis modelis išsiskiria kaip retai pasitaikantis bendrovės eksperimentas, sukurtas tiesiog tam, kad vairavimas teiktų džiaugsmą. Bepigu važiuoti šiuo automobiliu, kai tikras malonumas prasideda nuo pirmųjų kilometrų užmiestyje ar bekelėje – tada dizaino niuansai nebetenka reikšmės.

Ankstesnis įrašas

2025 metų „Hyundai Ioniq 5“: geras automobilis tapo dar geresnis

Kitas įrašas

2024-ųjų „Chevrolet Silverado EV RST“: gerus sprendimus nustelbia prasta vairavimo patirtis

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

2024 m. „Chevrolet Colorado ZR2 Bison“: bekelę įveikia lengvai

2025 21 lapkričio
Automobilių apžvalga

2023 m. „Chevrolet Colorado ZR2“ – vienintelis pikapas, kurio jums prireiks

2025 21 lapkričio
Automobilių apžvalga

2024 m. „Chevy Silverado ZR2“ dyzelinis: puiku, bet ar to pakanka?

2025 21 lapkričio
Automobilių apžvalga

2024 m. „Chevrolet Colorado ZR2 Bison“: kaip pamilau vidutinio dydžio visureigį

2025 21 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025