AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

2025 metų „Acura ADX“ žavi prieinama, sąžininga ir patogia prabanga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 3 gruodžio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Šiuolaikinių automobilių kainos pastaraisiais metais nuolat auga, tad surasti naują modelį už prieinamą sumą tampa vis sudėtingiau. Įprastai naujas automobilis kainuoja apie 45 000 Eur, o tai daugeliui pirkėjų gali atrodyti per daug. Pirmą kartą išbandydamas „Acura ADX“, kurio pradinis kainos lygis siekia apie 34 000 Eur su papildomais mokesčiais, o geriausiai sukomplektuotas modelis kainuoja apie 44 000 Eur, tikėjausi rasti ekonomišką ir praktišką pasirinkimą kompaktiškų miesto visureigių segmente.

Pirmasis įspūdis apie ADX

„Acura ADX“ iš kart palieka solidų įspūdį savo erdviu salonu, paprastu valdymu ir praktišku funkcionalumu. Nors tikėjausi sportiškesnių vairavimo savybių, panašių į „Integra“ modelį, ADX labiau orientuotas į patikimą, patogų kasdienį naudojimą. Iš esmės, ADX primena „Honda HR-V“ modelį, tačiau siūlo aukštesnio lygio komfortą ir gausesnę standartinę įrangą.

Techninės savybės ir vairavimo pojūtis

Visuose „Acura ADX“ modeliuose montuojamas 1,5 litro darbinio tūrio, turbininis keturių cilindrų variklis su VTEC sistema, išvystantis 140 kW (190 AG) ir 243 Nm sukimo momentą. Jis komplektuojamas su nuolatinių pavarų automatine transmisija ir galimais valdymo „mentelėmis“ prie vairo. Variklio nustatymai primena „Honda CR-V“ modelį – išvystyta galia yra truputį mažesnė nei sportiškų modelių, tačiau pakanka kasdieniams poreikiams.

Pagal pasirinktą komplektaciją ir varomųjų ratų konfigūraciją ADX masė svyruoja nuo 1527 iki 1640 kg, todėl šis SUV yra apie 136 kg sunkesnis už „Integra“ ir iki 180 kg sunkesnis už analogiškai sukomplektuotą „HR-V“. Pagreitėjimas iš vietos iki 100 km/h nėra įspūdingas – laikas siekia apie 8 sekundes, tačiau ADX įprastoje miesto ar užmiesčio eismo aplinkoje pasižymi tylia eiga bei paprastai valdomu vairu.

  • Priekiniais ratais varomi ADX sunaudoja apie 9 l/100 km mieste ir 7,5 l/100 km užmiestyje, bendras vidurkis – apie 8,4 l/100 km.
  • Visų ratų pavara kainuoja papildomai, tačiau skirtumas kuro sąnaudose minimali – jos padidėja vos apie 0,5 l/100 km.

Stabdžių reakcija pakankamai jautri, pedalų veikimas skatina švelnų važiavimą. Vairavimas nėra labai sportiškas ar išskirtinai dinamiškas, tačiau užtikrina stabilumą atliekant posūkius ir sukant vairą.

Komfortas ir salonas

Kasdienėje eksploatacijoje 1,5 litro variklio ir automatizuotos pavarų dėžės derinys pasižymi tyliu ir tolygiu darbu, jei variklio apsukos nesiekia 4000/min. Vairuotojo padėtis pakankamai aukšta, puikus matomumas į priekį bei šonus, taip sukuriama didesnio automobilio įspūdį. Visose komplektacijose įrengta aktyvi triukšmo slopinimo sistema, kuri efektyviai sumažina kelio ir vėjo triukšmą didesniuose greičiuose, tačiau variklio garsą virš 4000 aps./min. vis dar bus galima girdėti.

Salonas, ypač „A-Spec Advance“ komplektacijoje, iš tikro perteikia prabangesnį įvaizdį – balta natūrali oda, ryškiai mėlynos spalvos „Ultrasuede“ detalės, panoraminis stogas su elektriniu uždengimu, LED vidaus apšvietimas, šildomos priekinės sėdynės ir 8 krypčių elektrinis vairuotojo sėdynės reguliavimas. „A-Spec Advance“ siūlo dar daugiau patogumų – vėdinamas priekines sėdynes, lietaus jutiklį, šildomą vairą ir net 12 krypčių vairuotojo sėdynės reguliavimą su dviem atminties pozicijomis. Bazinėse komplektacijose naudojami dirbtinės odos apmušalai, o aukštesniuose variantuose – ir mikropluošto intarpai. Galinių durų apdaila iš kietos plastmasės šiek tiek nuvilia, tačiau gale keleivių kojoms ir galvoms vietos pakankamai net ir su panoraminiu stogu. Vėdinimo angos gale yra standartinės, tačiau USB jungtys keleiviams galinėje eilėje – tik pačioje aukščiausioje komplektacijoje.

Paprastas ir intuityvus valdymas

Šiuolaikiniai automobiliai vis labiau orientuojasi į technologijas, tad ADX siūlo puikų funkcionalumą net bazinėje versijoje: 23 cm įstrižainės lietimui jautrus ekranas su bevieliu „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“, bevielis telefonų kroviklis, 26 cm skaitmeninis prietaisų skydelis. Nors ekrano dydis nėra didžiausias, meniu struktūra paprasta, fizinių mygtukų gausu, todėl valdymas labai nesudėtingas. Informacinė sistema veikia paprastai ir sklandžiai, nesiūlydama perteklinių ar blaškančių funkcijų.

Aukščiausios „A-Spec Advance“ komplektacijos pirkėjai gauna integruotas „Google“ paslaugas su neribotu interneto duomenų paketu trejiems metams, valdymą balsu per „Amazon Alexa“ ir aukštos kokybės „Bang & Olufsen“ garsinę sistemą su 15 garsiakalbių. Pagrindinė 8 garsiakalbių garso sistema taip pat pasižymi pakankamai gera garso kokybe, tačiau „Bang & Olufsen“ vyrauja dėl patogaus garso parametrų reguliavimo meniu („Beosonic Wheel“), leidžiančio lengvai pritaikyti pageidaujamą garso išraišką. Įdomu tai, kad multifunkcinės vaizdo kameros sistema siūloma tik pačioje brangiausioje komplektacijoje – ją aktyvinti privažiuojant prie kliūčių reikia rankiniu būdu.

Crossover, kurį lengva pamėgti

„Acura ADX“ greitai pasiteisina dėl paprasto pripratimo, todėl net naujiems vairuotojams adaptacija bus nesudėtinga. Net ir per trumpą bandymą pavyko be didelių pastangų išnaudoti visas funkcijas, neiškilo poreikio gilintis į vartotojo instrukciją. Modelis išsiskiria erdviu interjeru, solidžiu komfortu, puikia įranga ir labai gera patikimumo reputacija. Galios ar išskirtinio dinamiškumo čia nerasite, tačiau nuoseklus komfortas, saugumas ir protinga kaina paverčia ADX labai konkurencingu pasirinkimu visureigių rinkoje. Rekomenduojama rinktis bazinį priekiniais ratais varomą variantą, taip išlaikant optimalų kainos ir gaunamų privalumų santykį.

Ankstesnis įrašas

Jei turėtumėte 9 200 eurų, kokį naudotą automobilį pirktumėte?

Kitas įrašas

Trampas siekia panaikinti automobilių gamintojams taikomus reikalavimus didinti elektromobilių pardavimus

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Šie automobiliai dar bjauresni už naująjį „Tesla Model Y“

2025 6 gruodžio
Automobilių apžvalga

Turbo varikliu su vienu rotoriu aprūpinta „Miata“ – didžiausias NA smagumas

2025 6 gruodžio
Automobilių apžvalga

Štai naudoti automobiliai, kuriuos įsigytumėte už 9 000 eurų

2025 5 gruodžio
Automobilių apžvalga

2025 m. „Cadillac Escalade IQ“: įspūdingi skaičiai

2025 5 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025