AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

2025 Mini Cooper S: keturiais durimis, lyg mylimas, dar ne iki galo išdresiruotas šuniukas

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 26 gruodžio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Mini Cooper S visuomet buvo automobilis, kuris išsiskyrė savo žaismingumu bei vairavimo džiaugsmu. Neseniai atnaujintas modelis su keturiomis durimis 2025 metais pasirodė su išgrynintu dizainu ir techniniais patobulinimais, tačiau išlaikė pagrindinį Mini bruožą – žavesį vairuotojui. Tai geriau jaučiama kasdienėse situacijose nei bandant naujus rekordus lenktynių trasoje, tačiau naująjį modelį vis tiek verta įdėmiai pažvelgti tiems, kas ieško miesto automobilių segmento išskirtinumo.

Charakteris ir važiavimo subtilybės

2025 metų Mini Cooper S susilaukė nemažai techninių naujovių. Po kapotu – patikimas 2,0 l darbinio tūrio turbobenzininis variklis, kuris išvysto 149 kW galią ir 300 Nm sukimo momentą. Tai leidžia automobiliui pasiekti 100 km/h greitį per 6,5 sekundės, o šis rezultatas tik dešimtadaliu geresnis už ankstesnę versiją. Varikliui poruojama septynių laipsnių dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė – galimybės rinktis mechaninę transmisiją nėra, o norint valdyti pavaras rankiniu būdu, būtina rinktis papildomą paketą su pavarų perjungimo mentelėmis prie vairo.

Valdymo dinamika išlieka tikrai Mini tradicijų verta: nedidelė kėbulo mase, jautrus vairas ir pakankamai standi važiuoklė paverčia kasdienį miesto vairavimą tikru nuotykiu. Staigus posūkių įveikimas, manevravimas eisme ar parkuojantis prilygsta žaismingam šuniukui – automobilis noriai reaguoja į vairuotojo komandas, tačiau staigiau važiuojant priekiniai ratai neretai per stipriai tempia automobilį pirmyn, ypač didesniu greičiu. Ilgesnėse kelionėse galima pajusti gan kietą važiavimą, ypač per duobes ar nelygumus.

Interjero naujovės ir kasdienės funkcijos

Naujajame modelyje didžiausi pokyčiai matomi vidaus erdvėje. Gamintojas, siekdamas išlaikyti minimalistinį stilių, atsisakė kai kurių tradicinių Mini sprendimų. Salone dominuoja išskirtinė apvali OLED lietimui jautri ekrano sistema, kuri įtraukė beveik visas valdymo funkcijas – nuo klimato kontrolės iki vairo asistento parametrų. Tai leidžia sukurti šiuolaikišką dizainą, tačiau valdymas ne visuomet patogus – vartotojai gali pasigesti aiškaus rankos atramos taško naršant meniu, o paprastos funkcijos, tokios kaip ventiliatoriaus greičio keitimas, tapo sudėtingesnės.

Kalbant apie apdailos medžiagas, naujasis Mini interjeras naudoja neįprastai šiurkštų audinį didelėje paviršių dalyje, o kitos vietos pagamintos iš kieto plastiko. Priekinių sėdynių erdvė išlieka pakankama net aukštesnio ūgio žmonėms. Galinėje eilėje, esant normaliam priekinės sėdynės reguliavimui, erdvės pakanka ir suaugusiems keleiviams. Kiek apmaudu, kad iš interjero dingo išskirtiniai anksčiau modelio nuotaiką kūrę sprendimai, tokie kaip spalvų apšvietimo režimai („disco mode”) ar tradicinė prietaisų panelė.

Technologijų ir saugumo sprendimai

2025 metų Mini Cooper S serijinės įrangos sąrašas pagaliau papildytas tokiomis funkcijomis kaip aklųjų zonų stebėjimo sistema ir elektrinės sėdynės (tik aukščiausioje komplektacijoje). Taip pat standartiškai diegiama aktyvioji pagalba vairuotojui su adaptyvia kruizo kontrole, eismo juostos laikymo bei centrinimo sistema. Prabangos įspūdį sustiprina standartinis panoraminis stoglangis, geresnė garso sistema, pažangi automatinio parkavimo įranga ir belaidis telefono kroviklis, kurie įtraukiami pasirenkant tam tikrus įrangos paketus. Esant poreikiui, galima rinktis papildomus „Comfort Plus” ir „Iconic” paketus, nors paketų struktūra nėra pati aiškiausia.

Dizaino pokyčiai ir įvaizdis

2025 metų modelio dizainas gerokai pasikeitė lyginant su ankstesniais Mini. Išliko savitas automobilio charakteris, tačiau pašalinti keli unikalūs bruožai – nebėra tradicinio oro paėmimo ant variklio dangčio ar centrinio dvigubo išmetimo vamzdžio. Naujasis modelis atrodo kiek solidesnis, bet kai kuriems automobilio entuziastams gali pasirodyti, jog dingo dalis žaismingumo. Benzino bako dangtelis tapo įprastas, be anksčiau buvusios chromuotos apdailos. Visgi, Mini vis tiek išlaiko daugiau savitumo lyginant su kitais segmento automobiliais, tokiais kaip Volkswagen GTI.

Kainų santykis ir konkurencija

Nors Mini Cooper S 4 Door nėra pats pigiausias miesto automobilis, jo kaina, prasidedanti nuo 31 600 Eur, o testuotos versijos kaina siekia apie 35 800 Eur, atsižvelgus į įrangą atrodo konkurencinga. Panašiai sukomplektuoti konkurentai, tokie kaip Honda Civic Hybrid ar pilnai įrengtas Volkswagen GTI, kainuoja net brangiau. Už tokią sumą Mini siūlo aukštesnės kokybės įspūdį bei išskirtinumą kasdienėje eksploatacijoje.

Kam skirtas šis automobilis

Mini Cooper S 4 Door taikosi į vairuotojus, kurie vertina ne vien racionalius sprendimus, bet ir emocinį ryšį su automobiliu – nori išskirtinio pojūčio mieste, nepaisant kiek kietos važiuoklės ar ne visada tobulų ergonominių sprendimų. Tai automobilis tiems, kuriems automobilis nėra tik transporto priemonė, bet ir saviraiškos dalis. Jei svarstote apie naudotą variantą, ankstesnės kartos Mini vis dar žavi puikiu valdymu bei patogesne valdymo įranga, o pasirinkimų su mechanine transmisija taip pat netrūksta.

Ankstesnis įrašas

Kuris gamintojas turėtų po „Cadillac“ ir „Audi“ žengti į „Formulę 1“?

Kitas įrašas

Nekritikuok „Speed Racer“ be reikalo

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

2025 Mini Cooper S: keturiais durimis, lyg mylimas, dar ne iki galo išdresiruotas šuniukas

2025 26 gruodžio
Automobilių apžvalga

2025 m. „Chevrolet Blazer EV SS“ – šeimos krosoveris su superautomobilio greičiu

2025 25 gruodžio
Automobilių apžvalga

Automobiliai, kurių norėtumėte, bet bijote įsigyti

2025 25 gruodžio
Automobilių apžvalga

Vairuoti Lamborghini LM002: dar įspūdingiau ir blogiau, nei tikėjotės

2025 25 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025