Kaip ir žadėta, „Porsche“ pasiekė naują Niurburgringo rekordą tarp automobilių su mechanine transmisija, naudodama naująją 911 GT3 versiją. Gamykloje dirbantis vairuotojas Jorgas Bergmeisteris su 2025 metų, šešių pavarų mechanine dėže komplektuotu 911 GT3, ratą įveikė per 6:56.294. Šis rezultatas ne tik pagerino ankstesnįjį Niurburgringo rekordą tarp mechaninių pavarų dėžių automobilių, bet ir aplenkė ankstesnio GT3, turėjusio PDK pavarų dėžę, laiką.
„Dodge Viper ACR“ aštuonerius metus išlaikė ankstesnį mechaninės pavarų dėžės Niurburgringo rekordą, pasiekęs 7:01.3 trasos ratą. Svarbu paminėti, jog tuo metu laiko matavimo tvarka dar nebuvo standartizuota pagal visą 20,832 km ilgio trasą. Anksčiau ratų laikai būdavo skaičiuojami apeinant trumpą tiesiąją prie techninės zonos, tad visas ratas buvo 20,6 km. Naujoji GT3 šioje trumpesnėje trasos versijoje ratą įveikė per 6:51.764. Taigi, 911 GT3 buvo daugiau nei 10 sekundžių greitesnis už ankstesnį rekordininką, nepaisant maždaug 140 arklio galių skirtumo.
Naujas rekordas ir palyginimas su ankstesniu GT3
Naujas rezultatas taip pat yra 3,7 sekundės greitesnis nei neflačifikuotos 992 GT3 versijos laikas.
Automobilio elgsena trasoje
Bergmeisteris konstatavo, kad naujasis 911 GT3 suteikia dar daugiau pasitikėjimo vairuotojui, ypač ribinėse situacijose. Anot jo, beveik kiekvienoje posūkio atkarpoje jis buvo greitesnis nei su ankstesne versija. Daug patirties perimta iš 911 GT3 RS, ypač važiuoklės srityje. Automobilis tapo stabilesnis važiuojant per nelygumus ir bortelius. Taip pat, dėl aštuoniais procentais trumpesnių pavarų santykių, galinė ašis pasiekia daugiau traukos iš tos pačios variklio galios. Nors septynių pavarų PDK dėžė leistų trasą įveikti keliais sekundėmis greičiau, pasirinkus šešių pavarų mechaninę dėžę, vairuotojui tenka daugiau darbo ir dėl to – daugiau vairavimo malonumo.
Naudota įranga ir pasirinkimai
- Bandymuose naudotas automobilis turėjo pasirenkamą „Weissach“ paketą su lengvinančiomis ir anglies pluošto detalėmis.
- Automobilis buvo apautas „Michelin Pilot Sport Cup 2 R“ padangomis – šios šiuo metu yra greičiausios, siūlomos šiame modelyje.
Išvados
Naujas rekordas išsiskiria keliais aspektais, o jį pagerinti artimiausiu metu greičiausiai nepavyks. Nebent tai pabandytų padaryti Gordon Murray Automotive.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.