2026 m. Audi A6 sedanas: štai kaip jis atrodys

2026 m. Audi A6 sedanas: štai kaip jis atrodys

Nors atrodo, kad daugelio naujų automobilių premjeros apima tik krosoverius, tradiciniai sedanai vis dar nenutyla. Didžiausių Vakarų prabangių prekių ženklų pakilimas sutapo su klasikinių sedanų populiarumo bumu, kurio dėka tokios markės kaip Audi, BMW ir Mercedes vėliau galėjo plėsti savo SUV modelių gamą. Nors sedanų paklausa šiandien sumažėjo, ji išlieka pakankamai didelė, kad būtų verta investuoti į naujus modelius. Vienas tokių pavyzdžių – naujos kartos A6.

Naujasis A6 buvo pademonstruotas šio mėnesio pradžioje, bet tuomet buvo pristatyta tik universalo Avant versija su didesne bagažine. Kaip buvo tikėtasi, sedano išvaizda artima universalo modeliui, išskyrus galinę dalį. Įdomu, kad Audi nusprendė parodyti A6 Sedan be S Line apdailos paketo. Dažniausiai gamintojas viešai demonstruoja prabangiausią modelio variantą, tačiau šįkart pristatytas modelis nėra ir pats paprasčiausias.

Nuotrauka: Audi

Skirtingai nuo visiškai elektrinio A6 E-Tron, benzininis A6 atsisakė dvigubų žibintų konstrukcijos. Nors modeliai dalijasi tuo pačiu pavadinimu, jų techninė bazė nesutampa. Vidaus degimo varikliu varomas A6 stovi ant Premium Platform Combustion (PPC) platformos, kurią taip pat naudoja naujasis A5, o elektra varomas variantas remiasi kartu su Porsche kurta Premium Platform Electric (PPE) architektūra. Kadangi naujo A7 Sportback kol kas nenumatyta, vienintelis benzininis A6 su atverčiamu galiniu dangčiu liks Avant versija.

Plati galinė šviesų juosta iš universalo modelio buvo perkelta ir į sedaną, drauge su juodais aptakais, kurie ne visiems patinka. Šįkart montuojami tikri dvigubi išmetimo vamzdžiai, pabrėžiant Audi sprendimą atsisakyti dirbtinių antgalių, anksčiau turėjusių nemažai kritikų. A6 lieka tikru sedaną su atskira bagažine, kitaip nei dabar taip vadinamas A5 Sedan, kuris iš esmės tapo penkiaduriu liftbeku, primenančiu buvusį A5 Sportback.

Benzininiuose modeliuose naujasis A6 yra aerodinamiškiausias Audi automobilis per visą markės istoriją – oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,23. Elektromobilis A6 E-Tron pasižymi dar geresniu slinkimu, jo Cd – vos 0,21 su skaitmeninėmis šoninėmis vaizdo kameromis. Naujasis A6 su vidaus degimo varikliais yra 4,99 metro ilgio – 60 mm ilgesnis už ankstesnę kartą. Ratų bazė praktiškai nepakito ir dabar yra 2 927 mm. Ratai gali būti 53–58 cm skersmens, tarp jų yra ir kaltinės trispalvės versijos.

Nuotrauka: Audi

Nuotrauka: Audi

Salono interjeras visiškai perimtas iš Avant modelio – čia viskas ta pati, įskaitant tris ekranus. Standartiškai įdiegtas 30,2 cm skaitmeninis prietaisų skydelis ir 36,8 cm centrinis multimedijos ekranas, o papildomai galima užsisakyti keleivio pusėje montuojamą 27,7 cm ekraną. Be šio papildomo ekrano prietaisų skydelis atrodo net šiek tiek tuščias, tarsi jis būtų sukurtas trims ekranams.

Audi neseniai pripažino, kad kai kurių interjero detalių kokybė anksčiau buvo sumažėjusi, bet žada pagerėjimą. Naujajame A6 triukšmo izoliacija padidinta 30 proc., prie to prisideda ir akustiniai galinių langų stiklo paketai. Perdarytos variklio ir pavarų dėžės atramos bei sukonstruotos iš naujo dvigubos sankabos dėžės krumpliaračių formos padeda sumažinti vibracijas. Patobulinti ir durų bei langų sandarikliai.

Bagažinės talpa siekia 492 litrus – tiek telpa už galinių sėdynių su 40:20:40 atlošo dalimis. Univerasalas Avant gali pasiūlyti 503 litrus arba net 1 534 litrus, jei galinės sėdynės yra nulenktos. Tikėtina, kad įkraunamiems hibridams dėl baterijų teks paaukoti dalį bagažo vietos. Kol kas Audi oficialiai paskelbė tik apie vidaus degimo variklius.

Pagrindinėje versijoje montuojamas 2,0 litro darbinio tūrio turbininis benzininis variklis, kuris išvysto 201 AG ir 340 Nm sukimo momentą, perduodamą priekinėms ratams. Galima rinktis ir 3,0 litro V6 su mild hybrid technologija bei visų varančiųjų ratų sistema Quattro – jis generuoja 362 AG ir 550 Nm. Dyzelinis 2,0 TDI su 48 voltų sistema išvysto 201 AG ir 400 Nm bei gali būti tiek su priekine, tiek su visų ratų pavara. Modeliai su visų ratų pavara gali perduoti iki 70 proc. galios galinei ašiai.

46

Šaltinis: Audi

Kol pasirodys S6 modelis, greičiausias bus šešių cilindrų A6, kuris iki 100 km/h įsibėgėja per 4,7 sekundės ir gali pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. V6 variklį turinčiam modeliui galima užsakyti papildomą galinį diferencialą, kuris paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų. Laukiamas ir naujas RS6 modelis – tikėtina, kad kaip ir anksčiau, jis turės tik Avant kėbulą. Visgi, kadangi RS7 Sportback nebeliks, kyla klausimas, ar bus galima išvysti atgimstantį RS6 Sedan?

Konkurentas BMW 5 serijai ir Mercedes E klasei turi daug pasirenkamų priedų. Galima įranga – iki 20 garso kolonėlių, keturzonis automatinis klimato valdymas, automatinio užsidarymo durelės, aktyvus galinių ratų vairavimas ir adaptyvi pneumatinė pakaba. Stiklinis panoraminis stogas gali tapti visiškai skaidriu arba matiniu vienu mygtuko paspaudimu.

Naujasis A6 Vokietijoje jau pasirodo prekyboje ir kainuoja nuo 55 500 eurų. Vietiniai pirkėjai automobilius gaus vasarą. Kitose rinkose modelis turėtų debiutuoti vėliau. Ankstesnės kartos modelis Šiaurės Amerikoje jau spėjo tapti 2025 metų laidos, tad naujas A6 į šią rinką pateks ne anksčiau kaip 2026.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *