6 dažnos „Nissan 1.3 DIG-T“ variklio problemos

6 dažnos „Nissan 1.3 DIG-T“ variklio problemos

Pastaruoju metu viskas, ką darau, yra kažkaip prijungta prie mažų turbokompresorinių variklių. Tai apima tiek mano tėvo 1.2 PureTech variklio anglies nuosėdų problemų sprendimą, tiek nuolatinių variklių, tokių kaip Renault 1.2 TCe ir dabar – Nissan 1.3 DIG-T variklio, tyrimą.

Pirmiausia sužinosime daugiau apie pagrindines 1.3 DIG-T variklio specifikacijas ir sužinosime daugiau apie šio variklio galios skaičius. Tada mes sutelksime dėmesį į „Nissan 1.3 DIG-T“ variklio problemas ir pažiūrėsime, kokios problemos kelia šį variklį. Galiausiai apžvelgsime modelius, kuriuose yra šis variklis. Taigi, eikime toliau ir pradėkime detalizuoti.

Pagrindinės Nissan 1.3 DIG-T variklio specifikacijos

1.3 DIG-T yra gana naujas variklis, kuris buvo išleistas ne taip seniai. Gamyba pradėta 2017 m., šis variklis naudojamas Nissan, Renault, Dacia, Mercedes Benz modeliuose. Nors šis variklis žinomas kaip DIG-T, jis turi tikrą pavadinimą. Kuris yra HR13DDT. „Renault“ modeliuose šis variklis taip pat žinomas kaip H5Ht, o „Mercedes“ modeliuose – kaip M282. Nors jie turi skirtingus pavadinimus, jie iš tikrųjų yra tas pats variklis po oda. Tik priedai gali skirtis priklausomai nuo programos ir gamintojo. Kalbant apie konstrukciją, tai yra 4 eilės variklis su 1,3 l darbinio tūrio. Nors šis variklis yra gana mažo darbinio tūrio, jis sukuria daug galios ir tai pasiekiama naudojant turbokompresorių. Šis variklis taip pat turi keletą naujų technologijų, pvz., tiesioginio įpurškimo ir kintamo vožtuvo laiko, todėl jis veikia daug efektyviau. Taip pat yra kintamo tūrio alyvos siurblys, regeneracinis stabdymas, Stop-Start sistema, taip pat Bore Spray Coating sistema. Sistema, kuri buvo naudojama tik Nissan GT-R. Dabar sužinokime daugiau apie šio variklio specifikacijų sąrašą.

  • Variklio konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 1,3l
  • Skersmuo: 72,2 mm
  • Eiga: 81,3 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Kintamasis vožtuvo laikas: Taip
  • Turbokompresorius: Taip
  • Tiesioginis įpurškimas: Taip
  • Arklio galios: 114 – 157 AG
  • Sukimo momentas: 220–270 Nm (162–199 lb-ft)

Dažnos „Nissan 1.3 DIG-T“ variklio problemos

Dabar išvardinkime dažniausiai pasitaikančias 1.3 DIG-T variklio problemas.

  • Uždegimo žvakės ir ritės gedimas
  • Anglies kaupimasis
  • Stop-Start trikdžiai
  • Per didelis aliejaus suvartojimas
  • Turbokompresoriaus gedimas
  • Valymo vožtuvo gedimas

Išvardijome dažniausiai pasitaikančias 1.3 DIG-T variklio problemas, o dabar pereikime toliau ir išsamiai aptarkime šias problemas.

Uždegimo žvakės ir ritės gedimas

Pirmoji ir dažniausiai pasitaikanti šio variklio problema yra uždegimo žvakių ir uždegimo ritių problema. Problemos su uždegimo komponentais yra beveik kiekviename variklyje, kuriame naudojamas tiesioginis įpurškimas. Taigi, kodėl taip yra? Na, taip yra todėl, kad šie varikliai dirba labai aukštu degalų slėgiu ir tai gali šiek tiek pakenkti uždegimo komponentams. Tiesioginis įpurškimas yra daug sudėtingesnis, kai kalbama apie uždegimą, ir šie varikliai šių komponentų komplektą pravažiuoja kas 40 000–60 000 km. Įprasti simptomai, susiję su šia problema, yra tikrinimo variklio lemputė, variklio uždegimo sutrikimai, šiurkšti variklio tuščioji eiga, prastas variklio darbas ir prastas veikimas. Tinkama šių komponentų diagnostika atliekama tik naudojant specialų įrankį, žinomą kaip OBD2 skaitytuvas. Šis skaitytuvas suteiks jums kodus ir tada galėsite patikrinti, kurie cilindrai užsidega. Tada pakeiskite sugedusias rites ir kištukus. Dabar pereikime prie kitų „Nissan 1.3 DIG-T“ variklio problemų.

Anglies kaupimasis

Anglies kaupimasis yra dar viena labai dažna 1.3 DIG-T variklio problema. Taigi, kas yra anglies kaupimasis ir kodėl tai vyksta šiame variklyje? Anglies kaupimasis iš esmės yra naftos garų nuosėdos, kurios šiuo atveju susikaupė ant įsiurbimo angų. Tai yra didelis galvos skausmas daugeliui šiuolaikinių variklių, naudojančių tiesioginį įpurškimą. Taigi, kaip tiesioginis įpurškimas veikia šią anglies problemą? Na, o senesniuose varikliuose degalai buvo įpurškiami per įsiurbimo angas. Taigi, įsiurbimo vožtuvai buvo nuolat plaunami benzinu. Tiesioginio įpurškimo atveju šis metodas nebenaudojamas. Šie varikliai turi specialų purkštuką, kuris įpurškia degalus tiesiai į degimo kamerą. O vožtuvai nevalomi, nes nėra benzino jiems plauti. Tokiu atveju alyvos garai pradeda prilipti prie vožtuvų ir laikui bėgant susidarys anglies nuosėdų pluta. Laimei, šios nuosėdos neturi įtakos variklio darbui. Bet jei jų bus per daug, turėsite problemų. Vožtuvai gali pradėti veikti netinkamai ir pradėsite patirti variklio uždegimo sutrikimus ir prastą variklio darbą. Yra metodas, žinomas kaip graikinių riešutų pūtimas, kuris veiksmingai pašalina šias nuosėdas iš variklio.

Stop-Start trikdžiai

Kita dažna problema, apie kurią pranešė daugelis savininkų, yra Stop-Start sistemos problema, kuri buvo įdiegta transporto priemonėse su šiuo varikliu. Daugelis savininkų tai apibūdino kaip netinkamą. Kitaip tariant, jis nuolat blogai veikia ir beveik niekada neveikia tinkamai. Todėl patariame bent jau išjungti, jei pastebėjote, kad kažkas negerai, ir apsilankyti artimiausioje prekybos atstovybėje, kad problema būtų išspręsta. Greičiausiai tai įvyko dėl elektros ar programinės įrangos gedimo ir jis nesusijęs su pačiu varikliu.

Per didelis aliejaus suvartojimas

Kita gana dažna šio variklio problema – per didelės alyvos sąnaudos. Šie varikliai paprastai sunaudoja daugiau alyvos nei įprastai. Paprastai, kai ant šio variklio pradeda kauptis kilometrai, variklis pradės vartoti vis daugiau variklio alyvos, o šios alyvos sąnaudos taps tokios per didelės, kad teks arba variklį atnaujinti, arba pakeisti. Būtent todėl patariame vengti variklių, kurie sukaupė daugiau nei 150 000 km. Šių variklių eksploatavimo laikas tikriausiai artėja prie pabaigos ir sunaudoja variklio alyvą. Visada rinkitės variklį, kurio kilometrai mažesni, kad išvengtumėte šių problemų. Kadangi nenorite nuolat pilti variklio alyvos ant savo automobilio. Dabar pereikime prie kitų „Nissan 1.3 DIG-T“ variklio problemų.

Turbokompresoriaus gedimas

Turbokompresoriaus gedimai taip pat buvo pastebėti „Nissan 1.3 DIG-T“ variklyje. Ne itin dideliu greičiu, bet jų gali atsitikti. Tiems, kurie nežino, turbokompresorius yra komponentas, kuris suspaudžia orą ir nukreipia jį į įsiurbimo kolektorių. Šis metodas sukuria daug daugiau galios iš šių mažo tūrio variklių. Be šios turbo variklis jausis labai lėtas ir nereaguos. Taip atsitinka, kai sugenda šios turbinos. Pasigirs švilpimo garsai, patikrinimo variklio lemputė, galios dingimas, neaktyvumas, alyvos nutekėjimas iš turbo ir pan. Šių problemų sprendimas yra pakeisti turbo variklį nauju ir tai visam laikui išspręs problemą jūsų automobilyje. Taip pat galite pasirinkti atnaujinti turbo variklį ir tai yra dar vienas geras pasirinkimas, kuris yra šiek tiek pigesnis nei naujo įrenginio pirkimas.

Valymo vožtuvo gedimas

Kita labai dažna šio variklio problema yra EVAP sistemos valymo vožtuvo problema. Nežinantiems – EVAP sistema yra ta sistema, kuri surenka dujų bakuose susidariusius garus ir nukreipia juos į įsiurbimo angą. Tokiu atveju vožtuvas sugenda ir gali būti uždarytas arba atidarytas. Tai sukels prapūtimo sistemos veikimo sutrikimus, o automobilis gali važiuoti liesai, o variklio patikrinimo lemputė degs nuolat. Pakeitus šį vožtuvą problema bus išspręsta, nes šie solenoidai paprastai neveikia iš vidaus.

Kuriuose modeliuose yra „Nissan 1.3 DIG-T“ variklis?

  • 2018 – pristatomas „Renault Megane“.
  • 2018 m. – Pristatykite Renault Scenic / Grand Scenic
  • 2019 – pristatomas „Renault Arkana“.
  • 2019 m. – pristatomas „Renault Captur“.
  • 2019 – pristatomas „Renault Clio“.
  • 2019 m. – pristatomas „Renault Kadjar“.
  • 2019 m. – pristatomas „Renault Talisman“.
  • 2020 m. – pristatomas „Renault Coleos“.
  • 2021 m. – pristatomas „Renault Kangoo“ / „Mercedes Citan“, T klasė / „Nissan Townstar“
  • 2022 m. – pristatomas „Renault Austral“.
  • 2018 m. – pristatomas „Nissan Qashqai“.
  • 2019 m. – pristatomas „Nissan X-Trail“.
  • 2020 m. – pristatomi „Nissan Kicks“.
  • 2020 m. – dabartinis Dacia Duster
  • 2018 – dabar A klasės Mercedes
  • 2019 – dabartinis Mercedes B klasė
  • 2019 – dabartinė Mercedes CLA klasė
  • 2020 – dabartinė Mercedes GLA klasė
  • 2020 – dabartinė Mercedes GLB klasė

DUK

Kokios yra dažniausios „Nissan 1.3 DIG-T“ variklio problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra uždegimo žvakės ir ritės gedimai, dėl kurių variklis užsidega. Taip pat yra turbokompresoriaus gedimų, valymo vožtuvų gedimų, alyvos suvartojimo ir anglies kaupimosi problemų.

Ar „Nissan 1.3 DIG-T“ variklis yra patikimas?

Na, tai yra gana naujas variklis ir jo patikimumo balas yra geras, tačiau varikliui senstant šis rodiklis tikriausiai mažės, nes šiuose varikliuose pradės kauptis mylios.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *