6 dažnos Nissan VK56DE / VD 5.6L variklio problemos (V8)

6 dažnos Nissan VK56DE / VD 5.6L variklio problemos (V8)

 

Jei ieškote „Nissan Titan“, „Armada“, „Patrol“ ar daugelio kitų „Nissan“ ar „Infiniti“ modelių, tikėtina, kad ieškote modelio su „Nissan VK56DE/VD“ varikliu. Šis V8 agregatas laikomas itin patikimu, tačiau kaip ir bet kuris kitas variklis turi savų problemų.

Visada protinga idėja atlikti savo tyrimus prieš nusprendžiant įsigyti automobilį su tam tikru varikliu. Jūs tiesiog nenorite turėti automobilį, kuris yra nepatikimas ir turi daug problemų. Kartais šios problemos gana greitai išsekina jūsų piniginę ir nervus. Štai kodėl mes esame čia, kad tiksliai nustatytų šias problemas.

Šiame straipsnyje pirmiausia apžvelgsime „Nissan VK56DE“ variklio specifikacijas, o tada sužinosime apie „Nissan VK56DE 5.6L“ variklio problemas. Kai tai pašalinsime, taip pat sužinosime daugiau apie VK56DE programas. Taigi, daugiau nesivaržydami, pasinerkime į straipsnį.

Pagrindinės „Nissan VK56DE“ variklio specifikacijos

Nissan VK56DE variklis yra V8 variklis, kuris buvo pristatytas 2004 m. ir vis dar naudojamas iki šiol. Naujesnis variklis žinomas kaip VK56VD. Tarp šių dviejų variklių nėra didelių skirtumų, išskyrus tai, kad naujesniame variklyje naudojamas tiesioginis įpurškimas ir kintamasis vožtuvo pakėlimas. Šie patobulinimai pagerino šio variklio efektyvumą ir ilgaamžiškumą. Kalbant apie originalų VK56DE, verta paminėti, kad šis variklis savo laikui buvo labai pažangios konstrukcijos. Jame sumontuoti aliuminio blokai ir aliuminio galvutės, taip pat varoma grandine. Šis variklis buvo naudojamas daugelyje „Nissan“ ir „Infiniti“ programų. Bet daugiau apie programas aptarsime vėliau. Dabar pažvelkime į VK56DE specifikacijas.

  • Variklio konfigūracija: V8
  • Talpa: 5,6L
  • Cilindro anga: 98 mm
  • Stūmoklio eiga: 92 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Cilindro galvutės konstrukcija: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Degalų įpurškimas: MPI DE ir tiesioginis įpurškimas VD
  • Siurbimas: natūraliai įsiurbiamas
  • Suspaudimo laipsnis: 9,8 arba 11,2
  • Arklio galios: 305 – 420 AG
  • Sukimo momentas: 385–417 lb-ft (522–565 Nm)

Dažnos Nissan VK56DE 5.6L variklio problemos

Įprastos Nissan VK56DE 5.6L variklio problemos:

  • Blogas katalizatorius
  • Laiko grandinės problemos
  • Aukšto slėgio kuro siurblio gedimas
  • Dažnas perkaitimas
  • Įtrūkęs išmetimo kolektorius
  • Alyvos nutekėjimai

Dabar, kai žinome bendras VK56DE problemas, atėjo laikas toliau išsamiau aptarti šias problemas. Labai svarbu žinoti, kaip ir kada jie atsiranda, norint išmokti juos aptikti ir netgi išvengti šių problemų. Kitas dalykas, kurį reikia pridurti, yra tai, kad tiek VK56DE, tiek VK56VD turi daug šių problemų. Šios problemos taip pat yra naujesniuose varikliuose.

Blogas katalizatorius

Labai dažna problema, ypač ankstyvuosiuose šios serijos varikliuose, yra katalizatoriaus gedimas. Kaip tikriausiai žinote, katalizatorius yra išmetamųjų teršalų įtaisas, kuris išvalo išmetamąsias dujas prieš jas išleidžiant į atmosferą. Šis variklis itin jautrus blogam kurui. Ir kai į šį variklį įpilsite prastos kokybės dujų, tai gali sugadinti katalizinį konverterį. Visada, kai atsitiks tokia situacija, susidarys mažos dulkių dalelės ir didesni gabalėliai. Šios dalelės gali prasiskverbti pro išmetimą, bet gali patekti ir į variklio vidų. Variklio vidinių dalių sunaikinimas proceso metu. Daugeliu šių atvejų jie gali sugadinti cilindro sieneles, o kai taip atsitiks, jums neliks kitos išeities, kaip tik įsigyti naują variklį savo automobiliui. Taigi, būtinai žinokite šią problemą.

Laiko grandinės problemos

Šio variklio laiko nustatymo sistema nėra viena iš stipriųjų jo pusių. Šių variklių paskirstymo grandinės išsities 100 000 mylių (apie 160 934 km) ir jas reikės nedelsiant atkreipti dėmesį. Šias grandines taip pat laiko įtempikliai ir kreiptuvai. Taigi, kai šie komponentai susidėvi arba sugenda, taip pat turėsite paskirstymo grandinės problemų. Paprastai paskirstymo grandines gana lengva diagnozuoti ir net pradedantysis gali atskirti automobilį su gera grandine ir automobilį su bloga. Sugedus šiems komponentams, girdisi barškantis triukšmas, kuris lydės variklio darbą. Ir tai yra geras įspėjamasis ženklas, kurio neturėtumėte ignoruoti. Nes jei tai padarysite, grandinė gali pašokti arba nutrūkti. Kai taip atsitiks, variklio vožtuvai ir stūmokliai susidurs ir bus sugadintas variklis. Paskirstymo grandinės keitimas gali būti brangi problema. Bet tai reikalinga tam, kad variklis gerai veiktų ir nesugestų.

Aukšto slėgio kuro siurblio gedimas

Šiuose varikliuose taip pat dažnai sugenda aukšto slėgio kuro siurbliai. Tiksliau, naujesniuose varikliuose, kuriuose veikia tiesioginis įpurškimas. Taigi, jei turite senesnį VK56 variklį su standartiniu MPI įpurškimu, nėra ko nerimauti. Kai šis aukšto slėgio kuro siurblys sugenda, jis pradės skleisti triukšmą. Šis siurblys veikia triukšmingai, tačiau šį kartą triukšmas bus dar didesnis. Todėl svarbu atpažinti šį simptomą. Taip pat gali būti variklio patikrinimo lemputė, degalų nuotėkis aplink siurblį ir negalėjimas užvesti transporto priemonės, jei siurblys visiškai neveikia. Šios problemos sprendimas yra pakeisti šį siurblį, esantį variklio skyriuje, nauju agregatu. Tai gali būti brangu. Tačiau daugeliu atvejų tai yra vienintelis būdas išspręsti problemą.

Perkaitimas

Kita labai dažna šio variklio problema – perkaitimas. Šie VK56DE varikliai linkę labai perkaisti. Daugiausia todėl, kad tai sunkvežimių varikliai, sunaudojantys daug energijos. Taigi, jei aušinimo sistema neveikia gerai net trumpą laiką, variklis perkaistų. Jau nekalbant apie tai, kad šių variklių aušinimo ventiliatorius nėra vienas iš patikimiausių. Ir tai dažniausiai yra pagrindinis šio variklio perkaitimo kaltininkas. Todėl dažnai patariame atkreipti ypatingą dėmesį į radiatoriaus ventiliatorių ir įsitikinti, kad šis ventiliatorius veikia taip, kaip turėtų. Jei to nepadarys, variklis perkais ir išpūs galvos tarpinę ar net dvi iš jų. Kadangi šis variklis turi du bankus. Ir tai gali baigtis labai brangiu remontu, čia kalbame apie tūkstančius dolerių, kad padengtume galvutes ir pakeistume tarpiklius.

Įtrūkęs išmetimo kolektorius

Įtrūkę išmetimo kolektoriai taip pat dažnai pasitaiko VK56DE. Taigi, kas yra išmetimo kolektorius ir kodėl jis plyšta? Išmetimo kolektorius yra išmetimo komponentas, tiesiogiai prisukamas prie variklio išmetimo angų. Tai padeda nukreipti išmetamąsias dujas ten, kur jos turėtų eiti. Ir daugelyje šių variklių, ypač tų, kurie naudojami pikapuose, šie kolektoriai gali įtrūkti. Arba varžtai gali užsitrūkti. Kai atsiranda ši problema, turite situaciją, vadinamą išmetamųjų dujų nuotėkiu. Sprendimas yra pakeisti kolektorių, jei jis įtrūkęs, arba atnaujinti varžtus, jei varžtas užsifiksavo.

Alyvos nutekėjimai

Ir paskutinė problema mūsų sąraše yra situacija, kai nuteka alyva. Šiuose VK56DE varikliuose alyvos nutekėjimas yra gana dažnas. Šie nutekėjimai dažnai atsiranda ant vožtuvų dangtelių. Vožtuvų dangteliai yra dideli plastikiniai dangteliai, esantys kiekvienos cilindro galvutės viršuje. Yra tarpiklio medžiaga, kuri linkusi sugesti ir leidžia alyvai nutekėti iš variklio. Dažni simptomai yra matomas nuotėkis, mažas alyvos lygis ir sudegusios alyvos kvapas atidarius gaubtą. Remontas nėra skubus, nebent variklis praranda daug alyvos. Ir šių komponentų keitimas taip pat nėra brangus ar sudėtingas.

Kuriuose modeliuose yra „Nissan VK56DE“ variklis?

Dabar pažvelkime į modelius, kuriuose yra VK56DE variklis.

  • 2004 – 2015 Nissan Armada
  • 2004–2015 m. „Nissan Titan“.
  • 2004-2010 Infiniti QX56
  • 2010 – 2016 Nissan Patrol
  • 2008–2012 m. „Nissan Pathfinder“.
  • 2012–2016 m. Nissan NV2500, NV3500 HD
  • 2012 – 2016 Nissan NV Passenger
  • 2009–2011 m. „Nissan GT-R GT1“ (lenktynės)
  • 2013–2019 m. „Nissan Altima“ (lenktynės)

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi „Nissan VK56VD“ variklį

  • 2017 – dabartinė Nissan Armada
  • 2017 m. – dabartinis „Nissan Titan“.
  • 2010 m. – dabartinis „Nissan Patrol“.
  • 2011 m. – dabartinis „Infiniti QX80“.
  • 2011 – 2013 Infiniti M56
  • 2014–2019 m. Infiniti Q70
  • 2017 m. – dabartinis Nissan NV2500, NV3500 HD
  • 2017 m. – dabartinis „Nissan NV Passenger“.

Kokios yra dažniausios „Nissan VK56DE 5.6L“ variklio problemos?

Šis variklis turi keletą bendrų problemų. Būtent paskirstymo grandinė linkusi ištempti ir sukelti paskirstymo grandinės barškėjimą, dėl prastų degalų gali sugesti katalizatorius ir sugadinti variklį, gali nutekėti alyva ant vožtuvų dangtelių, gali sugesti aukšto slėgio kuro siurblys, taip pat labai dažnos perkaitimo problemos.

Ar Nissan VK56DE variklis yra patikimas?

Šis variklis yra gana patikimas. Jis naudojamas daugelyje didelių apkrovų, pavyzdžiui, „Nissan Titan“, ir pasirodė esąs labai patikimas variklis, kurį galima stumti labai ilgai. Su šiuo varikliu svarbiausia neleisti jam perkaisti. Nes perkaitus varikliui gali kilti rimtesnių problemų, kurių taisymas tikrai kainuos nemažus pinigus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *