Pirmiausia apžvelgsime EZ30 variklio specifikacijas, tada daugiau sužinosime apie Subaru EZ30 variklio problemas ir sužinosime, kas kelia šio variklio problemų. Galiausiai daugiau sužinosime apie šio variklio pritaikymą. Taigi, pradėkime!
Pagrindinės „Subaru EZ30“ variklio specifikacijos
Subaru EZ30 variklis yra bokserio variklis, kurį Subaru pristatė 2001 m. Šis variklis buvo sukurtas taip, kad atitiktų didesnių Subaru modelių, tokių kaip Outback ir Legacy, paskirtį. Apie šį variklį verta atkreipti dėmesį į tai, kad yra du variantai. MK I ir MK II. Pirmasis variklis buvo originalus EZ30 flat-6. Tai buvo natūraliai įsiurbtas variklis, kurį labai įkvėpė kiti EJ serijos Subaru varikliai, tačiau EZ30 buvo mažesnis. Taigi, nors tai yra plokščias-6, matmenys tarp EJ ir EZ yra beveik panašūs. MK II variklis atsirado 2004 m. Šis variklis turėjo daug patobulinimų, palyginti su originaliu varikliu. Šerdis buvo ta pati, tačiau naujojoje versijoje prie įsiurbimo skirstomojo veleno pridėta aktyvi vožtuvo pakėlimo sistema. Ši sistema labai panaši į „Porsche“ VarioCam sistemą. Tobulinimas padidino galią ir degalų sąnaudas. MK II cilindrų galvutės taip pat buvo perkurtos ir kiekvienai galvutei buvo trys išmetimo angos, o ne viena originaliame variklyje. Blokas taip pat buvo pagamintas naudojant naują liejimo procesą, taip pat buvo naudojami tuščiaviduriai skirstomieji velenai. Šie patobulinimai sumažino svorį 19,6 svaro. Nepaisant to, čia yra visos šio variklio specifikacijos.
- Konfigūracija: plokščia-6
- Talpa: 3,0L
- Skersmuo: 89,5 mm
- Eiga: 80 mm
- Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
- Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Siurbimas: natūraliai įsiurbiamas
- Suspaudimo laipsnis: 10,7
- Arklio galios: 220 AG
- Sukimo momentas: 219 lb-ft (297 Nm)
Dažnos „Subaru EZ30“ variklio problemos
Dažnos „Subaru EZ30 H6“ variklio problemos:
- Alyvos nutekėjimai
- Linkęs perkaisti
- Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas
- Didelės degalų sąnaudos
- Tuščiosios eigos skriemulio gedimas
- Kintamosios srovės kompresoriaus gedimas
- Brangi priežiūra
Mes išvardijome dažniausiai pasitaikančias „Subaru EZ30“ variklio problemas, o dabar pereikime prie šių problemų ir išsamiau aptarkime šias problemas. Jaučiame pareigą pasidalinti su jumis informacija apie tai, kada ir kaip šios problemos atsiranda, ar jos rimtos ir kokiais būdais jas išspręsti. Taigi, pradėkime nuo problemų.
1. Alyvos nutekėjimas
Alyvos nutekėjimas yra viena iš dažniausiai pasitaikančių EZ30 variklio problemų. Taigi, kas yra alyvos nuotėkis ir kodėl jie nutinka? Na, alyvos nutekėjimas yra ženklas, kad jūsų variklis praranda alyvą. Šie alyvos nutekėjimai gali atsirasti iš įvairių variklio vietų, tačiau EZ30 variklyje dažniausiai nutekėjimo vieta yra laiko dangtis. Tai aliuminio dangtelis, kuris saugo laiko nustatymo mechanizmą nuo elementų. Taip pat pasirūpina, kad paskirstymo mechanizmas būtų suteptas ir neišbėgtų alyva. Gaila, kad paskirstymo dangčio tarpiklis dažnai gali sugesti ir sukelti alyvos nuotėkį. Ypač variklio apačioje. Ir vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti paskirstymo dangčio tarpiklį. Tai gali būti šiek tiek brangus procesas, nes šiame darbe yra daug darbo. Tai gali lengvai jums kainuoti 500 USD ar daugiau darbo jėgos. Štai kodėl rekomenduojame saugotis šių alyvos nutekėjimų, nes juos sutvarkyti brangu. Dabar pereikime prie kitų „Subaru EZ30“ variklio problemų.
2. Linkę perkaisti
Šis variklis, kaip ir visi kiti Subaru varikliai, yra labai linkę perkaisti. O kai variklis perkaista, tai reiškia, kad reikės didelių išlaidų, kad jis vėl pradėtų veikti. Taip yra todėl, kad varikliui perkaitus, jis išpūs galvutės tarpiklį ir dėl to reikės atnaujinti cilindro galvutės dangą. Jau nekalbant apie tai, kad tokių variklių nėra daug, o rasti geros būklės galvutę taip pat gali būti sudėtinga, jei cilindro galvutė yra per toli. Ir visa tai dėl prastos aušinimo sistemos. Taip pat žmonės į šiuos variklius montuoja turbokompresorius ir jie neatnaujina aušinimo sistemos. Negalite turėti omenyje, kad aušinant atsargas būtų galima daug padidinti. Būtent todėl, jei norite, kad variklis neperkaistų, rekomenduojame atnaujinti aušinimo sistemą geriau pratekančiu radiatoriumi.
3. Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas
Kita garsi šio variklio problema – paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas. Taigi, kas yra įtempiklis ir ką jis daro? Paskirstymo grandinės įtempiklio paskirtis yra paprasta, ty išlaikyti paskirstymo grandinės įtempimą. Be šio įtempiklio grandinė atsilaisvintų ir klibėtų. Tai sukels laisvumą, o tai sukels įtampą ir triukšmą. Šis barškantis triukšmas sklis tuščiąja eiga ir išnyks važiuojant. Tačiau to nereikėtų ignoruoti. Jei nepaisysite šio barškėjimo, grandinė gali pašokti ir variklis gali prarasti laiką. Dėl to bus sugadintas variklis. Cilindro galvutė turės būti atnaujinta, nes vožtuvai susilenks. Štai kodėl rekomenduojame neignoruoti šios situacijos, nes ji gali visiškai išjungti jūsų variklį. Dabar pereikime prie kitų „Subaru EZ30“ variklio problemų.
4. Didelės degalų sąnaudos
Didelės degalų sąnaudos, kai kalbama apie EZ variklius, yra labai įprasta. Nors techniškai 6 cilindrų, šie varikliai nėra tokie efektyvūs. Tiek EZ30, tiek EZ36 paprastai sunaudoja daug daugiau degalų, palyginti su konkurentų V6 varikliais. Taigi, prieš įsigydami vieną iš šių variklių turėtumėte tai atsiminti, nes jų efektyvumas nėra vienas geriausių.
5. Tuščiosios skriemulio gedimas
EZ30 variklis taip pat turi problemų su pavaros diržo tuščiosios eigos skriemuliu. Šiuose varikliuose šis skriemulys linkęs sugesti. Taigi, kas yra tuščiosios eigos skriemulys? Na, tuščiosios eigos skriemulys, kaip rodo jo pavadinimas, yra kaip žiedinis guolis, kuris sukasi aplink veleną. Šie tuščiosios eigos guoliai yra skirti variklyje išdėstyti diržą. Viduje esantys guoliai pradeda gesti, o diržas klibės ir skleis keistus garsus. Laimei, šių komponentų keitimas nėra toks brangus ir gali būti atliktas gana greitai.
6. Kintamosios srovės kompresoriaus gedimas
Kitas dažnas šių EZ30, kaip ir EZ36 variklio, gedimas yra kintamosios srovės kompresoriaus gedimas. Šių dviejų variklių kintamosios srovės kompresoriai nėra labai patikimi ir dažniausiai genda, palyginti su kitais „Subaru“ automobiliais. O kintamosios srovės kompresorius nėra pigus pakeisti. Šie įrenginiai yra brangūs net naudotų rinkoje. Taigi, jei ketinate įsigyti vieną iš šių variklių, įsitikinkite, kad automobilyje veikia kintamosios srovės kompresorius. Tokiu būdu nereikės mokėti tūkstančių dolerių, kad kintamoji srovė vėl veiktų. Dabar pereikime prie kitų „Subaru EZ30“ variklio problemų.
7. Brangi priežiūra
Ir paskutinis dalykas, kurį reikia pridėti, yra ne problema, o geras pokalbio taškas. Taip yra todėl, kad EZ variklio priežiūra yra daug didesnė, palyginti su kitais Subaru varikliais. Taip yra todėl, kad šie varikliai yra aukščiausios klasės boksininkai. Jie nėra tipiški EJ varikliai, kuriuos galima rasti ir aptarnauti gana pigiai. Be to, palyginti su kitais „Subaru“ varikliais, juos galima rasti gana retai. Be to, dalys yra daug brangesnės, palyginti su EJ varikliais, kurie naudojami kituose Subaru modeliuose.
Kuriuose modeliuose yra „Subaru EZ30“ variklis?
Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi EZ30 variklį:
- 2000 – 2004 Subaru palikimas
- 2000-2004 Subaru Outback
- 2006 – 2007 Subaru Tribeca
Kokios yra bendros „Subaru EX30“ variklio problemos?
Šis variklis neturi rimtų problemų. Tačiau jame yra keletas problemų, kurias išspręsti gali būti brangu. Tai apima alyvos nuotėkį iš paskirstymo dangtelio, paskirstymo grandinės įtempiklio gedimą, perkaitimą, tuščiosios eigos skriemulio gedimą ir kintamosios srovės kompresoriaus gedimą. Apskritai, niekas pernelyg rimto negali sugadinti variklio, išskyrus galbūt paskirstymo grandinės įtempiklį, kuris turi būti pakeistas, kai grandinė pradeda barškėti.
Ar Subaru EZ30 variklis yra patikimas?
Tai labai patikimas variklis. Tikriausiai vienas iš patikimiausių variklių, kuriuos jie pristatė pastaruoju metu, nors tai yra daugiau nei 20 metų senumo konstrukcija. Jei rasite geros būklės su maža rida, galite rinktis.