Kaip pažadėta, Porsche nustatė naują Nürburgring rekordą automobiliams su mechanine pavarų dėže su naujuoju 911 GT3. Gamykloje dirbantis vairuotojas Jorg Bergmeisteris pasiekė 6:56.294 rato laiką su šešių pavarų 2025 metų 911 GT3 modeliu. Tai ne tik pagerina seną mechaninės pavarų dėžės Nürburgring rato rekordą, bet ir viršija ankstesnio GT3 rato laiką, kuris buvo užfiksuotas su PDK sistema.
Anksčiau Dodge Viper ACR aštuonerius metus laikė seną mechaninės pavarų dėžės Nürburgring rekordą su 7:01.3 rato laiku. Šis laikas buvo užfiksuotas dar prieš „Ring“ standartizuojant savo laiko matavimo procedūras, kurios nustato viso 20,8 kilometro trasos rato laiką. Anksčiau Nürburgring rato laikai buvo skaičiuojami be trumpo pit tiesaus ruožo ir sudarė 20,6 kilometro. Per trumpesnį, 20,6 kilometro ratą, naujasis GT3 pasiekė įspūdingus 6:51.764 rezultatą. Taigi, GT3 buvo daugiau nei 10 sekundžių greitesnis už Viper, nepaisant maždaug 140 arklio galių trūkumo.
Naujasis rekordas taip pat yra 3,7 sekundės greitesnis nei prieš facelift atlikto 992 GT3 rato laikas.
„Naujasis 911 GT3 įkvepia dar daugiau pasitikėjimo eiti iki ribos nei ankstesnis modelis. Kiekvienoje posūkyje buvau greitesnis,“ pasakė Bergmeisteris pareiškime. „Mes daug išmokome iš 911 GT3 RS, ypač su važiuokle. Automobilis yra dar stabilesnis ant nelygumų ir bortelių. Ir dėl aštuoniais procentais trumpesnio pavarų santykio, galinėje ašyje jaučiamas pastebimai didesnis galingumas, kai greitėjama su ta pačia variklio galia. Net jei su septynių pavarų PDK būtų buvę kelios sekundės greitesnis, su šešių pavarų mechanine dėže man teko daugiau veiklos greitame rate ir dėl to daugiau linksmumo.“
Porsche bandymo automobilis turėjo pasirinktinį Weissach paketą, kuris apima daugybę svorį mažinančių priemonių ir anglies pluošto apdailos elementų. Automobilis taip pat turėjo Michelin Pilot Sport Cup 2 R padangas, kurios yra greičiausios naujajam GT3.
Taigi, tai yra įspūdinga keliais skirtingais lygiais, ir tai yra rekordas, kurį sunku įsivaizduoti, kad kas nors artimiausiu metu pagerins. Nebent Gordon Murray Automotive norėtų išbandyti savo jėgas.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.