Ford Kugakuro sąnaudos, išlaidos ir patikimumas

Ford Kugakuro sąnaudos, išlaidos ir patikimumas

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-04-23

Kilometrų už eurą (km/€) rodiklis parodo, kiek kilometrų galima nuvažiuoti už vieną eurą, atsižvelgiant į degalų ar elektros kainą. Mažesni skaičiai reiškia mažiau ekonomišką automobilio versiją, o didesni – ekonomiškesnę. Šie skaičiai yra pagrįsti WLTP mišriu degalų sąnaudų ciklu automobiliams, pagamintiems nuo 2017 metų rugsėjo.

Benzininiai varikliai

6,0 – 6,5 km/€

Dyzeliniai varikliai

5,9 – 7,7 km/€

Hibridiniai benzininiai varikliai

6,9 – 7,7 km/€

Įkraunami hibridiniai benzininiai varikliai

6,4 km/€Degalų sąnaudos vertintos, kai variklis veikia be elektros motoro ir baterijos pagalbos.

Kuro sąnaudos

Kaip ir su kilometrais už eurą, žemesnės reikšmės nurodo mažiau ekonomišką versiją, aukštesnės – labiau ekonomišką. Duomenys paremti WLTP mišriu degalų sąnaudų ciklu automobiliams nuo 2017 metų rugsėjo.

Benzininiai varikliai

6,9 – 7,7 l/100 km

Dyzeliniai varikliai

4,7 – 6,1 l/100 km

Hibridiniai benzininiai varikliai

4,5 – 5,0 l/100 km

Įkraunami hibridiniai benzininiai varikliai

5,4 l/100 kmDegalų sąnaudos vertintos, kai variklis veikia be elektros motoro ir baterijos pagalbos.

  • Hibridiniai modeliai pasižymi itin mažomis eksploatavimo sąnaudomis
  • Įkraunamų hibridų nuvažiuojamas atstumas yra pakankamas, bet neprilygsta geriausiems
  • Buvo paskelbti svarbūs atšaukimai dėl įkraunamų hibridų baterijų

Kokios yra eksploatacijos išlaidos?

Kiekvienas „Kuga“ modelis pasižymi gerais kuro sąnaudų rodikliais ir nedidelėmis eksploatavimo išlaidomis. Gamintojo teigimu, 1,5 litro benzininis modelis gali pasiekti apie 6,4 l/100 km pagal WLTP ciklą, o CO₂ emisijos siekia maždaug 150 g/km.

Dar geresnius rezultatus demonstruoja 2,5 litro keturių cilindrų pilnas hibridas. Gamintojas skelbia, kad šis modelis sunaudoja apie 4,7 l/100 km, ir tokie skaičiai pasitvirtina realiomis sąlygomis. Dėl elektrinės pagalbos CO₂ emisijos siekia apie 125 g/km, o tai labai konkurencingas rezultatas šio dydžio automobiliui.

Vis dėlto didžiausią dėmesį patraukia įkraunamas hibridas. Gamintojas teigia, kad jo sąnaudos gali siekti apie 0,8 l/100 km pagal WLTP ciklą. Tačiau realiomis sąlygomis sunaudojamo kuro kiekis priklauso nuo to, kaip dažnai bus įkraunama baterija.

Įkrovimo įpročiai daro didelę įtaką sąnaudoms

Jeigu bateriją įkrausite reguliariai ir dažnai važinėsite trumpais atstumais (kur galėsite išnaudoti apie 56 km realaus pasaulio elektrinį nuotolį), kuro sąnaudos smarkiai sumažės. Tačiau, jeigu leisitės į ilgas keliones su išsikrovusia baterija, situacija bus priešinga – sąnaudos išaugs.

Vis dėlto mūsų bandymų metu „Kuga“ įkraunamas hibridas pasirodė esantis vienas efektyviausių tokio tipo modelių net ir važiuojant su beveik tuščia baterija. „Ford“ inžinieriai suprojektavo sistemą taip, kad net ir neiškraunant automobilio, baterijoje liktų šiek tiek energijos. Tai leidžia elektrinei pavaros daliai funkcionuoti ir tuomet, kai baterija nėra pilnai įkrauta. Vairuojant atsargiai, galima pasiekti sąnaudas, mažesnes nei 4,7 l/100 km. Paskutiniuose bandymuose tik „Toyota C-HR“ su išsikrovusia baterija pasirodė geriau.

Techninė priežiūra ir garantija

„Ford“ siūlo dviejų lygių techninės priežiūros planą, kuris leidžia išskaidyti planinių aptarnavimų (alyvos, stabdžių skysčio, filtrų keitimų) ir nusidėvėjimo detalių (stabdžių kaladėlių, amortizatorių, valytuvų, sankabos diskų, duslintuvų) išlaidas. Norint, galima abu šiuos planus sujungti į vieną už papildomą mokestį.

Visi nauji „Ford“ automobiliai parduodami su trejų metų / 96 000 km garantija. Už papildomą mokestį galima pratęsti garantiją iki ketverių metų / 128 000 km arba penkerių metų / 160 000 km. Taip pat kiekvienas naujas „Ford“ modelis turi 12 mėnesių nemokamą pagalbą kelyje, kuri galioja visoje Europoje.

Nors „Ford“ garantija yra solidi, ji vis dar nusileidžia tokių gamintojų kaip „Kia“, „Hyundai“ ar „MG“ siūlomoms sąlygoms.

Patikimumas

  • Hibridiniai ir benzininiai modeliai laikomi patikimais
  • Įkraunamas hibridas turėjo baterijos atšaukimą dėl gaisro rizikos
  • Važiavimas bekele gali pažeisti važiuoklę

Didžiąja dalimi „Ford Kuga“ patikimumas atitinka „Focus“ modelį, ant kurio bazės jis sukurtas. Tai reiškia, kad automobilis laikomas patikimu. Jo važiuoklė ir varikliai naudojami jau kurį laiką, o rimtų gedimų iki šiol neužfiksuota.

Tačiau įkraunamas hibridinis modelis kiek išsiskiria. Tai buvo pirmasis PHEV modelis, kurį „Ford“ pristatė Jungtinėje Karalystėje, todėl nenuostabu, kad pasitaikė pradinio laikotarpio problemų. Viena pagrindinių – ankstyvieji modeliai buvo atšaukti dėl baterijų gaisro rizikos. „Ford“ šią problemą išsprendė, o naudoti automobiliai turėtų turėti jau pakeistas baterijas pagal garantiją.

Svarbu žinoti, kad nors „Kuga“ atrodo kaip visureigis, iš esmės tai yra padidinto pravažumo hečbekas. Todėl važiuojant bekele nereikėtų tikėtis tokio pat ištvermingumo kaip, pavyzdžiui, iš „Toyota Land Cruiser“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *