Genesis vėl stebina pristatydama įspūdingus koncepcinius automobilius, kurie kelia viltį sulaukti serijinės versijos. Pastaruoju metu gamintojas dėmesį skyrė išraiškingam kupė ir kabrioleto G90 tandemo projektui, tačiau naujasis X Gran Equator ženkliai išsiskiria. Ši koncepcija debiutuoja šią savaitę Niujorko automobilių parodoje, ir kyla klausimas, ar „Hyundai“ prabangiųjų automobilių padalinys taikosi į tokius modelius, kaip Rivian R1S ar elektrinis Mercedes G klasės visureigis.
Nors Genesis oficialiai nepabrėžia, kad tai elektromobilis, visiškai glotnus automobilio dugnas ir išmetimo sistemos nebuvimas signalizuoja apie vidaus degimo variklio atsisakymą, nepaisant įspūdingai pailgo variklio dangčio. Tačiau ar šį modelį reikėtų laikyti universalui, ar visureigiui? Atrodo, jis užima tarpinę poziciją ir primena Audi Steppenwolf koncepciją, pristatytą prieš ketvirtį amžiaus. X Gran Equator sąvoka paneigia tradicinius visureigių modelių standartus, o praktiškas dviejų dalių bagažinės dangtis – šiais laikais retas sprendimas taupant kaštus.
Nuotrauka: Genesis
Naujausia šio gamintojo koncepcija smarkiai nutolusi nuo pernykštėje Niujorko parodoje demonstruoto Neolun modelio, kuris siūlė užuominas apie GV90 išvaizdą. Genesis išryškina savo išskirtinį „dviejų linijų“ apšvietimo dizainą – dvigubi šviesos ruožai nusitęsia beveik per visą sparnų plotį. Viskas, kas susiję su X Gran Equator, pasižymi dideliu masteliu, įskaitant 24 colių ratlankius su beadlock žiedais.
Tokio dydžio ratai nelabai tinka nuotykiams bekelėje, tačiau gamintojai dažnai pabrėžia tam tikras detales kuriant koncepcinius modelius. Jei būtų priimtas sprendimas pradėti šio automobilio gamybą, Genesis veikiausiai pasirinktų kiek kuklesnius ratlankius, pritaikytus pravažiavimui. Sudėtingą ratlankių stipinų raštą galima išvysti ir ant stogo bėgių – nors išvaizda įspūdinga, prižiūrėti ją greičiausiai nėra paprasta.
Vietoj didelio panoraminio stogo X Gran Equator įrengtos keturios stiklo plokštės, kas gali priminti dviejų dalių Ineos Grenadier stogą. Priekinės durys turi iššokančias rankenėles, tuo tarpu galinėse jos nenumatytos – norint patekti į saloną, reikia paspausti mažą stačiakampį mygtuką C statramsčio zonoje.
Nuotrauka: Genesis
Salone malonu matyti, kad Genesis nepasirinko kelio, kai vietoje funkcionalumo montuojamas didžiulis planšetinis ekranas. Vietoj jo centrinėje prietaisų skydo dalyje įrengti keturi skaitmeniniai išmanieji indikatoriai. Priešais vairuotoją yra trys mažesni apvalūs ekranai, kurie atlieka pagrindinio prietaisų skydelio funkciją. Centrinė konsolė turi fizinių mygtukų rinkinį, tarp jų ir jungiklį bekelės režimui aktyvuoti.
X Gran Equator apgalvotas vien tik keturiems keleiviams – tarp visų sėdynių įrengta talpi centrinė konsolė su rankenomis, kurios sumontuotos ir ant B statramsčių bei priekinio panelio keleivio pusėje. Durų rankenėlės patrauktos neįprastai žemai, o įprastą pirštinių dėtuvę keičia dvi odinėmis juostelėmis užsegamos dėžutės.
Įdomu, kam skirti jungikliai stoge – tikėtina, jie skirti atverti keturias stiklines stogo dalis arba valdyti žaliuzes. Kitos išskirtinės detalės: sukinėjamos priekinės sėdynės ir važiavimo režimų selektorius ant vairo. Interjeras atrodo kur kas santūresnis, nei kai kuriuose paskutiniuose Genesis koncepciniuose modeliuose, todėl galima spėti, kad gamintojas svarsto realios versijos kūrimą.
Visgi gamintojas patvirtina, kad šis automobilis kol kas nėra įtrauktas į serijinę gamybą. Nepaisant to, kai kurios išskirtinės detalės, kaip dalomas bagažinės dangtis ar stogo bagažinės laikikliai, vėliau gali būti pritaikytos ir išleidžiamiems modeliams.
8
Šaltinis: Genesis

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.