2026 m. „Toyota RAV4“: ką jau žinome

2026 m. „Toyota RAV4“: ką jau žinome

Penktos kartos Toyota RAV4 tampa vis senesnis. Šis modelis rinkoje pasirodė 2019 metais, buvo atnaujintas 2021 metų pabaigoje, o artimiausiu metu jį visiškai pakeis naujas modelis. Nepaisant amžiaus, RAV4 išlieka vienu populiariausių automobilių šalyje – per pirmus devynis metų mėnesius parduota 350 000 vienetų. Tai reiškia, kad Toyota nenorės rizikuoti šiuo pasisekimu, pasiūlydama radikaliai naują visureigį.

Kitos kartos RAV4, kuris jau yra pagrįstas TNGA-K platforma (ta pati naudojama atnaujintame Camry), tikėtina, bus evoliuciškai atnaujintas. Tikimasi, kad gamintojas perims stiliaus elementus iš naujausių modelių, atnaujins RAV4 dizainą, modernizuos technologijas ir pasiūlys tik hibridines jėgaines. Benzininiai varikliai pasitrauks iš pasiūlos.

Nėra aišku, kada Toyota pristatys naują RAV4, tačiau neseniai gamintojo pristatyti modeliai gali suteikti užuominų, ko tikėtis iš naujojo visureigio. Naujasis RAV turėtų rinkoje pasirodyti 2026 metų modeliui. Štai ką šiuo metu žinome.

Kaip atrodys naujasis modelis?

  • Internete pasirodė naujo RAV4 nuotraukų, leidžiančių numatyti atnaujinto modelio išvaizdą.
  • Šoninis profilis tapo taisyklingesnis, linija nuo A statramsčio iki automobilio galo išlieka tiesi, tik ties D statramščiu šiek tiek kyla aukštyn.
  • Apdaila prie D statramsčio viršaus rodo, kad išliks dviejų atspalvių stogo pasirinkimas. Galinės durelės labiau statiškos – tai turėtų pagausinti bagažinės tūrį.
  • Kinijos rinkos nuotraukose matyti, kad galimas naujo modelio prototipas turi dizaino elementų, įkvėptų Crown Signia, ypač priekinėje dalyje, o gale – kampuotesni bruožai. Tačiau lieka neaišku, ar tai tik iliustracija, ar tikras modelis.
  • Remiantis prognozėmis, Toyota taikys stačiakampio formų Tacoma ir Sequoia dizaino kryptį naujajam visureigiui, bet sumažins perteklinių plastiko apdailų skaičių.
  • Numatoma, kad bus didesnė, trapecijos formos radiatoriaus grotelė, tiesi priekio dalis su siaurais žibintais šalčiuose. Gale taip pat matomas kampuotas dizainas, siauri galiniai žibintai apkabina arkas ir sparną. Bendras dizainas labiau tradicinis nei dabartinio krosoverio.
  • Salono nuotraukų kol kas nėra, tačiau tikėtina, kad išdėstymas bus panašus kaip naujausiuose Toyota modeliuose: didelis centrinis ekranas, skaitmeninis prietaisų skydelis, nemažai fizinių mygtukų. Turėtų būti atnaujinta centrinė konsolė ir prietaisų skydelis su nauja panelės išdėstymo schema.

Kokie varikliai bus montuojami?

  • Toyota neseniai atnaujino Camry ir atsisakė bazinio, ne hibridinio variklio. Tikimasi, kad 2026 metų RAV4 modelyje liks tik hibridiniai jėgainės variantai.
  • Šiuo metu siūlomas RAV4 Hybrid greičiausiai taps įvadiniu modeliu ateinančios kartos automobilyje. Šioje versijoje montuojamas 2,5 litro keturių cilindrų variklis ir galinis elektros variklis. Tikimasi, kad bus atlikta keletas patobulinimų efektyvumui padidinti.
  • Siūloma ir įkraunamo hibrido versija – RAV4 Plug-in Hybrid (anksčiau Prime). Šis modelis turėtų išlikti ir naujame modelių metų pasiūlyme. Jame montuojamas patobulintas 2,5 litro keturių cilindrų variklis, derinamas su dviem elektros varikliais. Bendra sistema išvysto 222 kilovatų galią (302 arklio galias), o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h trunka 5,5 sekundės.
  • RAV4 Prime turi 18,1 kilovatvalandės akumuliatorių, leidžiantį įveikti iki 68 kilometrų vien elektra. Tikimasi, kad naujos kartos modelis galės nuvažiuoti daugiau.

Kiek kainuos 2026 metų RAV4?

  • RAV4 konkuruoja itin populiariame segmente, kur pirkėjai tikisi gero kainos ir kokybės santykio. Tai reiškia, kad Toyota neturėtų ženkliai didinti pradinės kainos. Populiaraus krosoverio kaina 2025-ųjų modelių metais prasideda nuo 30 245 eurų, įskaičiuojant 1395 eurų atvežimo mokestį, kas yra 175 eurų didesnė suma nei 2024 metų modelio.
  • Naujos kartos automobilis turėtų būti siūlomas už kiek daugiau nei 30 000 eurų, jei Toyota norės išlaikyti pirkėjų susidomėjimą.
  • Pagrindiniai konkurentai: atnaujintas 2025 metų Chevrolet Equinox kainuoja nuo 29 995 eurų (visi nurodyti skaičiai jau su atitinkama atvežimo kaina), 2025 metų Ford Escape parduodamas nuo 29 645 eurų. Tuo tarpu Nissan Rogue ir Honda CR-V yra brangesni už RAV4 – atitinkamai nuo 30 620 ir 31 450 eurų už bazines, vidaus degimo varikliu varomas versijas, kurios kitose kartose gali būti nebepasiūlytos.
  • 2025 metų RAV4 Hybrid, kuris turėtų tapti pagrindiniu pasiūlymu 2026-aisiais, kainuoja nuo 33 295 eurų ir tai labiau atitinka tikėtiną naujo modelio kainą.

Kada pasirodys naujasis RAV4?

  • Tikimasi, kad šeštos kartos RAV4 prekyboje atsiras 2026 metų pradžioje, skirtas 2026 metų modeliui, o pristatymas įvyks jau kitais metais. Toyota kol kas nėra paskelbusi aiškios debiuto datos ir dar nėra pastebėta bandomųjų prototipų viešuosiuose keliuose, tad gali praeiti dar keli mėnesiai, kol pasirodys aiškesnė informacija apie naująjį krosoverį.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *