Alfa Romeo 145 (1994–2001) apžvalga

Alfa Romeo 145 (1994–2001) apžvalga

Alfa Romeo 145 išsiskiria kaip vienas tų automobilių, kurį žmonės arba dievina, arba visiškai ignoruoja. Išvaizda šiam modeliui suteikia daugiau charakterio nei jo artimai giminei – 146-ųjų mini sedanas atrodo kur kas blankiau. Tačiau vertinant visumą, 145-asis skirtas tiems vairuotojams, kurie automobilyje vertina bruožus, o ne kasdienį tobulumą.

Bendras vaizdas

145-asis – automobilis tiems, kurie ieško atmosfros ir išskirtinumo. Jo konstrukcija nėra be trūkumų: viduje pasitinka gana kampuotas prietaisų skydelis, sudėtingai valdomi svirtys ir gana aukšta vairuotojo sėdėsena. Gale vietos mažoka, todėl ilgoms kelionėms su keleiviais tai nėra pati patogiausia transporto priemonė. Daugelį pirkėjų atbaido ir nedidelė bagažinė – šiuo požiūriu praktiškesnis gali būti erdvesnis 146 modelis.

Išskirtinis dizainas

  • Nestandartinė išvaizda
  • Maloniai skambantys varikliai
  • Tikras pasirinkimas norintiems išsiskirti

Silpnosios pusės

  • Surinkimo kokybė neblizganti
  • Salono dizainas vertinamas nevienareikšmiškai
  • Ilgalaikis patikimumas kelia abejonių

Važiavimo patirtis

Visos 145 versijos pasižymi nedideliu apsisukimo spinduliu ir gana kietoku važiavimu, kuris smarkiai išryškėja kasdienėje eksploatacijoje. Tačiau yra ir nemažų privalumų – ypač gyvybingas, sportiškai skambantis Twin Spark 16 vožtuvų variklis ir tikslus pavarų perjungimas, suteikiantys važiavimui emocijų.

Išlaikymo kaštai

Kiek kainuoja eksploatuoti?

Alfa Romeo 145 galima įsigyti už prieinamą sumą – pavyzdžiui, tvarkingas 1998 metų 1.8 TS variantas dažnai siūlomas už maždaug 1000 svarų sterlingų. Tačiau draudimo įkainiai, ypač renkantis 2,0 litrų variklį, gali būti ganėtinai aukšti. 1,8 litro variklis, važiuojant ekonomiškai, pasiekia 32 mpg, tačiau dažnai realus vidurkis labiau siekia apie 27 mpg, nes variklis skatina aktyvesnį vairavimą.

Tarpiniai techninės priežiūros tarpai kas 12 000 mylių, o paskirstymo diržą reikia keisti kas 60 000 mylių. Svarbu žinoti, kad remonto sąskaitos nebus mažos, ypač jei remontą patikėsite autorizuotam servisui. Dažniausiai dėvimos pakabos įvorės, todėl šią detalę anksčiau ar vėliau teksią pakeisti.

Kokią Alfa Romeo 145 pasirinkti?

Naujoviškų patobulinimų sulaukė po 1999-ųjų gaminti automobiliai – atnaujinti varikliai ir važiuoklės suteikė jiems daugiau gyvybės ir patikimumo. Tarp visų alternatyvų populiariausiu pasirinkimu laikomas 1.8 TS modelis – jis suteikia puikių emocijų vairuojant ir išlieka paklausus, kai ateina laikas automobilį parduoti. Papildomai ši versija turi tikslesnį vairavimą nei baziniai modeliai, todėl džiugina kiekvieną, mėgstantį dinamišką važiavimą.

Ieškant didžiausios galios, galima rinktis 2,0 litrų Cloverleaf sportinę versiją, kuri laikoma 145 serijos flagmanu. Visgi šis pasirinkimas ne visada pasiteisina – kaina didesnė, be to, net ir labai gerai išlaikyti pavyzdžiai nebūtinai garantuoja beproblemį eksploatavimą.

Bazinis 1.6 litro variklis neužtikrins didelio malonumo, tačiau jeigu ieškote ekonomiškesnio pasirinkimo, vėlyvasis Junior variantas su šiuo varikliu yra gana patikimas sprendimas.

Ką verta apsvarstyti vietoj 145

Jei galvojate apie 145-ąjį, rekomenduojama atkreipti dėmesį ir į kitus panašius modelius. Konkuruojančių hečbekų pasirinkimas rinkoje platus – galbūt neprilygs Alfa Romeo išvaizdos ar emocijoms, bet užtikrins daugiau praktiškumo ir patikimumo kasdienybėje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *