Alfa Romeo 156 Sportwagon (1997–2006) apžvalga

Alfa Romeo 156 Sportwagon (1997–2006) apžvalga

Alfa Romeo 156 Sportwagon – tai pasirinkimas tiems, kurie nori dailiai atrodančio universalo, tačiau nenori atsisakyti vairavimo malonumo. Šis automobilis ypač vilioja vairuotojus, svajojančius apie sportišką pojūtį prie vairo, bet kartu turinčius praktiškus poreikius – pavyzdžiui, šeimą ar didesnį bagažą kasdienybėje.

Išvaizda ir vairavimo pojūtis

Sportwagon universalas išsiskiria dailiu dizainu ir puikiai subalansuotais, charakteringai skambančiais varikliais. Vairavimas tikrai teikia daug malonumo – automobilis pasižymi jautriu valdymu ir dinamiška pakaba. Tačiau verta turėti omenyje, kad pakaba gana standi, tad kasdieniuose maršrutuose jums teks susitaikyti su kietesniu važiavimu.

Nors išore šis modelis atrodo sportiškai ir grakščiai, tai atsiliepia bagažinės erdvei – ji nėra labai talpi, jei lyginsime su kitais universalais. Galinės sėdynės nulenkiamos, tačiau pakabos elementai sumažina naudingą plotą, o siauras atidarymas apsunkina daiktų pakrovimą.

Komfortas ir įranga

Salonas – vienas ryškesnių šio automobilio privalumų. Savo laiku Alfa Romeo 156 du kartus laimėjo komforto testą klasėje, o keleiviams vietos pakanka ir ilgoms kelionėms. Dažniausiai montuojami tokie elementai kaip klimato kontrolė, elektriniai langai, net šešios oro pagalvės bei oda aptrauktas vairas.

Ekonomiškumas bei išlaikymo kaštai

Renkantis variklį, verta pagalvoti apie mažesnio tūrio benzininius arba dyzelinius modelius – būtent jie leidžia tikėtis protingų išlaidų degalams ir aptarnavimui. 1.6 ir 1.8 litro benzininiai varikliai vidutiniškai sunaudoja apie 6,5 l/100 km, o 2.4 dyzelis – iki 5,5 l/100 km.

2.0 litro benzininis variklis tik šiek tiek galingesnis už 1.8, tačiau dėl sportiško charakterio draudimas gali būti kiek brangesnis. Tuo metu 2.5 V6 ir GT versijos reikalauja didesnių išlaidų tiek draudimui, tiek degalams.

Aptarnavimo kaštai įprastai didesni nei daugelio populiarių markių automobilių, o dažniausiai pasitaikančios bėdos susijusios su pusiau automatine Selespeed pavarų dėže – jos remontas gali būti sudėtingas ir brangus. Visgi, šio modelio vertė antrinėje rinkoje krenta gana greitai, todėl naudotą pirkti dažnai apsimoka.

Geriausi modeliai

Norintiems daugiau sportiškumo derėtų vengti silpniausio 1.6 litro benzininio variklio – 1.8 l versija pasižymi žymiai gyvesniu charakteriu ir tradiciniu Alfa Romeo garsiniu tonu. 2.0 JTS benzininiame variklyje tiesioginė įpurškimo technologija užtikrina dar aukštesnį pajėgumą be didelio kainos šuolio.

Sparčiausias modelių gretose – 2.5 V6 bei 3.2 V6 GTA, pastarasis pasižymi išskirtiniu pajėgumu ir gali būti komplektuojamas tiek su šešių pavarų mechanine dėže, tiek su penkių pavarų Selespeed pavarų dėže su perjungimo svirtelėmis ant vairo.

Praktiškiausias pasirinkimas norintiems suderinti greitį ir taupumą – 2.4 JTD turbodyzelis: dinamika prilygsta benzininio 1.8 modeliui, bet sąnaudos mažesnės, o automobilio vertė laikosi stabiliau.

Įrangos lygiai

Visi 156 modeliai jau bazinėje versijoje gausiai aprūpinti, tad daugelis pirkėjų renkasi Turismo komplektaciją. Norintiems komforto vertėtų paieškoti Lusso versijos su odinėmis sėdynėmis bei CD grotuvu. Norintiems dar daugiau sportiškumo, Veloce pasiūlys sportines sėdynes, žemesnę važiuoklę bei šoninius sijonus.

Ką verta svarstyti kaip alternatyvą?

Ieškantiems naudoto universalo su sportišku charakteriu vertėtų pasižvalgyti ir į kitus panašius modelius – segmentas daugiau nei platus. Kiekvienas variantas turi savo ypatumų ir privalumų, todėl prieš apsisprendžiant, derėtų įvertinti, kas jums svarbiausia: išvaizda, praktiškumas ar vairavimo džiaugsmas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *