2005 metais Audi A4 kabrioletas sulaukė esminių atnaujinimų, kurie gerokai atnaujino modelio išvaizdą ir funkcionalumą. Būtent ši versija iki šiol vertinama dėl išskirtinio vokiško rafinuotumo, tačiau tuo pačiu ji reikalauja nemažų išlaikymo kaštų ir ne visada vilioja dinamiškomis vairavimo savybėmis.
Stilius ir komfortas
Audi A4 kabrioletui būdingas subtilus ir nesenstantis dizainas. Po atnaujinimo priekyje atsiradusi didesnė grotelė suteikia automobiliui šiuolaikiškesnę išvaizdą, todėl modelis atrodo modernaus Audi stiliaus atstovu. Važiuojant su uždarytu stogu, salone juntamas minimalus kelio, vėjo ar variklio triukšmas, o priekyje keleiviai mėgaujasi patogia erdve. Gale vietos pakaks nebent neaukštiems keleiviams, nes aukštesniems čia gali pritrūkti galvos erdvės. Bagažinė gana siaura, kaip dažnam kabrioletui, o salono daiktadėžių taip pat nėra daug.
Važiavimo savybės
Audi A4 kabrioletas pasižymi solidžiomis važiavimo savybėmis – tiek priekiniais, tiek keturiais ratais varomų versijų sukibimas pakankamai geras. Važiuoklė kietesnė nei kai kurių konkurentų, todėl važiavimas per nelygumus gali būti kiek griežtesnis, tačiau valdymas išlieka tikslus, o vairas suteikia gerą grįžtamąjį ryšį. Vis dėlto, ieškantiems tikro sportiškumo, šis modelis gali pasirodyti nuosaikokas.
Išlaikymo išlaidos
Pirkti naudotą Audi A4 kabrioletą reikia ruoštis didesnėms eksploatacinėms išlaidoms. Mažesnius benzininius variklius (1.8 ir 2.0 l) vidutiniškai tenka pildyti 6,9 l/100 km benzinu, tuo tarpu 3,2 l V6 „suvalgo” apie 8,0 l/100 km, o galingiausias 4,2 l V8 modelis per šimtą kilometrų sunaudoja jau apie 11,5 l benzino. Dyzeliniai varikliai efektyvesni – 2.0 TDI vidutiniškai suvartoja 5,4 l/100 km, o 3.0 TDI – apie 6,6 l/100 km. Benzininių variklių CO2 emisija svyruoja tarp 199–331 g/km, o dyzelinių – nuo 173 iki 209 g/km.
Automobilio aptarnavimo kainos vidutinės šiai klasei, bet pasibaigus garantijai galima naudotis nepriklausomų servisų paslaugomis ir taip sumažinti išlaidas.
Modelių pasirinkimas ir įranga
Kurią Audi A4 kabrioleto versiją pasirinkti, priklauso nuo poreikių. Bazinis 1,8 litro benzininis turbininis variklis pasiekia 119 kW (161 AG), tačiau jo ekonomija mažai skiriasi nuo 145 kW (197 AG) 2.0 TFSI varianto. Pastarasis greitesnis – iki 100 km/h įsibėgėja per 8,1 sekundės. 3,2 V6 (185 kW, 252 AG) modeliai turi keturių varančiųjų ratų sistemą, o 4,2 l V8 S4 – itin galingi, bet itin imlūs degalams.
Ieškantiems ekonomiškesnio varianto verta rinktis 2.0 TDI (103 kW, 138 AG) dyzelinį variklį, kuris gerai susidoroja su automobilio svoriu. 3.0 TDI (170 kW, 230 AG) galingesnis ir dinamiškesnis, tačiau išlaikymas pastebimai brangesnis.
Visos versijos aprūpintos gausia įranga: elektriniai langai, klimato kontrolė, priekiniai ir galiniai rūko žibintai, lengvojo lydinio ratlankiai ir CD grotuvas yra standartas. Sport paketas pasižymi standesne pakaba, sportiškais ratlankiais bei odiniu vairu. S Line komplektacija papildyta 18 colių ratais, odiniu salonu, išskirtine apdaila bei galingesne garso sistema.
Keletas patarimų perkant
Nors CVT automatinė pavarų dėžė gana patogi, geriausią vairavimo patirtį suteikia šešių pavarų mechaninė dėžė – ji ir ekonomiškesnė. Vertėtų vengti nemetalinių dažų, nes tokių automobilių vertė antrinėje rinkoje žemesnė. Geras pasirinkimas – modelis su BOSE garso sistema, kuri automobilio viduje užtikrina itin kokybišką garsą.
Kokie dar pasirinkimai?
Ieškantiems alternatyvų verta apžiūrėti kitų gamintojų siūlomus vidutinės klasės kabrioletus – yra nemažai tiek vokiškų, tiek kitų Europos ženklų, galinčių pasiūlyti panašų komforto ir vairavimo malonumo derinį.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.