Audi R8 (2007–2015) apžvalga

Audi R8 (2007–2015) apžvalga

„Audi R8“ kupe – automobilis, pakeitęs daugelio supratimą apie šį prekės ženklą. Iki 2007 metų „Audi“ daugeliui asocijavosi su solidžiais šeimos ir prestižiniais verslo automobiliais, o retkarčiais pasirodydavo ir spartesni, sportiškesni modeliai.

Kas išskiria Audi R8?

R8 buvo pirmas ryžtingas žingsnis į superautomobilių pasaulį. Dviejų sėdimų vietų, vidutinio variklio platforma, V8 jėgainė, visų varančiųjų ratų sistema bei įspūdingi dinaminiai sugebėjimai šiam modeliui leido varžytis su tokiais milžinais kaip „Ferrari“ ar „Lamborghini“. Vis dėlto „Audi R8“ išsiskiria tuo, kad išlieka praktiškas, patikimas ir lengvai valdomas – savybės, kurios retai būdingos superautomobiliams.

Interjeras ir važiavimo patirtis

R8 vidaus apdaila prilygsta geriausiems prabangių automobilių standartams – salone dominuoja aukšta kokybė ir dėmesys detalėms. Nors tai superautomobilis, kelionės juo nenuvargina dėl gerai apgalvotos ergonomikos bei komforto. Net miesto eisme šis modelis jaučiasi puikiai, kas nėra įprasta tokios klasės automobiliams.

Varikliai ir patobulinimai

Pradžioje R8 buvo siūlomas su 4,2 l V8 varikliu, kurį 2008 m. papildė 5,2 l V10, kuriame panaudoti techniniai sprendimai iš „Lamborghini Gallardo“. Vėliau atsirado ir „Spyder“ versija atviriems pojūčiams, o nuo 2012 m. modelis buvo atnaujintas – pristatyta našesnė 7 laipsnių S tronic automatinė greičių dėžė bei modernizuotas dizainas. Nuo 2016-ųjų rinkoje pasirodė naujos kartos, dar lengvesnis ir standesnis R8.

Kainos ir eksploatacija

Kiek kainuoja naudotas Audi R8?

Nepaisant ypač įspūdingų charakteristikų, galima rasti pirmųjų R8 už maždaug 35 100 eurų – tokia suma bus pakankama 2007 metų V8 modeliui su tipine rida (apie 96 560 km), įsigytam iš privataus ar naudotų automobilių salono. Už 41 000–52 650 eurų galima rasti gerai prižiūrėtų 2007–2008 m. modelių su mažesne nei vidutine rida. Jei išleisite 52 650–58 500 eurų, galite tikėtis įsigyti 2009–2010 m. automobilius su dar mažesne rida iš patikimų pardavėjų. Tuo tarpu 58 500–70 200 eurų kainuoja ankstyvosios atviros „Spyder“ versijos arba itin mažai naudoti vėlesni modeliai.

Išlaikymo kaštai

R8 eksploatacija kiek pigesnė nei kai kurių Italijos superautomobilių, tačiau didelių išlaidų išvengti nepavyks. Pavyzdžiui, ankstyvieji V8 modeliai sunaudoja apie 13,5 l / 100 km degalų pagal oficialius duomenis, o V10 versijos – dar daugiau. Dėl didelio variklio darbinio tūrio ir galios šiam superautomobiliui reikalingi brangesni padangų ir stabdžių komponentai.

Gamintojas rekomenduoja kasmetinį aptarnavimą, kuris „Audi“ atstovybėse kainuoja brangiai, tačiau yra daug patikimų servisų, specializuojančiųsi šiuose modeliuose ir galinčių pasiūlyti žymiai draugiškesnes kainas. Kai kurie prestižiniai naudotų automobilių pardavėjai pasiūlys individualius aptarnavimo paketus pirkėjams.

Modelio pasirinkimas ir charakteristika

Kurį Audi R8 verta rinktis?

Nesvarbu, kurį variklį pasirinktumėte, R8 visada žavi savo valdymu ir gyvybingumu. Visi modeliai pasižymi puikiu sukibimu ir precizišku vairavimo pojūčiu. Dėl universalių savybių R8 puikiai tinka tiek dinamiškam pasivažinėjimui užmiestyje, tiek kasdieniams maršrutams mieste.

V8 varikliai vėlesniuose modeliuose pasižymi kiek geresniu ekonomiškumu, ypač kartu su patobulinta automatine greičių dėže, kuri padaro važiavimą dar malonesnį ir efektyvesnį. V10 variklis įspūdingai skamba, ypač „Spyder“ kabrioleto versijoje, tačiau reikia turėti omenyje didesnes eksploatavimo išlaidas. Nors naujausiuose R8 montuojami tik V10 variantai, senesniuose modeliuose dažnas renkasi V8 kaip universalesnį sprendimą.

Mūsų rekomendacija: V8

Variklis su aštuoniais cilindrais dažniausiai laikomas labiau subalansuotu, užtikrina pakankamą galią, tačiau išsaugo mažesnes išlaikymo sąnaudas. Būtent šis modelis labiausiai tiks ieškantiems kompromiso tarp dinamiškumo ir praktiškumo.

Pagrindiniai konkurentai

Į ką dar verta atkreipti dėmesį?

Kai tik pasirodė, R8 buvo vienas iš nedaugelio „visapusiškai“ naudojamų superautomobilių, tačiau panašių vertybių ieškoti galima ir „Porsche 911“, kuris siūlo papildomas galines vietas bei legendinį patikimumą. Tarp tiesioginių R8 konkurentų drąsiai galima priskirti „Ferrari“ ir „Lamborghini“ dvivietes, vidutinio variklio sportines mašinas. Pastaraisiais metais šie gamintojai iš esmės pagerino tiek savo automobilių kasdienį naudojimą, tiek patikimumą.

Pavyzdžiui, „Ferrari 458“ dažnai buvo laikomas artimiausiu konkurentu: jis traukė ne tik išvaizda ir interjero prabanga, bet ir 562 arklio galių varikliu, leidžiančiu viršyti 322 km/val. Maksimalus našumas, protingas praktiškumas ir aukštųjų technologijų sprendimai pavertė „458“ itin patraukliu vairuotojams. Geriausius pirkėjus šis modelis viliojo iki jį pakeitusios įspūdingos „488“ versijos.

„Lamborghini Gallardo“ dalinosi daug techninių komponentų su R8, taip pat turėjo V10, keturiais ratais varomą platformą, išskirtinį interjerą ir įspūdingą dinamiką. Vis dėlto lyginant su tais laikais pagrindiniais konkurentais – „Ferrari“ ar net „McLaren MP4-12C“ – trūko aštrumo ir modernumo. Gallardo vėliau pakeitė dar įspūdingesnis „Huracán“, kuris tapo dar smagesnis ir vizualiai įspūdingesnis automobilis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *