Audi TT Roadster 2006–2014 apžvalga

Audi TT Roadster 2006–2014 apžvalga

Antrosios kartos naudotas Audi TT Roadster atrodo ne taip iššaukiančiai kaip pirmasis modelis, tačiau vairavimo pojūčiai ir techniniai sprendimai leidžia šiam automobiliui išsiskirti savo klasėje.

Stilius ir vairavimo įspūdžiai

Audi TT Roadster yra vienas elegantiškiausių kabrioletų – subtilus ir modernus dizainas traukia akį, tačiau tikrosios jo stiprybės atsiskleidžia už vairo. Dauguma automobilio kėbulo detalių pagamintos iš aliuminio, tad automobilis lengvas ir tvirtas. Dėl to TT pasižymi puikia vikrumo ir valdymo pusiausvyra, nes lopšio lengvumas leidžia smarkiai greitėti ir užtikrina didesnį stabilumą posūkiuose.

Paprastai kabrioletams stogo nuėmimas kenkia važiuoklės standumui, tačiau TT išlaiko tvirtą konstrukciją bei patikimą valdymą. Žemai esanti automobilio masė leidžia jaustis užtikrintai tiek ramiu tempu, tiek dinamiškesnėje trasoje.

Pagrindiniai privalumai ir trūkumai

  • Tvirti surinkimo darbai, aukšta medžiagų kokybė ir patikimumas
  • Sportiškas valdymas – malonu tiek kasdien, tiek ieškant aštresnių įspūdžių
  • Stilinga, ergonomiška saloną – tiksliai jaučiamas premium segmentas
  • Nėra galinių sėdynių – vietos praktiškumo šiek tiek pritrūks, o bagažinė gana nedidelė
  • Su uždengtu stogu apribojamas matomumas gale

Važiuoklė yra standi, tačiau pernelyg nekamuoja komforto mėgėjų. Even sportiškas variklis ir požiūris į valdymą nereiškia, kad automobilis bus pavojingai nevaldomas – priešingai, TT puikiai tinka kasdieniams maršrutams. Iki tam tikros greičio ribos net važiuojant nulenktu stogu nesijaučia nemalonaus vėjo srauto.

Salonas ir įranga

Viduje iškart juntamas kokybiškų medžiagų pojūtis, salono apdaila tvirta ir patikima. Kitaip nei kupė modelyje, Roadster versijoje nėra galinių sėdynių – jų vietą užima elektrinis stogas. Kylant stogui šiek tiek susiaurėja matomumas gale, o bagažinė išlieka kukli.

Išlaikymo kaštai

Kiek kainuos eksploatacija?

Ekonomiškiausias modelis – vėliausiai išleistas 2.0 litro TDI dyzelinis variklis, sunaudojantis vidutiniškai apie 5,3 l/100 km ir išmetantis 138 g/km CO2. Šios versijos naudotų automobilių kainos aukštos, nes išlieka patrauklios rinkoje.

Benzininis 2.0 variklis naudoja apie 7,7 l/100 km ir išskiria 183 g/km CO2. V6 versijos savininkams reikia tikėtis vidutiniškai 10,3 l/100 km ir 247 g/km CO2. Pastaroji – galingiausia, tačiau ir brangiausia išlaikyti dėl didesnių kuro sąnaudų ir mokesčių.

Reguliari priežiūra ir tvarkingai pildoma aptarnavimo istorija yra svarbūs funkcionalumui ir išliekamajai vertei palaikyti. Automobiliams iki 3 metų rekomenduojama kreiptis į oficialius atstovus – tai investicija, kuri atneš didesnį pelną, parduodant automobilį ateityje. Vyresniems modeliams puikiai tiks ir nepriklausomos aukštos kokybės dirbtuvės.

Patikimumas

Antra TT karta vairuotojus džiugina aukšta kokybe ir menkai besireiškiančiais gedimais. Ilgalaikėje perspektyvoje dar trūksta duomenų, bet, lyginant su ankstesnės kartos TT, rizika, kad atsiras rimtesnių problemų, yra mažesnė.

Draudimas

TT – sportinis automobilis, tad draudimo įmokų dydis atitinka šią kategoriją. Renkantis modelį svarbu įtraukti draudimo kaštus į bendrą biudžetą.

Kurį naudotą Audi TT rinktis?

Nereikia bijoti 2.0 l 197 AG TFSI versijos – ji lengvesnė, todėl vikresnė už sunkesnį V6 variklį, o intensyvaus greitėjimo metu džiugina sportišku garsu. 3.2 l 247 AG V6 dar spartesnis, standartinėje komplektacijoje – visų varomųjų ratų sistema, leidžianti efektyviau išnaudoti galingumą.

2008 metų modelių gamoje pasirodė 2.0 l 168 AG TDI dyzelinis TT. Šis variklis pasižymi tiesiu traukos momentu, todėl nereikia dažnai perjunginėti pavarų. Standartinė komplektacija siūlo keturių varančiųjų ratų sistemą, o didžiausias šių modelių privalumas – mažos, tik 138 g/km CO2 emisijos.

Visi TT komplektuojami su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, puikiai derančia prie variklių charakteristikų, o papildomai galima pasirinkti S-tronic pusiau automatinę pavarų dėžę, kuri pavaras perjungia dar greičiau ir šiek tiek ekonomiškiau. Kai kurie automobiliai turi ir Magnetic Ride adaptyvią pakabą, leidžiančią rinktis „Comfort“ arba „Sport“ režimą, tačiau net ir standartinė važiuoklė užtikrina puikų komforto ir dinamikos balansą.

Įranga ir apdaila

Bazinėje įrangoje – automatinis klimato valdymas, lengvojo lydinio ratlankiai, elektroninė stabilumo sistema, užuolaidinės oro pagalvės ir pusiau odinės sportinės sėdynės. Metalizuotas kėbulo dažymas – privalumas ilgalaikei vertei.

Alternatyvos

Ieškantiems naudotų sportinių kabrioletų verta atkreipti dėmesį ir į kitus tos pačios klasės automobilius – konkurencija šioje rinkoje intensyvi, todėl pasirinkimo galimybės – plačios, priklausomai nuo pageidaujamos dinamikos, patikimumo ar įrangos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *