Chrysler Crossfire kupė išsiskiria nestandartine išvaizda, kuri iš pirmo žvilgsnio primena klasikinį sportinį automobilį. Tačiau po šiuolaikišku dizainu slepiasi naujausios inžinerijos sprendimai, sukurti užtikrinti gerą dinamiką ir patikimumą. Visgi, šiame modelyje vairuotojo pozicija žema, o siauras langų plotis sukuria uždarumo įspūdį ir apsunkina matomumą atbulai – tai gali apsunkinti parkavimą siaurose vietose.
Salono komfortas ir įranga
Nors Crossfire yra dvivietis, salonas išties patogus ilgesnėms kelionėms. Bagažinės tūris didelis, tačiau jos forma kiek nepatogi, todėl didesnių daiktų vežti nepavyks taip lengvai. Standartinė įranga maloniai nustebina – visi automobiliai turi odinius sėdynių apmušalus, dviejų zonų klimato kontrolę bei kruizo kontrolę. Tačiau vidaus apdailos medžiagos ir mygtukų kokybė ne visuomet atitinka sportinio kupė segmento lūkesčius, ypač vertinant kainą.
Dinamika ir vairavimo įspūdžiai
V6, 3,2 litro variklis – tikras šio automobilio akcentas. Jis išvysto 215 AG ir užtikrina solidžią trauką tiek žemose, tiek aukštesnėse apsukose. Ypač malonus garsas pasigirsta daugiau nei 4000 aps./min. Automobilio stabilumo lygis įspūdingas, sukibimas su keliu patikimas, o kėbulo valdymas tikslus. Visgi, vairo mechanizmas gali atrodyti per mažai informatyvus, o važiuoklė kietoka – važiuojant prastesnės kokybės keliais kelionė bus jaučiama kiekviena nelygumų detalė.
Išlaikymo kaštai ir eksploatacija
Crosfire pasižymi dideliu benzino suvartojimu. Standartinio modelio vidutinės kuro sąnaudos siekia apie 11 L/100 km, o sportiškesnis SRT6 variantas – net apie 12,5 L/100 km. Automatinės pavarų dėžės turinčios versijos gali suvartoti dar šiek tiek daugiau. Variklio galingumas ir darbinis turis lemia didesnę draudimo įmoką, o nuolatinę techninę priežiūrą rekomenduojama patikėti šios markės ar sportinių automobilių specialistams.
Šio automobilio eksploatacija reikalauja kasmetinio ar kas 19 300 km (12 000 mylių) aptarnavimo, kuris palyginti su tokios klasės konkurentais, yra gana dažnas. Atsarginės dalys, ypač padangos, kainuoja nemažai: už naują kokybiškų padangų komplektą teks sumokėti beveik 1 170 eurų. Dėl riboto paplitimo rinkoje kartais teks ilgiau palaukti tam tikrų detalių.
Modelių pasirinkimas
Chrysler Crossfire buvo siūlomas dviem versijomis: bazinis modelis su 215 AG varikliu ir SRT6, išvystantis net 330 AG. Abu variantai gali būti tiek su mechanine, tiek su automatine transmisija. Tiesa, nei viena transmisija nėra itin ypatinga, tačiau atlieka savo funkciją be didesnių priekaištų. Didžioji dalis vairuotojų renkasi standartinę, 215 AG turinčią versiją – ji ne tik pigesnė eksploatuoti, bet ir geriau subalansuota šiam automobiliui nei itin galinga SRT6 modifikacija.
Alternatyvos ir panašūs pasirinkimai
Prieš įsigyjant Chrysler Crossfire kupė, verta pasidomėti ir kitais sportinių kupė modeliais, kurie gali pasiūlyti kitokius vairavimo potyrius, patrauklesnius eksploatacijos kaštus ar didesnį praktiškumą. Rinkoje gausu alternatyvų, kurios gali atitikti individualius poreikius – nuo vokiškų iki japoniškų gamintojų pasiūlymų.
Papildoma informacija apie taršos mokestį
- Lietuvoje šio modelio savininkai privalo mokėti taršos mokestį, kuris apskaičiuojamas pagal automobilio CO₂ išmetamus teršalus, naudojamą degalų tipą ir pirmosios registracijos metus.
- Benzinu varomas 3,2 litro variklis patenka į didesnių emisijos tarifų kategoriją, todėl metinis mokestis gali būti reikšmingas.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.