„Daihatsu Charade“ (2003–2006) apžvalga

„Daihatsu Charade“ (2003–2006) apžvalga

Daihatsu Charade hečbekas – dažnai pamirštamas miesto automobilis, kuris iš tikrųjų turi daugiau privalumų, nei daug kas galvoja. Šis nedidelis modelis išsiskiria patikimumu, patogumu ir ekonomišku kuro vartojimu, todėl gali būti idealus pasirinkimas tiems, kurie ieško praktiškos transporto priemonės kasdieniam naudojimui Lietuvos miestuose.

Salono erdvė ir komfortas

Nors Charade yra mažas automobilis, viduje jis stebina erdve. Keturi suaugusieji gali keliauti patogiai dėl gana vertikaliai išdėstytų sėdynių bei racionaliai išnaudotos salono vietos. Salonas atrodo solidžiai: surinkimo kokybė – gera, o medžiagos malonesnės, nei tikėtumeisi tokioje klasėje. Vairuotojo vieta patogi, o prietaisų skydelis išdėstytas paprastai ir aiškiai.

Važiavimo savybės – puikus pasirinkimas miestui

Charade tikrai geriausiai jaučiasi mieste. Jo kompaktiškas kėbulas ir žvalus, 1.0 litro trijų cilindrų benzininis variklis leidžia lengvai manevruoti eisme, o pakaba gerai sugeria nuolatinį važinėjimą per nelygų asfaltą. Mieste automobilis itin judrus ir ekonomiškas – vidutinės sąnaudos siekia apie 4,8 l/100 km, kas leidžia mėgautis nedidelėmis išlaidomis degalams.

Visgi, užmiestyje Charade pasirodo kukliau. Dideliuose greičiuose triukšmo lygis tampa aukštas, o posūkiuose kėbulas linkęs siūbuoti, todėl ilgesnių kelionių ar aktyvesnio vairavimo mėgėjams gali trūkti stabilumo ir komforto. Jeigu dažniausiai važinėjate mieste – trūkumų nepajusite.

Kuro sąnaudos ir eksploatacijos išlaidos

Ieškant ekonomiško naudoto automobilio, Charade lengvai konkuruoja su kitais mažais miesto modeliais. Net ir naujesnių metų Charade įsigijimo kaina išlieka patraukli – pasiūlymų rasite už prieinamą sumą, ypač lyginant su populiariais varžovais.

Charade kuro sąnaudos siekia apie 4,8 l/100 km, todėl išlaidų kurui bus mažai. Nedidelės galios variklis bei lengvas kėbulas suteikia ir kitą privalumą – pigesnius privalomo taršos mokesčio tarifus Lietuvoje, nes šio automobilio CO₂ emisija nėra didelė. Eksploatacinės išlaidos išlieka nedidelės ir dėl retų, bet nebrangių techninės priežiūros intervalų – gamintojas rekomenduoja tikrinti pastoviai kas 19 000 km. Draudimo įmokos taip pat nėra didelės šioje klasėje – tiek trijų, tiek penkerių durų modeliai pagal galios, kėbulo tipo ir pirmos registracijos metų parametrus bus prieinama padengti draudimu.

Komplektacija ir pasirinkimo galimybės

Lietuvoje dažniausiai sutinkami naudoti Charade turi vienintelį – 1.0 litro, trijų cilindrų 58 AG benzininį variklį, kuris puikiai tinka miesto gyventojams. Šis motoras pasižymi darniu, žaismingu darbiniu garsu mažesniuose greičiuose, tačiau ilgesnėse kelionėse ar greitkelyje jis tampa triukšmingesnis.

Automobilio komplektacijos skirtingais metais šiek tiek keitėsi. Iki 2006 metų gaminti modeliai buvo siūlomi dviejose įrangos versijose – EL (su paprastesne, bet pakankama įranga, pavyzdžiui, centriniu užraktu, el. langais ir CD grotuvu) bei aukštesnės SL klasės, kur pridėtas kondicionierius, lengvo lydinio ratlankiai ir šoninės oro pagalvės. Naujai atnaujinti modeliai nuo 2006 metų jau visi turėjo kondicionierių standartiškai.

Ar verta rinktis Charade?

Ieškantiems praktiško, ekonomiško ir patikimo nedidelio automobilio – naudotas Daihatsu Charade yra tikrai protingas pasirinkimas. Jis puikiai tiks miesto eismui, o eksploatacijos išlaidos neturėtų nemaloniai nustebinti. Šis modelis gali tapti alternatyva kitiems nedideliems miesto automobiliams – ypač tiems, kuriems svarbi maža tarša, kuro ekonomija bei patikimumas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *