Daihatsu Fourtrak 4×4 (1993–2000) apžvalga

Daihatsu Fourtrak 4×4 (1993–2000) apžvalga

Daihatsu Fourtrak – nebijo sunkių užduočių ir neskirta komforto mėgėjams. Šis automobilis ilgus metus buvo vienas mėgstamiausių pasirinkimų ūkiuose ir atšiauriose vietovėse. Tai grynakraujis visureigis, sukurtas tam, kad įveiktų sudėtingas vietoves ir atlaikytų rimtą eksploataciją. Jei ieškote patikimo partnerio darbams užmiestyje ar gamtoje, Fourtrak tikrai vertas dėmesio. Tačiau tiems, kurie pageidauja šiuolaikinio patogumo, šis modelis gali pasirodyti per daug „darbinis“.

Patikimumas ir patirtis už vairo

Daihatsu Fourtrak visureigis pasižymi tvirtu kėbulu ir itin stipria pakaba, tad nenuostabu, kad ilgą laiką tai buvo tvirčiausių visureigių sąraše. Pravažiavimas bekele – tikras malonumas, automobilio dyzelinis 2,8 litro variklis puikiai tinka tiek sunkiai dirbant, tiek tempiant priekabą. Inžineriniai sprendimai paprasti, bet labai efektyvūs, todėl Fourtrak mėgsta tie, kuriems patinka mechaninė paprastuma ir ilgaamžiškumas.

Tiesa, važiavimas mieste ar asfaltuotais keliais toli gražu nėra stiprioji modelio pusė. Čia pasijaučia grubi pakaba, nešvelnus vairavimas, nedidelis komfortas. Be to, net ir geresnės komplektacijos versijose įranga koncentruota tik į būtiniausius dalykus. Erdvės salone pakanka dviem žmonėms, bet galinė sėdynė dažnai tampa daugiau simboline nei praktiška.

Eksploatacinės išlaidos ir išlaikymas

Nors Fourtrak pasižymi pigesnėmis serviso paslaugomis nei dauguma kitų tikrų visureigių, už šią patikimą techniką vis tiek teks sumokėti daugiau, nei už vidutinį hečbeką. Serviso kaštai išlieka vidutiniški – remonto darbų kainos dažniausiai nėra aukštesnės už bendrą Lietuvos vidurkį.

Ekonomiškumas taip pat vertas dėmesio. Vidutinė degalų sąnauda siekia apie 7,8 l/100 km, todėl išlaikyti tokį automobilį nėra brangu. Remiantis bendra Lietuvos tvarka, šio modelio taršos mokestis priklauso nuo anglies dvideginio išmetimo, kuro tipo ir pirmos registracijos metų, tad vertėtų atsižvelgti į tai perkant Fourtrak.

Kaina ir rinkos situacija

Fourtrak paklausa dažniausiai išlieka aukšta, nes šių automobilių pasiūla ribota. Juolab, nors standartinės įrangos sąrašas trumpas, vertė rinkoje išlieka gana didelė – dažnai šis modelis kainuoja brangiau nei kai kurie panašūs visureigiai, pavyzdžiui, Jeep Wrangler. Svarbu ir tai, kad jei teks ieškoti detalių ar remonto, atsarginių dalių pasiūla Lietuvoje ne visada bus gausi, bet likusios išlaidos neturėtų nustebinti neigiamai.

Modelio variacijos

Rinktis Fourtrak modelį nesudėtinga – visi visureigiai komplektuojami su patikimu 2,8 l turbodyzeliniu varikliu ir tik mechanine pavarų dėže. Šis variklis nėra pats greičiausias, tačiau pasižymi galingu sukimo momentu žemose apsukose, todėl puikiai tinka sunkvežimių užduotims ar pravažiavimui sudėtingose vietovėse. Ieškant patogesnio varianto, rekomenduojama dairytis „TDX“ versijos, kur papildomai galėjo būti sumontuotas kondicionierius. Pradinės komplektacijos TDL versijų geriau vengti – tokie automobiliai itin baziniai: nėra centrinio užrakto, elektrinių langų ar net paprastesnės garso sistemos.

Kokiems poreikiams tinka Fourtrak?

Šis visureigis tiks tiems, kurie ieško patikimo, nesudėtingos konstrukcijos automobilio darbui laukuose, miške ar ūkyje. Miesto gyventojams, kurie nori daugiau komforto ar išraiškingo dizaino, Fourtrak gali pasirodyti pernelyg grubus. Tai darbo arklys, kuris retai nuleidžia rankas net ir sunkiausiomis sąlygomis.

Kokius alternatyvius visureigius verta apsvarstyti?

Jei ketinate įsigyti naudotą Daihatsu Fourtrak, verta pasižvalgyti ir į kitus panašaus pobūdžio visureigius, pavyzdžiui, Land Rover Defender ar Isuzu Trooper. Jie taip pat garsėja patikimumu ir pravažumu, tačiau gali pasiūlyti daugiau komforto ar kitų pageidaujamų savybių – priklauso nuo konkrečių poreikių ir turimo biudžeto.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *