Ferrari 575M kupė – tai klasikinio didelio pravažumo itališko GT automobilio įsikūnijimas. Šis modelis, sukurtas pagal 550 pirmtaką, apjungia prabangią estetiką su kalbančia galia – priekyje sumontuotas V12 variklis varo galinius ratus, leidžiančius mėgautis dinamiška, bet komfortiška kelione.
Bendras įspūdis
Nors 575M nėra grynai sportinis automobilis, jis siūlo įspūdingą greitį ir kerintį variklio garsą. Jo valdymas ne toks aštrus kaip kai kurių kitų Ferrari modelių, pavyzdžiui, 360, ypač važiuojant per posūkius didesniu tempu. Tačiau šio modelio stiprybė slypi kitur – aukšto lygio komforte ir gebėjime įveikti ilgus atstumus greitai ir patogiai.
Naujas komforto suvokimas
Kelionė 575M kupė – tai ramybė ir prabanga. Net važiuojant prastesne kelio danga, pakaba puikiai sugeria nelygumus. Važiuojant didesniu greičiu galima išgirsti padangų garsą, bet bendra kabinos atmosfera išlieka tyli ir rafinuota. Salonas sukurtas meistriškai, pritaikius prabangias medžiagas ir gausų standartinės įrangos sąrašą. Tokios investicijos vertos Ferrari GT vardo.
Išlaikymo kaštai
Kiek kainuos išlaikyti Ferrari 575M kupė?
Akivaizdu, kad Ferrari 575M kupė nėra ekonomiškas automobilis. Net naudotas, šis modelis išlieka prabangi ir brangi investicija. Vidutinės rinkos kainos priklauso nuo techninės būklės, tačiau masiniam vartotojui ši transporto priemonė išlieka aukštos klasės preke. Ypatingai reti modeliai – tokie kaip 2005 metų Superamerica – rinkoje siekė apie 234 000 eurų. Jei nuspręstumėte ieškoti tokio išskirtinio varianto, turėtumėte pasiruošti milžiniškoms išlaidoms.
Degalų sąnaudos siekia apie 21,7 litro 100 km. Kaip ir daugeliui Ferrari, kasmetinės priežiūros darbai ir draudimas taip pat kainuos brangiai. Prie išlaidų reikėtų pridėti ir Lietuvoje galiojantį taršos mokestį – jo dydis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies ir pirmosios automobilio registracijos metų.
Rekomendacijos
Kurią Ferrari 575M kupė rinktis?
Palyginti su pirmtake 550, 575M didžiąją dalį gamybos laikotarpio buvo siūloma tik kaip kupė. Tai – itin tinkamas pasirinkimas tokiam automobiliui, nes išlaikoma grynoji GT esmė: tvirtas kėbulas, subalansuotas greičio ir komforto santykis, o savo charakteriu šis kietu stogu modelis lenkia sunkesnius, sudėtingesnius kabrioletus. Be to, 575M užtikrina didesnį našumą nei 550.
Modelyje sumontuotas 5,7 litro V12 variklis išvysto 508 AG. Su šiuo agregatu 575M yra dar greitesnis už savo pirmtaką, pasižymi rafinuotesniu važiuoklės darbu, pažangesne salono apdaila ir galima F1 tipo robotizuota pavarų dėže. Taip pat buvo pristatytas riboto leidimo Superamerica su unikalia Targa tipo stogo konstrukcija, tačiau šis modelis pasirodė tik baigiantis gamybos ciklui, prieš pat pristatant Ferrari 599 GTB.
Alternatyvos
Jei svarstote pirkti naudotą Ferrari 575M kupė, verta pasižvalgyti ir į kitus prestižinius GT klasės automobilius. Tokie modeliai – puiki alternatyva ieškantiems prabangos, galios ir komforto derinio, tačiau norintiems išsiskirti iš minios ne vien Ferrari ženklu.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.