Hyundai i30 Tourer (2012–2017 m.) apžvalga

Hyundai i30 Tourer (2012–2017 m.) apžvalga

Naudotas „Hyundai i30 Tourer“ universalas – tai puikus pasirinkimas tiems, kurie vertina patogumą, ekonomiškumą bei praktiškumą. Modeliai, gaminti pastaraisiais metais, pasižymi patraukliu dizainu, kokybiškai apdailintu salonu ir komfortiška važiuokle. Dėl šių savybių jis jau nebėra tik pigesnė alternatyva konkurentams – šiandien šis automobilis sulaukia dėmesio net tarp pačių geriausių klasės atstovų.

Bendra apžvalga

„Hyundai i30 Tourer“ lyginamas su tokiais universalių modelių atstovais kaip „Toyota Auris Touring Sports“, „Kia Cee’d Sportswagon“ ar „Honda Civic Tourer“. Tačiau pagal vairavimo kokybę ir surinkimo standartus jis sėkmingai konkuruoja ir su tokiais lyderiais kaip „Ford Focus Estate“ bei „Volkswagen Golf Estate“.

Privalumai

  • Platus standartinės įrangos sąrašas
  • Minkšta ir patogi važiuoklė
  • Gera kuro ekonomija

Trūkumai

  • Ne itin informatyvus vairo mechanizmas
  • Kėbulo svyravimas posūkiuose
  • Daug kelio triukšmo važiuojant didesniu greičiu

Važiavimo ypatumai

Šis universalas siūlomas su 1,6 litro benzininiais arba dyzeliniais varikliais, kurių kiekvienas turi keletą modifikacijų. Dyzelinio variklio trauka jaučiama žemų sūkių diapazone, tad automobilis tinka ir kelionėms su didesniu keleivių bei bagažo kiekiu. Vairuojant pastebimas šiek tiek neaiškus vairo darbas bei kėbulo posvyriai staigesniuose posūkiuose, tačiau neskubant, kelionė bus itin patogi – net ir ilgesnėse distancijose.

Važiuojant magistrale galima išgirsti daugiau kelio triukšmo, tačiau tai nesudaro didelės problemos kasdienei eksploatacijai. Gale sėdintiems vaikams plokščias grindų tunelis reiškia daugiau vietos, todėl trise galima sėdėti patogiai ir be ginčų dėl vietos kojoms, nors trims suaugusiems vietos gal ir pritrūktų.

Praktiškumas

Svarbi savybė bet kuriam universalui – gebėjimas gabenti daugiau. „Hyundai i30 Tourer“ galinės sėdynės visiškai išsitiesia – taip labai išauga bagažinės naudingumas, o talpa su nulenktomis sėdynėmis netgi didesnė nei kai kuriuose konkurentų modeliuose. Vietos bagažui čia tiek daug, kad nedaug atsilieka nuo kur kas didesnių universalių automobilių.

Įranga

Paprastesnio „S“ lygio įranga yra gana kukli, tačiau SE versija siūlo viską, ko reikia kasdienėms kelionėms: lengvojo lydinio ratlankius, kondicionierių, pastovaus greičio palaikymo sistemą, galinius parkavimo jutiklius, juosmens atlošo reguliavimą bei elektrinius langus visiems keleiviams.

Kaip keičiasi kaina rinkoje?

Pigiausi naudoti 2012 metų automobiliai, įveikę ilgesnius atstumus, kainuoja apie 4 680 eurų. Vidutiniškai nuvažiavusių modelių kainos prasideda nuo 7 605 eurų. Atnaujinto (nuo 2015 metų gamybos) SE versijos modelių galima rasti už maždaug 9 945 eurų, o vėlyvos 2017 metų laidos universalai kainuoja apie 12 870 eurų.

Ekonomika ir eksploatacija

1,6 litro benzininio variklio universalas sunaudoja vidutiniškai 6,6 L/100 km (mechaninė dėžė) arba 6,8 L/100 km (automatas). Dyzeliniai, 109 arba 126 AG galios varikliai (iki atnaujinimo) pasižymi geresniu ekonomiškumu – apie 4,4 L/100 km (mechaninė) ir 5,6 L/100 km (automatinė). Po atnaujinimo, dyzelis su 134 AG gali vidutiniškai sunaudoti vos 3,9 L/100 km (mechaninė) ir 4,2 L/100 km (automatinė).

Serviso kainos yra panašios kaip ir konkurentų. Senesnių modelių savininkai gali pasinaudoti nuolaidomis aptarnavimui, nes automobiliai sensta ir jų garantinis laikotarpis baigiasi.

Lietuvoje privalomas metinis taršos mokestis priklauso nuo emisijos lygio, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų. Kadangi naujesni i30 universalai pasižymi žemesne CO₂ emisija, tarifa galima laikyti konkurencingu tarp šiuolaikinių universalių automobilių.

Kurią versiją rinktis?

Dyzelinis 1,6 litro 109 AG variklis yra bene universaliausias, jei automobilį ketinate naudoti darbams ar dažnai vežioti didesnius krovinius – tuo labiau, jei pasirenkate „Blue Drive“ versiją su ekonomiškumo paketais. SE paketas su mažesniais ratlankiais išlaiko patogumą ir turi visą reikalingą kasdienę įrangą – tai racionalus pasirinkimas perkant naudotą modelį.

Alternatyvos pagal naudotoją

Tarp panašių praktinių ir talpių universalių modelių verta paminėti:

  • Honda Civic Tourer – didžiulis bagažo skyrius ir galimybė visiškai išlyginti galines sėdynes.
  • Toyota Auris Touring Sports – patikimumas, platus variklių (tarp jų ir hibridai) pasirinkimas, hibrido akumuliatoriai neįtakoja vietos bagažinėje.
  • Kia Cee’d Sportswagon – artima techninė giminystė su „i30 Tourer“, talpus salonas ir platus variklių pasirinkimas.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *