Hyundai i40 sedanas – tai nedaug kam žinomas, tačiau dėmesio vertas pasirinkimas tiems, kurie ieško erdvaus ir patikimo automobilio, ypač daug laiko praleidžiantiems užmiestyje ar magistralėse. Nors kai kurie gamintojai, tokie kaip Audi, BMW ar Mercedes-Benz, siūlo prabangias alternatyvas, i40 gali pasiūlyti labai gerą kainos ir kokybės santykį.
Bendras įspūdis
Hyundai i40 išsiskiria erdviu salonu, gausia standartine komplektacija ir ekonomiškumu. Jei daug keliaujate užmiestyje ar dažnai riedate ilgesnius atstumus, šis modelis tikrai vertas dėmesio – ypač vertinantiems praktiškumą ir patogumą.
- Daug įrangos jau bazinėje versijoje
- Talpūs bagažo skyriai
- Ekonomiškas dyzelinis variklis
- Nedidelis benzininių variklių pasirinkimas
- Vidutinės vairavimo savybės
- Paprastas salono apdailos lygis
Didžiausiuose apdailos lygiuose montuojami 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai gali kelti gana daug triukšmo ir nekomfortiškai perduoti nelygumus. Jei norite švelnesnės važiuoklės, verta pagalvoti apie mažesnius ratlankius. I40 pakaba kiek minkštesnė nei, pavyzdžiui, Ford Mondeo, todėl posūkiuose labiau linkusi pasvirti. Bagažinė – kiek mažesnė nei Mondeo, tačiau talpesnė už Audi A4, BMW 3 serijos ar Mercedes C klasės modelius.
Erdvė ir vidus
Automobilio gale vietos keleiviams pakanka, bet dėl pakylėtos grindų ir išsikišusios sėdynių atlošo dalies kai kam gali būti mažiau patogu. Aukštesni keleiviai gali pastebėti, kad dėl nuolaidžios stogo linijos jų galvos praktiškai siekia lubas. Priekyje vietos daugiau nei užtektinai, o daiktadėžės ir kišenės talpina smulkmenas patogiai.
Salono surinkimo kokybė solidesnė nei kai kurių konkurentų, tačiau naudojamos medžiagos gali atrodyti kiek paprastesnės. Mygtukų ant centrinės konsolės gausu, tačiau jau SE Nav komplektacijoje i40 turi 7 colių lietimui jautrų ekraną su navigacija, DAB radiją, elektriškai reguliuojamą vairuotojo sėdynę, valytuvus su lietaus davikliu, tempomatą, šildomas priekines sėdynes, parkavimo daviklius priekyje ir gale bei 17 colių ratlankius.
Kainos ir eksploatacija
Vertės aspektai
Pirmųjų metų i40 (2012 m. laidos, su didesne rida) kaina paprastai prasideda nuo 5 850 €, tačiau su didesniu biudžetu – apie 8 775 € – galima rasti mažesnės ridos, į vidutinį komplektacijos lygį įeinančių pavyzdžių. Už maždaug 12 285 € dažnai rasite atnaujintą, SE Nav paketo modelį su vidutine rida. Beveik naujos i40 kainuoja nuo 19 890 €.
Eksploatavimo kaštai
Retai pasitaikančios benzininės i40 versijos bus žymiai brangesnės eksploatuoti nei dyzelinės. Benzininių modelių vidutinės sąnaudos siekia apie 6,6 l/100 km, o taršos mokestis priklauso nuo kuro tipo, CO₂ emisijos ir pirmos registracijos metų.
Populiariausias 1,7 l 113 AG „Blue Drive“ dyzelinis variklis itin ekonomiškas – vidutinės kuro sąnaudos siekia 4,2 l/100 km. Truputį galingesnė 134 AG versija gali būti su ar be ekonomiškumą didinančių technologijų. Be šių technologijų, mechaninė pavara sunaudoja apie 5,1 l/100 km, o su automatine pavarų dėže – apie 6 l/100 km. Su taupiosios technologijos paketu mechaninė versija sunaudoja tik 4,5 l/100 km.
Po 2015 m. atnaujinimo, galingesnis 1,7 l dyzelinis variklis išvysto 139 AG, ir ekonomiškumą didinančios technologijos tapo standartinės. Vidutinės sąnaudos mechaninei dėžei – 4,3 l/100 km, automatinei – apie 5 l/100 km.
Serviso kaštai i40 panašūs kaip ir kitų šios klasės konkurentų, o senesni automobiliai, kuriems nebegalioja gamintojo garantija, dažnai gali pasinaudoti patraukliomis nuolaidomis techninei priežiūrai.
Kurią i40 geriausia rinktis?
Didžioji dalis naudotų i40 pasiūloje – dyzeliniai modeliai, todėl patariama rinktis 1,7 l 113 AG CRDi „Blue Drive“ variantą. Šis variklis siūlo puikią ekonomiją, pakankamai sukimo momento ir solidų patikimumą ilgose kelionėse.
SE Nav komplektacija pasižymi viskuo, ko gali prireikti ieškantiems didelio, patogaus važiuoklės automobilio – nepermokant už prabangiausius sprendimus.
Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?
Ford Mondeo jau daugelį metų išlieka populiarus pasirinkimas dėl erdvės penkiems keleiviams ir bagažui, galingų variklių ir geros valdymo dinamikos. Kia Optima siūlo gerą įrangos ir kainos santykį, o jos mechaniniai komponentai – labai panašūs į i40. Pageidaujantiems hibridinių sprendimų, šiame modelyje yra ir tokia opcija.
Vauxhall Insignia išsiskiria patraukliu interjero dizainu ir galingais 2,0 l dyzeliniais varikliais. Be to, dėl didesnės universalios bagažinės atidarymo angos į ją galima įdėti ir aukštesnius daiktus nei į i40.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.