Hyundai Coupe (1996–2002 m.) apžvalga

Hyundai Coupe (1996–2002 m.) apžvalga

Norintiems išskirtinio dizaino už prieinamą kainą, naudotas „Hyundai Coupe“ gali būti įdomus pasirinkimas. Pirmą kartą pristatytas 1996 metais, šis modelis nuolat sulaukdavo palyginimų su žymiais sportiniais automobiliais, tačiau jo išvaizda visuomet liko gerokai subjektyvi – vieniems dizainas pasirodo drąsus, kitiems kiek ekscentriškas. Vis dėlto, ieškantys nestandartinio automobilio šiame segmente tikrai ras čia savų privalumų.

Bendras vaizdas

„Hyundai Coupe“ siūlo drąsią išorę ir, bendrai paėmus, gana patikimą eksploataciją. Jo išvaizda nepalieka abejingų, tačiau interjeras gerokai paprastesnis nei gali pasirodyti iš išorės – plastiko čia gausu, medžiagos neįsimenančios, o bendras salono pojūtis gana kuklus. Vairavimo malonumas taip pat vidutinis: posūkiuose automobilis elgiasi pakankamai nuspėjamai, tačiau nei ypatingo tikslumo, nei sportinio pajautimo tikėtis nereikėtų.

Galingesnė 2.0 l, 137 AG versija suteikia šiokį tokį pagreitį, tačiau važiavimo kokybė banguota, vairo jautrumas prastas, o pavarų perjungimai – ne visada sklandūs. Galinė matomumo zona siaura, o stora vairaračio forma gali atrodyti neįprasta. Nepaisant to, automobilis pakankamai erdvus keturiems keleiviams, o bagažinė maloniai didelė.

Salonas ir komfortas

Nors automobilio salono dizainas bei apdaila nepalieka įspūdžio, čia telpa keturi keleiviai ir užtenka vietos bagažui. Sėdynės galėtų būti patogesnės bei labiau prilaikančios nugarą, tačiau trumpesnėse kelionėse diskomforto tikėtis neverta. Bendra erdvė jaučiasi gana uždara ir tamsi, tačiau tokiam tipo automobiliui tai nėra labai neįprasta.

Išlaikymo sąnaudos

Šis kupė dažnai pasirenkamas kaip ekonomiškas sprendimas: nebrangus tiek įsigijimui, tiek priežiūrai. Remonto darbai nėra brangūs, kadangi konstrukcija paprasta ir patikima, tad dažniausiai aptarnavimas būdavo atliktas laiku, o naudotų modelių su gera eksploatacijos istorija nesunku rasti. Vertėtų atkreipti dėmesį, kad ankstyvieji variantai prieinamesni, tačiau vėlesnių specialiųjų versijų kainos gali siekti ženkliai aukštesnį lygį. Modeliai su odiniais salonais ar kondicionieriumi yra paklausesni.

Kuro sąnaudos – viena iš šio modelio stiprybių: 1,6 l variklis sunaudoja apie 6,4 l/100 km, o 2,0 l versija – apie 7,4 l/100 km važiuojant ekonomiškai. draudimo įmokos nėra didelės – priklausomai nuo variklio, jos skirtis gali tik nežymiai.

Taršos mokestis

Lietuvoje automobiliams taikomas metinis taršos mokestis, skaičiuojamas pagal išmetamo CO₂ kiekį, variklio tipą bei pirmosios registracijos datą. Senesni, daugiau taršos išskiriantys modeliai paprastai apmokestinami didesnėmis sumomis, tad prieš įsigijant verta pasitikrinti konkretų automobilio atvejį.

Kuris Hyundai Coupe pasirinkimas geriausias?

Entuziastai ypač vertina ankstyvuosius 2.0 l modelius – jie laikomi klasika ir pasižymi smagesniu vairavimu bei didesne galia. Jei patrauklumas svarbesnis už galios rodiklius – galima rinktis ir 1,6 l variantą, tačiau jis pasižymi tik baziniu dinaminiu pajėgumu ir nekelia didesnių emocijų. Automatinės dėžės versijos dažnai sulaukia mažiau dėmesio antrinėje rinkoje.

1998 metais pasirodžiusi riboto leidimo sportiška versija „F2 2.0“ žavi išskirtinėmis detalėmis – papildomomis grotelėmis bei chromuotais slenksčiais. Dar po metų asortimentą papildė 154 AG modelis su atnaujinta išvaizda – dvigubais žibintais, didesnėmis galinėmis lempomis ir patobulinta pakaba. Tačiau ilgaamžiai „Hyundai Coupe“ gerbėjai prioritetą vis tiek teikia patikrintiems ankstyviesiems 2.0 l varikliams.

Kokios alternatyvos?

Ieškant kupė tipo automobilio už prieinamą kainą verta pasvarstyti apie kitus analogiško laikotarpio modelius: įvairias „Toyota Celica“, „Peugeot 406 Coupe“ ar „Honda Prelude“ interpretacijas. Jie gali pasiūlyti skirtingas vairavimo savybes ar įdomesnį dizainą – pasirinkimas priklauso nuo pageidavimų ir biudžeto.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *