„Jeep Renegade“ (nuo 2015 m.): apžvalga

„Jeep Renegade“ (nuo 2015 m.): apžvalga

Jeep Renegade – tai nedidelis visureigis, išsiskiriantis pajėgumu bekelėje ir išskirtine išvaizda. Nors šio modelio techninė bazė persidengia su kitais populiariais miesto visureigiais, Renegade sugeba pasiūlyti daugiau tikro visureigio pojūčio, ypač pasirinkus keturių varančiųjų ratų variantą. Ši savybė yra gan reta tokio dydžio automobiliuose.

Bendras vaizdas

Jeep Renegade akį traukia savaip šlifuota, masyvi išvaizda bei praktiškos interjero detalės. Modelio stiprybės – erdvus salonas, patogios priekinės sėdynės ir malonus aukštos sėdėjimo pozicijos pojūtis. Gale taip pat atrasite pakankamai vietos kojoms ir galvai dviems keleiviams, tačiau trims suaugusiems gali būti ankštoka. Keleivinės sėdynės neslankioja ir taip, kaip kai kuriuose konkurentuose, todėl galimybių didinti erdvę ar bagažinės talpą nėra tiek daug.

Bagažinė išlaiko konkurencingą dydį, tačiau pasirinkus iš tinklo kraunamą hibridą – ji šiek tiek sumažėja dėl papildomos įrangos apačioje.

Variklių pasirinkimas ir važiavimo savybės

Renegade gamoje buvo siūlomi tiek benzininiai, tiek dyzeliniai, tiek hibridiniai varikliai. Ankstesniuose modeliuose buvo populiari 1,4 l benzininė versija su dviem galios lygiais – 101 kW arba 125 kW, pastaroji komplektuota su keturių varančiųjų ratų sistema. 2018 m. juos pakeitė 1,3 l varikliai (109 kW priekiniais arba 131 kW visais ratais). 2020 metų modeliai papildyti iš tinklo įkraunamu hibridu, kuris siūlo apie 48 km elektrinio rėžimo.

Dyzeliniai variantai – 1,6 l (87 kW) ir 2,0 l (101 kW priekiniais, 125 kW visais ratais). Dažniausiai dėtą šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę buvo galima pasirinkti ir su automatine versija – dvigubos sankabos „automatą“ priekiniais ratais arba devynių bėgių automatinę dėžę visais ratais.

Važiuojant Renegade įspūdžiai mišrūs. Benzininiai varikliai gali atrodyti vangoki, o galingesnis dyzelis – garsus. Lengvesnis 1,6 l dyzelis komfortiškesnis, bet rezultatais niekuo neišsiskiria. Vairavimas nėra labai tikslus, o posūkiuose automobilio kėbulas aiškiai linksta. Važiavimo komfortas ir triukšmo izoliacija primena ankstesnės kartos modelius, bet saugumo prasme automobilis leidžia jaustis ramiai net ir sudėtingesnėmis kelio sąlygomis.

Sąnaudos ir tarša

  • 1,6 l dyzelinis variklis, remiantis ankstesniais bandymais, vidutiniškai sunaudoja apie 4,4 l/100 km.
  • 2,0 l dyzelis (101 kW) – apie 5,8 l/100 km, galingesnis (125 kW) – apie 5,9 l/100 km.
  • 1,4 l benzininis variklis (101 kW) – 6 l/100 km, o su visais ratais – 7 l/100 km.
  • 1,0 l ir 109 kW 1,3 l benzininiai modeliai – apie 6,7 l/100 km, tačiau visų ratų pavaros 1,3 l – net 8,4 l/100 km.
  • Iš tinklo įkraunamas hibridas efektyviausias – su juo galima tikėtis apie 1,8 l/100 km, jeigu dažnai įkraunama baterija.

Naujesni, pagal WLTP metodiką matuoti modeliai, rodo šiek tiek didesnes sąnaudas, tačiau skirtumai nedideli: 1,0 T3 – apie 6,4 l/100 km, 1,5 T4 hibridas – apie 5,7 l/100 km, o hibridinis 1,3 Turbo 4xe gali sudeginti tik 1,7 l/100 km, jei dažnai važiuojate elektra.

Lietuvoje šiems automobiliams taikomas taršos mokestis, kuris priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Mažiausią taršą demonstruoja 1,6 l dyzelis (115 g/km), didžiausias skaičius – 168 g/km 2,0 l dyzelinei su visais varančiais ratais. 1,4 l benzininiai agregatai išmeta apie 140–160 g/km, plug-in hibrido emisija – reikšmingai mažesnė.

Įranga ir komplektacijos

Renegade bazinėje „Sport“ versijoje siūlo oro kondicionierių bei 12,7 cm informacinį ekraną. Antro lygio „Longitude“ – šildomi veidrodėliai, autopilotas, galiniai parkavimo davikliai. „Limited“ modeliuose randama dvejų zonų klimato kontrolė, šildomos priekinės sėdynės bei vairas, odinis salonas, navigacija ir 16,5 cm ekranas. Papildomai įdiegta susidūrimo įspėjimo sistema bei kelio juostos palaikymas. 2018 m. modeliai jau turėjo 21,3 cm ekraną ir sąsajas su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“.

Daugiausiai bekelės funkcijų turi „Trailhawk“ versija – leidimosi nuo kalno asistentai, papildoma apačios apsauga ir tamsinti galiniai stiklai. Po 2020 m. atsinaujinimo siūlyti „Limited“, „Night Eagle II“, „S“, „Trailhawk“ ir „Upland“ komplektacijų lygiai.

Eksploatacijos sąnaudos ir priežiūra

Renegade eksploatacija kainuos šiek tiek daugiau nei kai kurių konkurentų, bet priežiūrai tinka dauguma įprastų servisų, nes po kėbulu montuojamos ir Fiat markės detalės. Tinkamai aptarnauti automobiliai dažnai turi patikimą eksploatavimo istoriją.

Naudoto Jeep Renegade kaina

  • 2015 metų modeliai su didesne rida prasideda nuo maždaug 8 190 eurų.
  • 2017 metų naudoto automobilio su vidutine rida ir pilna aptarnavimo istorija kainos svyruoja tarp 11 700 ir 14 040 eurų.
  • Atnaujintų 2018–2019 metų modelių vertė prasideda nuo 16 965 eurų, o 2020 m. ir naujesnių Renegade kainuoja nuo 17 550 iki 23 400 eurų bei daugiau. Plug-in hibridinė versija dažniausiai siūloma nuo 29 250 eurų.

Kokį Jeep Renegade rinktis?

Varikliai ir versijos

Optimalus pasirinkimas – 1,6 l dyzelinis variantas, kuris pasižymi geresniu ekonomiškumu ir švelnesniu darbu nei galingesni agregatai, o kartu išlieka pigesnis eksploatuoti nei benzininiai modeliai. Tarp komplektacijų racionaliausia rinktis „Sport“ versiją, kur rasite visas esmines funkcijas, o kainą išlaikysite protinguose rėmuose.

Alternatyvos

Tarp artimiausių alternatyvų – Fiat 500X. Tai praktiškas ir erdvus modelis, nors valdymo savybės nėra pačios išraiškingiausios. Skoda Yeti išsiskiria universaliu charakteriu, patikimumu, praktiškumu ir patraukliomis eksploatacijos sąnaudomis, taip pat išvaizda ir erdve.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *