Lexus SC430 kabrioleto (2001–2009) apžvalga

Lexus SC430 kabrioleto (2001–2009) apžvalga

Lexus SC430 išsiskiria tarp naudotų sportinių automobilių – tai modelis, kuris nepersistengia demonstruoti sportiškumo ar išskirtinumo. Jo apvalių formų kėbulas akivaizdžiai orientuotas į patogumą, tačiau gali nepateisinti tų vairuotojų lūkesčių, kurie vertina aštresnes ir žemesnes kupė linijas.

Salono erdvė – viena didžiausių kompromisų šio modelio naudotojams. Priekinėje dalyje komforto užteks, tačiau galinės sėdynės yra itin siauros ir stačios, todėl ilgoms kelionėms jos praktiškai nenaudingos.

Valdymo pojūtis

Nors po variklio dangčiu slepiasi galingas 4,3 l V8 variklis, generuojantis 282 AG, dinaminės savybės nėra stipriausia šio kabrioleto pusė. Teoriškai įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h per 6,2 sekundės skamba įspūdingai, tačiau realybėje vairavimo įspūdžiai nėra tokie dinamiški, kokių tikėtumėtės iš sportinio automobilio.

Automatinė pavarų dėžė veikia vangiai, o variklio garsas – šiek tiek blankus. Pakabos darbas taip pat galėtų būti standesnis: važiuojant nelygiu keliu jaučiami kėbulo išlinkimai, o posūkiuose automobilis nėra toks tikslus, kaip norėtųsi. Nors priekinio skydelio valdymas paprastas ir patogus, bendrai šis automobilis labiau primena ištaigingą kruizerį nei ryškų sportinį modelį.

Kuro sąnaudos ir priežiūra

Kaip ir priklauso 4,3 l varikliui, degalų sąnaudos nėra mažos. Intensyviai spaudžiant akceleratorių, vidutinės sąnaudos viršija 16 l/100 km. Ilgose kelionėse degalų sąnaudos gali sumažėti iki maždaug 9,4 l/100 km, bet realistiškai tikėkitės apie 11,8 l/100 km bendro ciklo rėžimu.

Lexus garsėja patikimumu, todėl naudoto modelio kainos išlieka gana aukštos, o likutinė vertė ilgainiui smarkiai nemažėja. Priežiūros kainos nėra išskirtinai didelės, nes Lexus remiasi Toyota sprendimais – reguliarios techninės apžiūros ir dalys kainuos konkurencingai, nors kai kurie specifiniai komponentai gali pareikalauti daugiau išlaidų.

Lietuvoje šiam modeliui taikomas taršos mokestis, priklausomai nuo CO₂ emisijos lygio, kuro rūšies ir pirmosios registracijos metų. 287 g/km CO₂ emisija priskiria šį automobilį prie aukščiausios taršos tarifų, todėl reikėtų įvertinti papildomas sąnaudas.

Komfortas ir įranga

Lexus SC430 komplektuojamas vos vienoje modifikacijoje, bet įrangos gausa net ir šiuo atveju nenuvilia. Elektriškai reguliuojamos vairuotojo ir keleivio sėdynės, dviejų zonų klimato kontrolė, moderni navigacija su lietimui jautriu ekranu – visa tai rasite jau bazinėje komplektacijoje.

Garso sistema, kurią kūrė aukštos kokybės audio technikos gamintojas, automatiškai reguliuoja garsą priklausomai nuo to, ar stogas nuleistas, ar pakeltas – taip garantuojama puiki muzikinė kokybė bet kokiomis sąlygomis.

Vėlesni modeliai pasižymi kiek pakeista apdaila ir šiek tiek sumažintomis emisijomis, tačiau bendras atnaujinimų mastas išlieka minimalus. Renkantis naudotą modelį verta pasidomėti spalvų pasirinkimu – neblizgūs atspalviai patrauklūs mažiau, o juoda vis dar vertinama kaip viena paklausiausių spalvų.

Alternatyvų paieška

Jeigu Lexus SC430 atrodo pernelyg neįkvepiantis ar norisi dar didesnio vairavimo džiaugsmo, verta pasidairyti į kitus naudotus premium klasės kabrioletus ir kupė. Rinkoje netrūksta alternatyvų, kurios gali pasiūlyti ryškesnių emocijų, daugiau erdvės galinėse sėdynėse ar išskirtinesnes dizaino linijas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *