„Lexus GS (2005–2012): apžvalga“

„Lexus GS (2005–2012): apžvalga“

Naudotas Lexus GS sedanas – tai komfortiškas, aukštos klasės automobilis, skirtas tiems, kurie vertina ramų važiavimą ir prabangą. Šio modelio pirkėjai gali rinktis iš 3,0 litro V6 arba 4,3 litro V8 benzininių variklių, abu su automatine šešių pavarų transmisija. Vairuojant jaučiamas išskirtinis komfortas – automobilis važiuoja labai tyliai, o varikliai net ir didesniu krūviu veikia beveik nepastebimai.

Važiavimo patirtis ir valdymas

Lexus GS pasižymi išskirtiniu švelnumu ir rafinuotumu – iki leistino greičio magistralėje vėjo nesigirdi, tačiau girdimas kiek didesnis kelio triukšmas. Pavarų perjungimai praktiškai nepastebimi, o visų variklių darbas tylus ir švelnus. Vairavimas – itin ramus, tačiau kai kuriems gali pritrūkti tiesioginio ryšio su keliu.

Salono erdvė ir įranga

Automobilio viduje nestinga vietos – salone erdvu, tačiau ne visiems gali tikti vairuotojo sėdynės forma. Kai kurie valdikliai išdėstyti neįprastai, dalis jų net paslepiami už krentančio skydelio, tad iš pradžių gali prireikti priprasti. Bagažinė talpi, bet norint pasiekti tolimiausias jos vietas, prireiks ūgio.

Mokesčiai ir eksploatacijos išlaidos

Lietuvoje perkant naudotą Lexus GS reikėtų atsižvelgti į taršos mokestį – jo dydis priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, kuro rūšies bei automobilio pirmos registracijos metų. Kadangi dyzelinės versijos nesiūlomos, ekonomiškumo požiūriu galimi tik benzininiai arba hibridiniai variantai. Hibridinio GS450h (derinantis 286 AG benzinį ir 190 AG elektrinį variklius) bendros sąnaudos siekia apie 7,9 l/100 km, o V6 – apie 9,8 l/100 km, V8 variklio – apie 11,4 l/100 km.

Lexus GS išlaikyti kainuoja daugiau nei kai kuriuos konkurentus – aptarnavimas oficialiuose servisuose brangus, o alternatyvų nedaug. Atsarginės dalys irgi nepigios, o pigesnių – neoriginalių – detalių pasirinkimas ganėtinai ribotas. Draudimo įmokos yra vidutinės pagal variklio tūrį. Vertėtų atkreipti dėmesį, kad šis modelis pirmus eksploatavimo metus nuvertėja greičiau nei kai kurie žinomi konkurentai.

Kokį Lexus GS verta rinktis?

Rinktis patariama ne brangiausią, o funkcionaliausią modelį – 3,0 litro V6 ir 4,3 litro V8 skirtumas pojūčiuose nėra ryškus, o mažesnis variklis labiau dera prie ramaus GS charakterio. Hibridinė versija daugeliui atrodo inovatyvi ir galinga, tačiau ekonomiškesnių alternatyvų ieškantiems ji nebus efektyviausias sprendimas.

Komplektacijos ir įranga

Pirkėjai gali rinktis tarp dviejų apdailos lygių – standartinės ir SE. Net bazinėje komplektacijoje gausite elektra reguliuojamas priekines sėdynes, su vairu pasisukančius žibintus bei lietimui jautrų valdymą. „SE“ komplektacijoje randami tokie privalumai kaip navigacija, galinio vaizdo kamera bei šildomos ir ventiliuojamos sėdynės.

Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?

Renkantis naudotą prabangų sedaną, galima pasižiūrėti į kitus žinomus konkurentus iš aukštesnės klasės: jų aptarnavimas gali būti pigesnis, pasiūla platesnė, o nuvertėjimas lėtesnis. Tačiau Lexus GS išlieka viena patraukliausių alternatyvų dėl patikimumo, komforto ir gausios bazinės įrangos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *