Maserati 4200 Coupé (2002–2007) apžvalga

Maserati 4200 Coupé (2002–2007) apžvalga

Maserati 4200 Coupe – išskirtinis pasirinkimas ieškantiems išraiškingo sportinio automobilio, kuris nepalieka abejingų nei gatvėje, nei prie vairo. Vos įlipus į saloną akį patraukia prabangios detalės ir sportiška atmosfera. Čia užtenka vietos keturiems suaugusiems keleiviams, o bagažinėje telpa net du golfo lazdų krepšiai – nestandartinis, bet malonus privalumas šio tipo automobiliui.

Mėgavimasis vairavimu

Įjungus variklį iškart pajusite V8 galią ir ypatingą garsą. Įmanoma, kad žengsite dar vieną žingsnį link automobilio įsigijimo vos išgirdę garso emocijas, sklindančias iš po kapoto. Maserati 4200 tiesiog kviečia išbandyti save vingiuotame kelyje – važiuoklė noriai pasiduoda jūsų komandoms, reakcijos tikslios. Nors šis modelis dažnai minimas kaip alternatyva kitiems plačiai žinomiems sportiniams automobiliams, jis pasižymi savitu charakteriu.

Išlaikymas ir eksploatacinės sąnaudos

Verta atkreipti dėmesį, kad Maserati 4200 Coupe nėra pigiausias automobilis eksploatacijos požiūriu. Standartinė degalų sąnauda – apie 18,6 l/100 km, tad kuro užpylimo stotelės bus dažnas sustojimas net ir vairuojant taupiai. Techninė priežiūra taip pat gali kainuoti nemažai – ypač atliekant reguliarius aptarnavimus kas 19 312 km.

Nors automobilio pastovumo ir surinkimo kokybė patobulinta, kartais vis dar pasitaiko viduje atsilaisvinančių apdailos detalių. Draudimo išlaidos tokio tipo automobiliui – itin aukštos. Visgi rinkoje Maserati kaina dažnai būna patrauklesnė nei kai kurių konkurentų, todėl naudoto automobilio vertė gali būti gana prieinama.

Kokią Maserati 4200 Coupe rinktis?

Visos šio modelio versijos komplektuojamos išskirtiniu 4,2 l V8 agregatu, kuris generuoja net 390 AG ir 447 Nm sukimo momentą. Toks galių ir elastingumo derinys leidžia mėgautis tiek kasdieniu važinėjimu, tiek sportišku tempu – iki 100 km/h įsibėgėjimas trunka vos 4,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 284 km/h.

Pirkėjui siūlomos dvi transmisijos: šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė ir pusiau automatinė „paddle shift“. Nors automatinė pavarų dėžė originaliai skambėjo kaip sportiškesnis pasirinkimas, ankstyvieji modeliai pasižymėjo šiurkščia eiga greitai persijungiant pavaras, todėl tikslumą ir patikimumą vertinantiems geriau rinktis mechaninę versiją.

Įranga ir saugumas

Maserati 4200 Coupe nuo bazinės komplektacijos siūlo odinius sėdynių apmušalus, automatinę klimato kontrolę, kelionės kompiuterio ekraną ir CD grotuvą – tai malonūs standartai sportinės klasės automobilyje. Saugumo įranga taip pat atitinka šiuolaikinius standartus.

Alternatyvos ir konkurentai

Renkantis šį Maserati modelį verta apsvarstyti ir kitus sportinius kupė. Alternatyvų netrūksta, tačiau 4200 Coupe išsiskiria ypatingu stiliumi, garsu ir charizma, kurią verta įvertinti ne tik popieriuje, bet ir realybėje.

Mokesčiai ir prievolės Lietuvoje

Lietuvoje Maserati 4200 Coupe, kaip ir kiti didelės galios bei tūrio benzininiai automobiliai, patenka į didesnio taršos mokesčio grupę. Šio mokesčio dydį lemia automobilio pirmos registracijos metai, kuro tipas ir CO₂ emisija. Dėl galingo V8 atmosferinio variklio, taršos mokestis bus aukštesnis nei daugumai paprastų automobilių. Tai svarbu įvertinti tiek planuojant įsigijimą, tiek eksploatacijos planus.

Santrauka

  • Maserati 4200 Coupe išsiskiria klasikiniu dizainu ir solidžiu V8 varikliu.
  • Išlaikymo ir priežiūros kaštai dideli, tačiau antrinėje rinkoje kaina neretai patraukli.
  • Pakankamai erdvus salonas ir kasdieniam, ir laisvalaikio naudojimui.
  • Didelio darbinio tūrio benzininis variklis reiškia didelį taršos mokestį Lietuvoje.
  • Geriausia rinktis mechaninę pavarų dėžės versiją dėl didesnio patikimumo ir sportiškesnių pojūčių.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *