Mazda 626 hečbeko (1997–2002) apžvalga

Mazda 626 hečbeko (1997–2002) apžvalga

Mazda 626 hečbekas – tai praktiškas, ištvermingas ir patikimas šeimyninis automobilis, kuris puikiai tiks kasdienai. Nors išvaizda gali nepaliesti jausmų nei išorėje, nei viduje, svarbiausia, ką jis siūlo – ilgaamžiškumą ir ekonomiškumą be rūpesčių.

Bendras įvaizdis

Šis modelis orientuotas į patvarumą ir paprastumą. 626 interjeras nepasižymi įmantrumu, bet medžiagos tarnaus ilgai, priežiūros nereikės skirti daug. Kabinoje vietos pakanka ir keleiviams, ir bagažui – ypač vertinant universalumą, kurį suteikia hečbeko kėbulas.

Už vairo – paprasta, bet nuobodu

Vairuojant Mazda 626, jausmų audrų tikėtis neverta. Važiuoklė gana standi, o pavarų svirtis ir sankaba galėtų būti tikslesnės. Eismui miestelyje ar ilgose kelionėse automobilis tinka, tačiau aistros vairavimui jis nekelia. Spartesniuose režimuose girdėsite ir vėjo, ir kelio triukšmo.

Variklių gama ir ekonomiškumas

Visi 626 benzininiai varikliai pasižymi patikimumu ir vidutiniu ekonomiškumu. Eksploatuojant įprastomis sąlygomis, benzininiai varikliai vidutiniškai sunaudos apie 8–9 litrų degalų 100 km, tuo tarpu dyzelinis 2.0 turbovariklis gali pasiekti 5,6 litrų 100 km rezultatą.

Dėl patikrintos konstrukcijos šis modelis retai genda, o pasitaikius smulkiems gedimams remontas paprastai nekainuoja daug. Pagrindinė priežiūra rekomenduojama kas 14 500 km arba kartą per metus – aptarnavimai yra gana nebrangūs.

Bendros eksploatavimo išlaidos

  • Draudimas – žemesnės klasės nei daugelio varžovų, tad privalomasis draudimas nebus brangus.
  • Degalų sąnaudos – geros, ypač renkantis ekonomišką dyzelį.
  • Remonto išlaidos – pagal patikimumo reitingus, Mazda 626 dalys ir servisas dažnai būna vieni pigiausių tarp klasės konkurentų.
  • Lietuvoje šiam modeliui galioja taršos mokestis, kurio dydis priklauso nuo automobilio išmetamo CO₂ kiekio, kuro tipo bei registracijos metų.

Kurį Mazda 626 pasirinkti?

Hecbekas – praktiškiausias 626 pasirinkimas. Gaminami dar ir sedanas bei universalas, tačiau būtent hečbekas išsiskiria universalumu ir naudingu bagažo skyriumi.

  • Geriausias balansas tarp kainos ir galios – 2.0 l 113 AG benzininis variklis. Jis beveik toks pat rafinuotas kaip ir galingesnis 136 AG analogas, bet ekonomiškesnis ir pigesnis.
  • 1.8 l benzininis variklis (90 AG) yra šiek tiek per silpnas, kad užtikrintų sklandų ir dinamišką važiavimą.
  • 2.0 l dyzelinis (99 AG) variklis – taupus, bet dėl didelio garso gali erzinti tie, kuriems svarbu akustinis komfortas.

Įrangos lygis ir pakeitimai

Visi modeliai pasiūlys gausią bazinę įrangą: kondicionierių, keturias oro pagalves, ABS, stabilumo sistemą. 2000 m. atliktas kosmetinis atnaujinimas pridėjo naują grotelių dizainą, perdirbtus galinius žibintus ir dviejų atspalvių interjerą. Sporto versijoje galima rasti juodos medienos intarpus, oda aptrauktą vairą ir baltus prietaisų ciferblatus – šie pakeitimai labiau kosmetiniai, nei lemiantys komfortą ar funkcionalumą.

Alternatyvos

Ieškant patikimo ir praktiško šeimyninio automobilio, verta pasvarstyti ir apie kitus vidutinės klasės modelius. Tarp populiarių pasirinkimų dažnai minimos tokios alternatyvos kaip Toyota Avensis, Honda Accord ar Volkswagen Passat, kurios taip pat pasižymi patvarumu ir racionaliomis eksploatacinėmis išlaidomis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *