Naudotas „Mazda 6“ universalas išsiskiria sportišku charakteriu, patikimumu ir erdviu salonu – tai modelis, kuris dažnai patraukia šeimų ir aktyvų gyvenimo būdą vertinančių vairuotojų dėmesį. Naujesnioji versija pranoksta savo pirmtaką ne tik dydžiu, bet ir važiavimo savybėmis, o optimizuotas svoris paverčia automobilį dar labiau manevringu ir dinamišku posūkiuose.
Važiavimo savybės ir komfortas
Nors naujoji „Mazda 6“ universalo karta yra didesnė nei ankstesnė, gamintojui pavyko sumažinti automobilio svorį. Dėl to jis išlieka lengvas ir žvalus, o posūkiuose įgauna šiokį tokį sportiškumą. Pakaba gana standi, tačiau kasdienio komforto stygių vairuotojas nepajus – net ilgesnės kelionės šiuo automobiliu išlieka malonios.
Nors „Mazda 6“ universalas neprilygsta kai kuriems varžovams pagal salono garso izoliaciją ir apdailos prabangą, jis vis tiek sugeba užtikrinti atpalaiduojantį važiavimą.
Erdvumas ir praktiškumas
Galinė bagažinės anga – itin plati, todėl tiek kasdieniams pirkiniams, tiek didesniems daiktams pakrauti nereikia daug pastangų. Norint užtikrinti maksimalią talpą, galima nulenkti galines sėdynes ir padidinti krovinio erdvę iki įspūdingo dydžio.
Saloną galima pagirti už sportišką dizainą, nors kai kurios vidaus apdailos detalės galėtų būti kokybiškesnės. Penki keleiviai automobilyje jausis laisvai – vietos kojoms sočiai, o ir aukštesni gyventojai už galvos jausis patogiai.
Eksploatacijos kaštai
Kuro sąnaudos ir emisija – vieni pagrindinių kriterijų renkantis šį modelį. 2,2 litrų dyzelinis variklis pasižymi žemiausiu CO₂ išmetimu – tik 147 g/km. Benzininiai, 1,8 l ir 2,0 l varikliai, turi atitinkamai 162 g/km ir 168 g/km anglies dioksido emisiją. Lietuvoje tai reiškia vidutinį registracijos taršos mokestį, kuris priklauso nuo pirmosios registracijos metų, automobilio kuro tipo ir konkrečios emisijos vertės.
Dyzeliniai modeliai vidutiniškai sunaudoja apie 5,5 l/100 km (atitinka 51,4 mpg), o benzininiai varikliai siekia apie 7,1 l/100 km (atitinka 40 mpg). Remonto ir priežiūros kainos – standartinės kaip šioje klasėje, tačiau Mazda reputacija dėl patikimumo mažina nenumatytų išlaidų riziką.
Variklių pasirinkimas ir įranga
Benzininių variklių mėgėjams siūlomi 118 AG 1,8 l arba 145 AG 2,0 l varikliai – abu pasižymi neblogu ekonomiškumu. 2,5 l benzininis yra retas ir dažniausiai nėra racionaliausias pasirinkimas.
Dyzelinių versijų įvairovė didesnė: nuo pirmųjų, 138 AG 2,0 l agregatų, iki vėliau pasirodžiusių 2,2 l variklių su 123, 161 ar net 182 AG. Geriausią kompromisą tarp traukos ir ekonomiškumo siūlo 161 AG galingumo versija.
Įrangos komplektacijos
- Pagrindinis S lygis turi oro kondicionierių, lengvojo lydinio ratlankius, elektrinius langus.
- TS prideda greičio palaikymo sistemą ir dviejų zonų klimato kontrolę.
- TS2 komplektacijoje yra automatiniai žibintai, „Bluetooth“ ir CD keitiklis.
- Sport komplektacija išsiskiria didesniais ratlankiais ir unikaliu kėbulo apdailos paketu.
- Sport Luxury – pilno odinio salono ir parkavimo daviklių komplektacija.
Standartiškai visi modeliai turi stabilumo kontrolę ir šešias oro pagalves – tai leidžia jaustis saugiai tiek vairuotojui, tiek keleiviams.
Kokias alternatyvas verta svarstyti?
Tarp naudotų universalių automobilių šiame segmente verta žvilgterėti ir į kitus konkurentus, kurių pasiūloje rasite panašiai erdvius, ekonomiškus bei praktiškus modelius. Tačiau „Mazda 6“ išlieka viena patikimiausių ir dinamiškiausių alternatyvų tarp savo amžiaus automobilių.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.