Mazda 6 universalas (2002–2007) apžvalga

Mazda 6 universalas (2002–2007) apžvalga

Naudotas „Mazda 6“ universalas – tai praktiškas pasirinkimas šeimai, kuris sujungia patrauklią išvaizdą su funkcionalumu. Svarbiausias universalų bruožas – talpus ir patogiai išplanuotas bagažo skyrius. Jei reikia daugiau vietos, galines sėdynes galima nulenkti vos per kelias sekundes ir ekspromtu padidinti krovinių plotą – neišimant galvos atramų. Erdvi vidinė dalis be vargo sutalpins penkis žmones, o vairuotojo vieta pritaikyta įvairiam ūgiui ir leidžia patogiai matyti aplinką.

Išvaizda ir kokybė

Šis „Mazda 6“ universalas išsyk patraukia akį šiuolaikišku dizainu. Lyginant su ankstesniais „Mazda“ modeliais, medžiagų kokybė ir interjero surinkimas čia pažengęs – visur juntamas kruopštus darbas ir apgalvota ergonomika. Salone vyrauja patvarūs, malonūs liesti paviršiai, o estetiškas dizainas sukuria jaukią atmosferą visos kelionės metu.

Važiavimo ypatumai ir komfortas

Nors kitų gamintojų universalai neretai būna pigesni, „Mazda 6“ pasižymi aukštesniu apdailos lygiu ir puikiu vairavimo komfortu. Automobilio valdymas tikslus, greitai reaguojantis, o važiuojant užmiestyje džiugina geras stabilumas. Tik važiuojant mieste pakaba gali pasirodyti šiek tiek kietoka, tačiau didėjant greičiui važiuoklė gerai sugeria nelygumus. Net ir greitkelyje salono tylos lygis išlieka geras – variklio garsas girdimas tik stipriau spaudžiant akceleratorių.

Saugumas

„Mazda 6“ universalas pasižymi solidžiomis saugumo savybėmis. Atliekant nepriklausomus bandymus, šio modelio serija pelnė keturias iš penkių žvaigždžių už keleivių apsaugą susidūrimo metu, todėl tai tinkamas pasirinkimas norintiems ramesnės kasdienės eksploatacijos.

Eksploatacijos išlaidos ir patikimumas

Šis modelis garsėja ilgaamžiškumu, jeigu atliekamas reguliari techninė priežiūra. Pirmuosius kelerius metus verta tvarkyti automobilį oficialiame servise, tačiau vėliau priežiūros kainas galima sumažinti pasirinkus nepriklausomas dirbtuves. Nors „Mazda“ priežiūra kainuoja šiek tiek daugiau nei kai kurių konkurentų, išlaikyta vertė ilgainiui taip pat išlieka aukštesnė – „Mazda 6“ universalai savo vertę išlaiko geriau nei kai kurie kiti populiarūs šeimyniniai modeliai.

Draudimo įkainiai išlieka palyginti žemi tokio dydžio automobiliui – silpnesni dyzeliniai modeliai priskiriami prie mažesnių grupių, todėl eksploatacija maloniai nenustebins.

Degalų sąnaudos ir taršos mokestis

Kalbant apie kuro sąnaudas, dyzeliniai variantai ypač taupūs. 140 AG dyzelinis variklis sunaudoja apie 6,1 l/100 km, o 119 AG variantas – apie 6,6 l/100 km. Benzininiai modeliai (2.0, 128 AG) pasižymi vidutiniškai 8,1 l/100 km sąnaudomis.

Lietuvoje „Mazda 6“ universalui, kaip ir kitiems automobiliams, reikės sumokėti taršos mokestį. Šio mokesčio dydis priklauso nuo variklio kuro tipo, išmetamo CO₂ kiekio bei transporto priemonės pirmos registracijos metų.

Kokį „Mazda 6“ universalą rinktis?

Pagrindinis benzininis 2.0 l (128 AG) yra pakankamas, tačiau praktiniam naudojimui geriausiai tinka 2.0 l dyzeliai – tiek 119 AG, tiek 140 AG. Pastarasis siūlo daugiau galios bei leidžia važiuoti kiek ekonomiškiau. Abu dyzeliniai variantai pasižymi stipriu sukimo momentu esant žemiems sūkiams – ypač naudinga vežant didesnius krovinius.

Įranga dažniausiai maloniai nustebina – net baziniai modeliai turi oro kondicionierių ir muzikos grotuvą, o ypač populiarus „TS“ apdailos lygis siūlo viską, ko reikia kasdienai: lengvojo lydinio ratlankius, automatinį oro kondicionierių. Dar gausesnių priedų turi „TS2“ modifikacija – elektrinis stoglangis, stabilumo kontrolė, išplėstinė garso sistema, bet vidutinis „TS“ yra optimalus pasirinkimas ieškantiems geros kainos ir kokybės santykio.

Kokius konkurentus verta pasvarstyti?

Jei svarstote alternatyvas, žvilgtelėkite į kitus vidutinės klasės universalus – jie taip pat pasižymi talpumu, ekonomiškumu ir tvirtu surinkimu. Tokie automobiliai tinka šeimos poreikiams ir ilgesnėms kelionėms.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *