AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Mazda 2 hečbeko (2003–2007) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 21 rugpjūčio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Mazda 2 hečbekas – tai miesto automobilis, kuris išsiskiria dinamiškomis vairavimo savybėmis ir praktiškumu. Ankstesnis modelis, žinomas kaip Demio, nebuvo vertinamas dėl savo važiavimo komforto ir malonumo prie vairo. Tačiau Mazda 2 visi šie trūkumai buvo iš esmės išspręsti.

Bendras vertinimas

Patobulinta Mazda 2 platforma buvo sukurta kartu su populiariu miesto automobiliu – Ford Fiesta. Dėl to šis modelis pasižymi tiksliu valdymu ir puikia pakabos veikla, o posūkiuose išlieka stabilus. Tiesa, važiuojant lėtais miesto tempais galima justi sportišką, kiek tvirtesnę pakabą. Vairavimas tikrai kvepia sportu, tačiau bendra automobilio izoliacija nuo triukšmo ir vibracijų netgi malonesnė nei kai kurių konkurentų.

Kiek vietos ir patogumo siūlo Mazda 2?

Saloje Mazda 2 maloniai nustebins praktiškumu: čia vietos pakanka tiek sėdintiems gale, tiek ir priekyje. Net ir trims suaugusiems ant galinės sėdynės neturėtų kilti nepatogumų – užteks erdvės ir kojoms, ir galvai. Bagažinė – erdvesnė nei daugelyje šio segmento automobilių.

Tačiau, kalbant apie vidinį apdailos dizainą, Mazda 2 nusileidžia konkurentams – naudojamos plastikinės detalės atrodo paprastai ir gali pasirodyti nuobodokos.

Eksploatacijos sąnaudos

Kiek kainuoja išlaikyti Mazda 2?

Šį automobilį galima įsigyti už prieinamą kainą, nors paklausa rinkoje išlaiko naudoto automobilio vertę gana aukštai. Svarbiausia, kad Mazda 2 eksploatavimo išlaidos – nuo degalų sąnaudų iki draudimo ir remonto – išlieka žemos. Net ir pasirinkus bet kurį variklį, drąsiai galima kliautis, kad išlaidos neviršys kasdienio miesto mažylio ribų.

  • 1,25 l benzininis variklis sunaudoja apie 6,3 l/100 km
  • 1,4 l benzininis variklis – maždaug 6,6 l/100 km
  • 1,6 l benzinas – apie 6,7 l/100 km
  • 1,4 l turbodyzelis – ypač ekonomiškas: vidutinės sąnaudos vos apie 4,5 l/100 km

Draudimo kaina priklauso nuo variklio tipo, tačiau standartinės 1,25 l versijos priklauso pigiausiai grupei.

Techninė priežiūra, palyginus su didesniais Mazda modeliais, kainuoja panašiai. Atsarginės dalys ir remontas dažniausiai nesukelia netikėtų išlaidų.

Reikėtų nepamiršti, kad Lietuvoje šio automobilio taršos mokestis apskaičiuojamas pagal išmetamą CO₂ kiekį, kuro tipą bei automobilio pirmos registracijos metus.

Kurią Mazda 2 rinktis?

Varikliai ir įranga

Pirkėjai ras įvairių variantų: miesto režimui puikiai tiks 1,25 l (74 AG) arba 1,4 l (79 AG) benzininiai varikliai, tačiau dinamikai pritrūks užmiestyje. Ieškantiems daugiau galios – 1,6 l benzininis variklis (100 AG) leis jaustis užtikrinčiau. Dyzelinė 1,4 l versija (68 AG) pasižymi ypatingu ekonomiškumu, bet greitėti leidžia nuosaikiai.

Įrangos komplektacijos įvairavo: bazinėse rasite pagrindines saugumo sistemas, pavyzdžiui, oro pagalves ir centrinį užraktą, o turtingesnės komplektacijos gali pasiūlyti automatinę klimato kontrolę, lengvojo lydinio ratlankius ar elektrinius veidrodėlius. Priklausomai nuo pagaminimo metų, pavadinimai keitėsi, tačiau įrangos skirtumai išliko panašūs.

Racionaliausias pasirinkimas daugeliui – 1,25 l benzino variklis su pagrindine įranga. Tokio automobilio kaina dažniausiai būna pati žemiausia, be to, jis ir eksploatuojamas pigiausiai.

Ką verta apsvarstyti ieškant alternatyvų?

Mazda 2 – retas, tačiau maloniai nustebinantis automobilis. Jei svarstote kitus variantus, verta pasižvalgyti po tos pačios klasės miesto automobilius, kurie pasižymi panašiomis savybėmis: ekonomiškumu, miesto manevringumu ir patikimumu. Galimi alternatyvūs pasirinkimai – konkurentų modeliai, kurie pelno vairuotojų simpatijas už praktiškumą ir išlaikymo paprastumą.

Ankstesnis įrašas

Mazda 2 (nuo 2015 m.) apžvalga

Kitas įrašas

Mazda 323 hečbeko (1998–2004) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Štai automobiliai, kuriuos skaitytojai rinktųsi visam gyvenimui

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025