Ferrari 599XX aerodinamikos ypatumai

Ferrari 599XX aerodinamikos ypatumai

Automobilio konstrukcijoje aerodinaminiai sprendimai yra itin kruopščiai apgalvoti. Net ir apatinės dalies dangos nėra tik dėl išvaizdos – visą automobilio dugną dengia plokščias apsauginis skydas, kuris už galinių ratų virsta labai dideliu difuzoriumi. Toks sprendimas gerokai sumažina oro pasipriešinimą ir padidina galinių ratų sukibimą.

Efektyvumas prie ratų arkų

Kiekvienos ratų arkos viduje inžinieriai sumontavo vadinamuosius „aptvarus“, primenančius Formulės 1 bolidus. Už šių pertvarų kėbule įrengtos specialios išpjovos, kurios padeda ištraukti sūkuriuojantį orą iš ratų arkų. Tokiu būdu sumažinamas turbulentiško oro srautas, kuris galėtų kenkti stabilumui ar efektyvumui.

Modernūs sprendimai stabdžių aušinimui

Kad stabdžiai neperkaistų net ir didžiausių apkrovų metu, anglies pluošto gaubtai – vadinami „ratų žiedais“ – yra tvirtinami prie apkrovos vietų. Tokie gaubtai padeda efektyviau išvesti karštį nuo įkaitusių stabdžių diskų į aplinką. Tai ne tik pagerina stabdymo efektyvumą, bet ir pailgina stabdžių tarnavimo laiką.

Net smulkiausios detalės apgalvotos

Efektyvumui pagerinti, net variklio vidinės dalys modifikuotos – alkūninio veleno metimo kraštai specialiai profiliuoti, taip sumažinant jų pasipriešinimą besisukant. Toks precizinis darbas leidžia varikliui pasiekti itin aukštą – net iki 9000 aps./min. – greitį, ir kartu išlaikyti puikų dinamiškumą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *