„Nissan Almera Sedanas (2000–2006) – apžvalga“

„Nissan Almera Sedanas (2000–2006) – apžvalga“

Nissan Almera sedanas naudotų automobilių rinkoje dažnai sulaukia nevienareikšmių vertinimų. Nors šis modelis retai patenka į populiariausių sąrašus ir neturi itin prestižinio įvaizdžio, jis išlieka patrauklus tiems, kurie ieško patikimo ir ekonomiško transporto priemonės už palankią kainą.

Pagrindinės savybės

Nissan Almera pasižymi tvirta konstrukcija bei gero saugumo rodikliais – modelis buvo įvertintas keturiomis Euro NCAP žvaigždutėmis. Netgi ankstyvieji, nuo 2000-ųjų pagaminti automobiliai pasižymi nepriekaištinga surinkimo kokybe. Po atnaujinimo 2002 metų rudenį visi modeliai buvo papildyti tokia įranga kaip oro kondicionierius, nuotolinis centrinis užraktas, elektriniai priekiniai langai ir CD grotuvas.

Važiavimo patirtis ir komfortas

Nors Almera yra nedidelis ir manevringas mieste, galinių sėdynių keleiviams gali pritrūkti erdvės. Salono dizainas paprastas, o bagažinė – pakankamai talpi. Komforto lygiu automobilis atsilieka nuo kai kurių konkurentų: važiuojant duobėtu keliu, girdimi kelio, vėjo ir variklio garsai, o važiavimas nelygiu paviršiumi gali tapti nemalonus. Valdymas subalansuotas kasdieniam naudojimui, tačiau sportiško charakterio čia nerasite.

Saugumas ir įranga

Modelis vertinamas dėl patikimumo – net ir senesni egzemplioriai dažnai pasirodo esą mažai kaprizingi. Po 2002 metų atnaujinimo daugelis versijų papildytos oro kondicionieriumi bei kitomis komforto ir saugumo funkcijomis. Brangesnėse komplektacijose rasite odinį vairą, lengvojo lydinio ratlankius, elektrinį stoglangį, parkavimo jutiklius ir klimato kontrolę.

Eksploatacijos išlaidos

Vienas pagrindinių Almeros pranašumų – žemos įsigijimo ir priežiūros kainos. Kadangi paklausa yra nedidelė, antrinėje rinkoje galima rasti itin patrauklių pasiūlymų. Standartiniai remonto darbai, atliekami net ir oficialiuose servisuose, dažnai yra pigesni nei daugumos šios klasės konkurentų. Nepriklausomi servisai siūlo dar žemesnes kainas.

Dėl Lietuvoje taikomo automobilių taršos mokesčio būtina atsižvelgti į variklio tipą, pirmos registracijos metus ir CO₂ emisiją. Dyzeliniai varikliai, ypač pagaminti iki 2006 metų, dažnai turi didesnį emisijos rodiklį, o naujesni benziniai modeliai mokesčiu apmokestinami mažiau.

Varikliai ir degalų sąnaudos

Naujesnės, po 2002 metų gamybos Almeros dažniausiai sutinkamos su 1,5 l benzininiu varikliu (97 AG). Šis variantas itin patogus dažniau važinėjantiems mieste – vidutinės sąnaudos siekia apie 6,6 l/100 km. 1,8 l benzininis motoras geriau tinka mėgstantiems važiuoti užmiestyje, nes pasižymi didesniu elastingumu žemose apsukose, tačiau penkta pavara per ilga ilgoms trasoms, todėl bendrai degalų sąnaudos nekinta žymiai.

Dyzelinė versija – 2,2 l turbodyzelis, išvysto 134 AG ir naudoja apie 5,9 l/100 km. Taip pat yra kuklesnė 2,2 l (110 AG) modifikacija. Galingesnis dyzelinis variklis pasižymi geresniu pagreičiu, bet apskritai abu dyzeliai vertinami kaip patikimi ir ekonomiški.

Kokį modelį rinktis?

Jeigu planuojate kasdien važinėti mieste, verta rinktis 1,5 l benzinį variklį. Ieškantiems daugiau įrangos verta atkreipti dėmesį į SE arba SVE komplektacijas, kuriose dažniausiai rasite pilną komforto paketą. Dyzelinė versija bus ekonomiškesnė ilgiems atstumams, tačiau svarbu įvertinti galimas papildomas taršos mokesčio išlaidas.

Alternatyvūs pasirinkimai

Nissan Almera galima lyginti su tokiais naudotais vidutinės klasės automobiliais kaip Toyota Corolla, Opel Astra ar Peugeot 307. Jeigu jums svarbiausia – patikimumas už prieinamą kainą, Almera išlieka racionaliu pasirinkimu, o ieškantiems daugiau komforto ar erdvės galima apsvarstyti minėtus konkurentus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *