Nissan Juke (nuo 2019 m.) apžvalga

Nissan Juke (nuo 2019 m.) apžvalga

Naujos kartos Nissan Juke debiutavo 2019 m., siekdamas pagerinti pirmtako trūkumus ir išlaikyti stiprias mažo miesto visureigio pozicijas. Šis modelis aiškiai išliko populiarus, tačiau kai kuriais aspektais vis dar nusileidžia kai kuriems konkurentams.

Bendra apžvalga

Nissan Juke, palyginti su ankstesne karta, labiau išvystytas technologijų ir įrangos atžvilgiu. Standartiškai net baziniai modeliai yra pakankamai gerai sukomplektuoti saugos ir multimedijos priemonių prasme, tačiau rinkoje egzistuoja dar ir labiau į vairuotoją orientuotų, komfortiškesnių alternatyvų. Jei ieškote erdvumo ar itin gero važiavimo komforto, tokie modeliai kaip Skoda Kamiq ar VW T-Roc gali būti patrauklesni sprendimai.

Juke stiprybės – praktiškas, stilingas interjeras ir pakankamai erdvus salonas. Keleiviams priekyje vietos apstu, tačiau sėdintiems gale aukštesniems žmonėms gali pritrūkti vietos dėl žemėjančios stogo linijos. Bagažinė yra netikėtai talpi, nors pirmaujančiais išlieka minėtieji konkurentai.

Varikliai ir važiavimas

Antrosios kartos Juke iš pradžių galėjo pasiūlyti tik vieną – 1.0 litro trijų cilindrų turbininį benzininį variklį (tai buvo 85 kW, o 2021 m. dėl emisijų sumažėjo iki 82 kW), su 6 laipsnių mechanine arba 7 laipsnių dviejų sankabų automatine pavarų dėže. 2021 metais pasiūlą papildė 1.6 litro hibridas (104 kW) – čia naudojama tik automatinė pavarų dėžė.

Benzininio variklio modelio dinamika yra pakankama kasdienėms kelionėms, bet norintiems daugiau galios – konkurentai siūlo platesnį variklių pasirinkimą. Hibridinė versija greitesnė už įprastą, bet akivaizdų pagreitėjimą pajusite tik švelniai važiuodami – intensyviau akseleruojant sistema gali veikti vangiai, o variklis – triukšmingas. Tačiau lėtame miesto eisme Juke Hybrid dažniau važiuoja elektra, tad kelionės tampa tylos ir sklandumo sinonimu; papildomo įkrovimo nereikia.

Kelių laikysena saugi ir stabili, nors vairavimo tikslumas galėtų būti didesnis. Komfortą pagerina mažesni 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai – didesni 19 colių pablogina važiavimo kokybę, ypač miesto dangose. Vėjo ir kelio triukšmas taip pat išlieka labiau juntamas nei, tarkime, VW T-Roc.

Įranga ir apdaila

Pagrindinės Visia versijos aprūpintos išties bazine multimedija, tačiau automatiškai pridedami LED žibintai, eismo juostų palaikymo ir kelio ženklų atpažinimo sistemos. Aukštesnis Acenta modelis siūlo 17 colių lengvojo lydinio ratlankius, 8 colių ekraną su Apple CarPlay/Android Auto palaikymu bei atbulinės eigos kamerą. N-Connecta turi jau ir navigaciją, klimato kontrolę, beraktį atrakinimą ir užvedimą. Aukščiausios Tekna ir Tekna+ versijos pasižymi 19 colių ratlankiais, 360° kameromis, aklosios zonos stebėjimu, galinio skersinio eismo įspėjimu, šildomomis sėdynėmis ir garso sistema su Bose. Tekna+ dar galima dviejų spalvų kėbulo danga.

Salonas ir komfortas

Sėdėsena yra sykį lengvai reguliuojama, o aukštesnės klasės modeliuose naudojamos malonios medžiagos – alkantara, blizgios plastmasės, chromuotos oro ventiliacijos apvados. Vairo regulavimo amplitudė pakankama, priekyje vietos netrūksta, gale ilgakojams gali būti ankšta.

Kuro sąnaudos ir eksploatacija

Benzininis 1.0 litro modelis su mechanine dėže vidutiniškai naudoja apie 5,9 l/100 km, automatinė – maždaug 6,4 l/100 km. Hibridinė versija taupesnė ir gali pasiekti apie 5,1 l/100 km vidurkį. Kiti miesto visureigiai, ypač Toyota Yaris Cross, itin taupūs lyginant su Juke.

Lietuvoje šiems automobiliams taikomas metinis taršos mokestis, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, degalų rūšies bei pirmos registracijos metų. Priežiūros kaštai vidutiniai – techniniai aptarnavimai numatyti kas 15–30 tūkst. km, o paslaugų paketai gali padėti suplanuoti išlaidas keliems metams į priekį.

Kiek kainuoja naudotas Nissan Juke?

Lietuvoje antrosios kartos Nissan Juke naudotų rinkoje randami nuo maždaug 14 000 eurų. Už naujesnius (2022-2023 m.) modelius veikiausiai reikės skirti 17 500–23 500 eurų, kiek daugiau už hibridinę versiją.

Kokį Nissan Juke verta rinktis?

Dažniausiai rekomenduojamas yra Acenta ar N-Connecta modelis dėl puikaus kainos ir įrangos santykio. Jei dažniausiai važinėjate mieste, verta rinktis hibridą dėl kuro sąnaudų ir ekologijos. Visgi, ieškantiems paprastos priežiūros ir žemesnės kainos pakaks ir 1.0 litro benzininės versijos.

Pagrindiniai konkurentai

Tarp artimiausių Nissan Juke konkurentų – Ford Puma, pasižymintis puikiu valdymu, itin talpia bagažine ir ekonomiškais varikliais su lengvojo hibrido pagalba. VW T-Roc žavi kokybišku interjeru, komfortu ir garsu silpninimu. Skoda Kamiq siūlo išskirtinai erdvų saloną bei bagažo skyrių, o Seat Arona – daugiau variklių pasirinkimų ir malonią vairavimo poziciją, tačiau turi daugiau kietų plastikų interjere.

Išvados

Antrai Nissan Juke kartai pavyko išsaugoti populiarų charakterį ir suteikti daugiau technologijų bei įrangos, tačiau tie, kurie prioritetą teikia erdvei ar itin kokybiškam važiavimui, turėtų panagrinėti ir konkurentus. Miesto naudotojams bei vertinantiems išvaizdą, saugumą ir šiuolaikines technologijas, Juke išlieka patraukliu pasirinkimu naudotų automobilių rinkoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *