Nissan Pathfinder 4×4 (2005–2010) apžvalga

Nissan Pathfinder 4×4 (2005–2010) apžvalga

Nissan Pathfinder – tai universalus visureigis, įsitvirtinęs tarp X-Trail ir Patrol modelių. Šį automobilį dažnas renkasi dėl jo tvirtumo ir patikimumo kasdieniame naudojime, nes pasižymi solidžia konstrukcija tiek išorėje, tiek salone.

Kaip atrodo vidus ir vairuotojo vieta

Nors Pathfinder dizainas neišsiskiria išskirtiniu modernumu, tai puikiai kompensuoja patogiu vairavimo kampu ir praktiška vidaus architektūra. Prietaisų skydelis aiškus, lengvai suprantamas, o rūpinamasi ir penkių keleivių komfortu. Visgi, salono erdvė šiek tiek nusileidžia pagrindiniams konkurentams, tokiems kaip Land Rover Discovery.

Naudojimas ir praktiškumas

Nissan Pathfinder visureigis puikiai tinka tiems, kurie ieško tikro darbo ar pramogų automobilio. Modelis išsiskiria puikiu pravažumu užmiesčio maršrutuose. Didele bagažine galima naudotis net ir tada, kai atsilenkiama trečia sėdynių eilė, tačiau šios papildomos sėdynės labiausiai tinka mažiems vaikams.

Važiuojant nelygiais keliais, Pathfinder sustingsta, o posūkiuose kėbulas linkęs siūbuoti. Be to, dyzelinis variklis akivaizdžiai garsesnis nei kai kurių konkurentų. Žvelgiant į bendrą važiavimo komfortą, kai kurie konkurentai, tokie kaip Discovery, yra malonesni vairuoti kasdieniam naudojimui.

Eksploatacijos išlaidos ir priežiūra

Lyginant su žinomiausiais septynviečiais visureigiais, pavyzdžiui, Land Rover Discovery ar Volvo XC90, naudotas Pathfinder dažnai kainuoja pigiau įsigyti. Dyzelinės versijos yra ekonomiškesnės pasirinkus taupymą. Kurui ir draudimui skirtos išlaidos išlieka panašios kaip Discovery, o Volvo XC90 eksploatuoti yra pigiau, tačiau draudimas – brangesnis.

Priežiūros kaštai taip pat konkurencingi – reguliarus servisas kainuoja mažiau nei Discovery ir šiek tiek mažiau nei XC90. Nepaslaptis, kad ir netikėtų remonto sąnaudų gali būti mažiau – Nissan modelių remontas ir detalės gana gerai prieinamos, o remonto darbai kainuoja pigiau.

Kaip pasirinkti tinkamą modelį

Pathfinder pasiūla naudotų automobilių rinkoje nemaža, tačiau bene geriausias pasirinkimas – 2,5 l dyzelinis variklis. Benzininės 4,0 V6 versijos, nors ir galingos, pasižymi didelėmis išlaidomis kurui bei brangesne priežiūra, tad jos tinka nebent kaip prabangesnė alternatyva.

Didžioji dalis komplektacijų turi net septynias sėdimas vietas, bet, kaip minėta, trečia eilė labiau pritaikyta vaikams. Renkantis praktišką variantą, Pathfinder geriausiai išnaudoja penkias vietas ir labai erdvią bagažinę.

Net bazinė komplektacija S pasižymi gausia įranga: automatinis klimato valdymas, šešios oro pagalvės, elektriniai langai ir CD grotuvas. Aukštesniuose lygmenyse (SE, SVE ar T-spec/Aventura) galima rasti odinį saloną, sėdynių aukščio reguliavimą ar navigacijos sistemas. Po 2006 m. gamoje buvo atnaujinti pavadinimai, bet geriausia išliko bazinė versija.

Emisijos mokestis: ką būtina žinoti Lietuvoje

Planuojant įsigyti Nissan Pathfinder, svarbu įvertinti ir su tarša susijusius mokesčius Lietuvoje. Registracijos mokestis priklauso nuo automobilio CO₂ emisijos, kuro tipo bei pirmos registracijos metų. Senesniems, didesnę taršą turintiems dyzeliniams modeliams gali tekti papildomos išlaidos, todėl dyzelinio varianto (ypač naujesnių metų) pasirinkimas dažniausiai padeda sumažinti ir mokesčius.

Kokios alternatyvos?

Jei norite universalaus visureigio, verta pasidomėti ir kitomis alternatyvomis – populiariausi konkurentai rinkoje yra Land Rover Discovery ir Volvo XC90, kurie pasižymi geresniu kasdieniu komfortu bei didesnėmis erdvėmis viduje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *